GU 026 James Lavelle Bucharest

27 posts, 2 pages, 3,369 views

Avatar
#1 • • Homegrove Guest
Selvisi vihdoin kuka tekee seuraavan Global Undergroundin pääsarjan miksauksen...
www.globalundergound.co.uk

Finally the announcment you've all been waiting for....
The next Global Underground album will be by JAMES LAVELLE.
The location of this event will be Bucharest in Romania.
The date of this event will be 13th of December 2003.
The global Underground crew will be in full attendance before and after the event.
Be part of GU history.

Venue: STUDIO MARTIN
Iancu de Hunedoara blvd.
no 41.
Bucharest
Romania.
Capacity:700

DJ Schedule:
23.00 - 24.00 Gubanu
24.00 - 02.00 Rhadoo
02.00 - 05.00 James Lavelle
05.00 - closing Pagal

GU026 will be released early 2004.
For further information on the gig check back here soon or go to:
www.themission.ro



En ole mitenkään hirveän innoissani... Olisi joku uusi naama saanut tulla taas sarjaan, esim Ashley Caselle olisi ollut varmasti parempi, mies kun soittelee GU:n keikoilla muutenkin tällä hetkellä. Noh ehkä 24/7:aan sitten.

Lavellen edellinen oli ihan ok kyllä (suitsuttelin sitä itse ainakin täällä ihan älyttömästi sen ilmestyessä) mutta siihen kyllästyi todella nopeasti. Taitaa olla vuosi kun olen sitä viimeksi kuunnellut.... :scared:
Avatar
#2 • • okiru Guest
Tämmöstä infoa tullut sitten vkonlopun aikana. Ei mitään ihmeellistä reaktiota aiheuttanut tämä uutinen :eek:

Mut pois Tukholman Gamla Stadiin seukkailemaan --->
Avatar
#3 • • Unda Guest
:what: Joo, täytyy yhtyä valituksiin. Miksi ei annettu tilaisuutta vaikka Zabielalle, jos kerran halutaan jälleen poiketa perinteisestä GU-progesta?

Lavelle on kyllä vähän väsynyt valinta ottaen huomioon mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla. Mun onneksi esim. Renaissance puskee tällä hetkellä laatua ulos ja vissiin Hernan Cattaneo tekee niiden seuraavan kokoelman, mitä odotan kyllä ihan kohtuullisella mielenkiinnolla.

No ehkä se Sasha - Peru tulee sit seuraavaksi... :D
Avatar
#4 • • Quu Guest
Uuden moderointipolitiikan mukaan kaikki uudet arvostelutopicit tulisi siirtää CHARTS, LISTS & REVIEWS -alueelle minne ne oikeasti kuuluisivat.

Vanhat jätämme vielä tutuille ja turvallisille paikoille mistä ne löytyvät.
Avatar
#5 • • Homegrove Guest
Ei tätä varmaan oikein voi arvosteluksi kutsua kun levy ilmestyy joskus ensi vuonna... ;)
Avatar
#7 • • Quu Guest
Ja eiköhän tämä muutu arvosteluksi heti kun se ilmestyy. :)
Avatar
#8 • • Tapi T Guest
:(
Joo, en tiedä onko vika minussa, mutta mun mielestä tuo Lavellen edellinen GU-miksaus on ehdottomasti tylsin kuulemani koko GU-sarjasta. Lavelle on mielikuvitukseton valinta myös siksi, että miehen edellisen ja tämän miksauksen välissä on aikaa ainoastaan vähän yli vuosi.

James Zabiela, James Holden, Sasha tai vaikkapa Timo Maas olisivat olleet huomattavasti parempia vaihtoehtoja.
Avatar
#9 • • Homegrove Guest
Zabielalla ja Sashalla on työn alla muita CD projekteja atm joten GU on pois laskuista. ;)

Samoin kuin Digweedillä. :hearts:
Avatar
#10 • • upee Guest

Zabielalla ja Sashalla on työn alla muita CD projekteja atm joten GU on pois laskuista. ;)

Samoin kuin Digweedillä. :hearts:



mitä eikö sun näppäräsormiset puolijumalat oo muka kykeneviä pykäämään yhtä miksausjulkaisua per viikko? ;-)

mut asiastakin sen verran, et zabielaa oisin kyllä mieluiten gu:lla kuullut.. tuo lavellen gu023 oli vähän ristiriitainen jotenkin, toisaalta soundasi muhkealta ja mukavalta, mut toisaalta ei vaan oikeen jaksanut nappaa (vaikka makuutin tuota sepolta lainaamaani cd:tä hyllyssäni n. puoli vuotta).
Avatar
#11 • • Homegrove Guest
B00018D3AA.01.LZZZZZZZ.jpg

Disc: 1
1. Unkle - Intro: Beauty And...
2. Queens Of The Stone Age - No One Knows (Unkle Reconstruction)
3. Unkle - In A State (LP Version)
4. Pfn - Flow (Flase Profit Mix)
5. Unkle - Eye 4 an Eye (Dylan Rhymes & Force Mass Motion Mix)
6. Meat Katie - K-Hole
7. Unkle - Have You Passed Through the Night
8. DJ Shadow - GDMFSOB (Unkle Mix)
9. Ian Brown - Reign (Unkle Reconstruction)
10. Meat Katie & Elite Force - Ju-Ju
11. Dylan Rhymes & Meat Katie - Ultimate Seduction Beats
12. Artist Unknown - The Realm (Accapella)
13. Santos - Track Unknown (Evil 9 Mix)
14. South - Colours In Waves (Unkle Reconstruction)
15. M83 - Run Into Flowers
Disc: 2
1. Richie Hawtin - Ask Yourself
2. Craig Richards - Evil Beats
3. Unkle - Invasion (Medway Remix)
4. Peace Division - No More Subliminal Shit
5. Meat Katie & Lee Coombs - Import
6. Derrick Carter - Where You At (Accapella)
7. Meat Katie & Elite Force - Where You At Beats
8. Photek - Don't Funk
9. Pepe Bradock - Intrusion
10. Chemical Brothers - Golden Path (Ewan Pearson Dub)
11. Hong Kong Trash - Tune In (Medway Mix)
12. Alex Dolby - Psycho Garden (Sasha Re-Edit)
13. Unkle - In A State (Sasha Remix)

Tämähän näyttää mainiolta. :)
Avatar
#12 • • da_chef Guest

:(
Joo, en tiedä onko vika minussa, mutta mun mielestä tuo Lavellen edellinen GU-miksaus on ehdottomasti tylsin kuulemani koko GU-sarjasta.



Vika on sinussa.

Tietenkin.
Avatar
#13 • • okiru Guest
Ostamatta jää.. Tracklist ei anna mitään syytä siihen. :sad:
Saa taas nähdä, kun jengi alkaa ylistään tätä "hitto tää on hyvä plur plur.."
mut ei.. tosin tuomitsen tämän vain tracklistin perusteella ;)
Miksaus voi toki olla mainiota, mutta siitä sit lisää jos joskus tän kuuntelen.
Avatar
#14 • • JimmyD Guest

Ostamatta jää.. Tracklist ei anna mitään syytä siihen. :sad:
Saa taas nähdä, kun jengi alkaa ylistään tätä "hitto tää on hyvä plur plur.."
mut ei.. tosin tuomitsen tämän vain tracklistin perusteella ;)
Miksaus voi toki olla mainiota, mutta siitä sit lisää jos joskus tän kuuntelen.



James Lavellen tracklistauksissa olen viimeksi nähnyt mielenkiintoista 97 vuonna, näin se maailma muuttuu ;)
Avatar
#15 • • Homegrove Guest
Minun mielestäni tuo on oikein mielenkiintoisen näköinen. :confused:
Avatar
#16 • • sixtus Guest

:(
Joo, en tiedä onko vika minussa, mutta mun mielestä tuo Lavellen edellinen GU-miksaus on ehdottomasti tylsin kuulemani koko GU-sarjasta.



Vika on sinussa.

Tietenkin.



Totta puhut. Ehdoton valopilkku GU:n julkaisuissa jotka ovat järjestäen olleet kuivia Johnin Los Angelesin jälkeen..
Avatar
#17 • • okiru Guest

Minun mielestäni tuo on oikein mielenkiintoisen näköinen. :confused:



Sanotaan näin, että ainut mikä herättää hieman halua tsekata on tuo kakkos disc, jossa on joitain artistia kenen tuotanto on ollu hyvää. Kaikkihan tuossa on tietyllä tavalla laatua, mutta juuri minun makuuni ei esimerkiksi välttämättä kaikki Meat Katien ja Elite Forcen jutut mee :(

Tsekkaillaan myöhemmin..
Avatar
#18 • • Edited da_chef Guest
Tänään se tuli amazon.co.uk:sta, hintaa vaivaiset £12,99 eli ~18 euroa. Hävyttömän halpa.

Hemmetin nätti boxset, en tiedä ovatko aikaisemmat samanlaisia, edellinen gu-julkaisu minkä ostin on Lavellen ja se ei ole samanlainen kuin tämä.

Itse sisällöstä sen verran, että ekaa levyä olen kuunnnellut nyt kolmisen biisiä ja hyvältä vaikuttaa. Lisää kommentteja kunhan olen saanut koko levyn kuunneltua.

edit:

ja nyt kun se on ollut kiivaassa rotaatiossa voin vain kehua tätä. parempi kuin lavellen edellinen. hyvei biisei jne.
Avatar
#19 • • J.Cage Guest
Tää pitää kyl poistaa. Vaikka Lavellessa vähän ärsyttääkin se, et se käyttää tiettyjä biisejä sen abt kaikissa miksauksissa.
Avatar
#20 • • J.Cage Guest
Ihan laatu levyjä molemmat cd:t, mutta ei kyllä Lavellea parhaimmillaan. Suosittelen silti kovasti paljon, etenkin jos ei omista 'Unklesounds: wwIII':sta