Coca-Cola vai Pepsi?

130 posts, 7 pages, 16,898 views

#21 • • NS Guest

Cökä Cölä :hearts:
Aivan ehdottomasti.
Baarissa saannu tarpeekseni "hanapepsistä"... :right:
Eip mulle Pepsiä, kiits!

Mutta, paras limu on kuitenkin Jaffa...

Eipä, vaan Dr. Pepper!
#22 • • George Shield Guest
Pepsi. Ilman Maxia.
Ei sen puoleen, CC menee myös alas yhtä lailla.
#23 • • olliS Guest
Mulle pepistä, eiku coksii.. :panic:
#24 • • akir0 Guest

Oho, en ees tienny et on muita kolasihijuomia ku Dr. Pepper :O

Agreed!
#25 • • da_chef Guest

Oho, en ees tienny et on muita kolasihijuomia ku Dr. Pepper :O

Agreed!

Eikö tuollaiset nörtit juokaan Jolt Colaa??
#26 • • akir0 Guest

Eikö tuollaiset nörtit juokaan Jolt Colaa??

Jolt on urbaani legenda, jota juovat lähinnä Ameriikassa asuvat wannabeet.
#27 • • J Raninen Guest
Slightly OT: tossa kymmenisen vuotta takaperin myivät eräällä Varkautelaisella huoltoasemalla Jolttia 5mk/tölkki ja 1mk/24 tölkkiä. Ei ilmeisesti oikeen menny kaupaks..
#28 • • Tuppu_ Guest
Pepsi on ihan kuraa! Coca Colaa sen olla pitää! nimim. "koukussa" :D
#29 • • ville Guest
Pepsi twist, muita ei suosita
#30 • • axiom Guest

Yääk. Tulee ihan fairy lemon mieleen moisesta sotkusta. Hyvää sitruunasolaa (tm, since 1989) saa kun puristaa sitruunamehunsa itse sinne pepsin joukkoon. Nam!
#31 • • da_chef Guest

Slightly OT: tossa kymmenisen vuotta takaperin myivät eräällä Varkautelaisella huoltoasemalla Jolttia 5mk/tölkki ja 1mk/24 tölkkiä. Ei ilmeisesti oikeen menny kaupaks..

24 tölkkiä markalla, ei paha tarjous.
#32 • • ville Guest

Yääk. Tulee ihan fairy lemon mieleen moisesta sotkusta. Hyvää sitruunasolaa (tm, since 1989) saa kun puristaa sitruunamehunsa itse sinne pepsin joukkoon. Nam!

Äh, toi valmis litku on ihan tajuttoman hyvää :) Sen sijaan Coca Colan sitruunaversio on aivan kamalaa simaa :(
#33 • • da_chef Guest

Äh, toi valmis litku on ihan tajuttoman hyvää :) Sen sijaan Coca Colan sitruunaversio on aivan kamalaa simaa :(

Toi pepsin twist taitaa olla se maximum sugar, no taste -versio?
#34 • • Homegrove Guest
Coca Cola.
#35 • • Daniel Braun Guest

24 tölkkiä markalla, ei paha tarjous.

Hyvässä tarjouksessa tosiaankin :excellent:
Olis pitänny käydä ostamassa pari tollasta markan satsia ja myydä niitä sitten 5mk/kpl...
:D

Kyllä, tuo vieläkin taipuu tohon Cökä Cölä puolelle todella vahvasti!
#36 • • Hansu Guest
club_a02.jpg

Tällasta tod.näk. ideologisesti oikeaoppista tököttiä maistoin kesällä -90 Itä-Saksassa perheen lomamatkalla. Kyllähän sen mieluummin joi kun selkäänsä otti, mutta lasiin jäi millin paksunen ruskea kerros... Tiukkaa!
#37 • • OSC8 Guest

Mulle tulee cokis+sitruuna -yhdistelmästä aina ihanasti etelänreissut mieleen. Siellä saa baareissa aina limunsa sillä sitruunalla :hearts:
#38 • • putteh Guest
Coca-Cola tietenkin. Muuta väittävillä on huono cola-aisti.

Vähän vakavammin puhuen, eipä ole niin kovin suurta väliä, kumpaakin pystyn juomaan, vaikka kokiksen ei niin ällömakea maku miellyttääkin enemmän. Kunhan vaan ei joudu juomaan Pepsi Maxia, se on ihan hirveetä litkua.
#39 • • Nefertete Guest
Pespi.

(kokista voi sit juoda jos ei muutakaan ole.)
#40 • • KarriN Guest
Liputan myös Dr. Pepperin puolesta. Tosin joistain etnokaupoista löytyvä brittimyyntiin tarkoitettu Dr. Pepper, ilmeisesti siis alkuperäisempi, on aika hirveän makuista. Reilusti liian imelää jne. Pikkoloista yms saatava versio onkin sit ihan ygöskamaa. Menee ainakin 1 tölkki töissä. :rolleyes:

-K