Ookste menossa naimisiin??

20 posts, 1 page, 2,879 views

#1 • • Moraani Guest
Olen opiskelija Helian ammattikorkeakoulussa. Jotta saisin suoritettua opintoni, joudun tekemään markkinatutkimuksen. Aiheenani on tutkia naimisiin aikovien taikka naimisissa jo olevien mieltymyksiä häistä. Tietoja käytän ainoastaan tässä koulutyössä, eli don't worry.

Vastatkaa ja pitäkää mielessä että seukkaan moden kanssa :hah:

Tätä topiccia voidaan pitää myös yleisenä hää/naimiais topiccina jne.

Vielä sellanen juttu, että jos tahtoo voi vastata mulle privana tai lähettää sähköpostia osoitteeseen: [email protected]

1. Sukupuoli ja Ikä

2. Oletko

a. naimisissa
b. menossa naimisiin

3. Asuinpaikkakunta

4. Ammatti

5. Tulot/kk

a. alle 1500
b. 1500-2500
c. 2500-5000
d. 5000-

6. Kuka organisoi häät?

7. Kuka maksaa/maksoi häät?

8. Kuinka paljon häihin kului rahaa/mikä on hääbudjettinne?

9. Oletko tyytyväinen tarjolla oleviin hääpalveluihin? miksi?

10. Mitä palveluita ostit/aiot ostaa, mitä teit/teet itse?

11. Mistä löysit häiden järjestelyyn liittyvää tietoa?

a. lehdistä, mistä lehdistä?
b. internetistä, miltä sivuilta?
c. häämessuilta
d. muualta, mistä?

12. Mikä häiden järjestelyissä on/oli kaikkein vaikeinta?

13. Olisitko ollut/oletko valmis maksamaan yritykselle hääjärjestelyjen hoitamisesta? Miksi?

14. Olisiko palvelusta, joka organisoi kaiken hääkutsujen lähettämisestä, tarjoilusta aina valokuvaamiseen mielestäsi hyötyä?

15. Minkälaisesta palvelusta olisi/olisi ollut eniten hyötyä sinulle?

KIITOS AJASTASI!
#2 • • jUSSi Guest
1. Mies, 26
2. a
3. Espoo
4. ohjelmistosuunnittelija (kyllä, myös insinöörit pääsevät joskus naimisiin ;) )
5. c
6. minä ja vaimo
7. itse
8. ~1300e, käsitti vaatteet ja illallisen vanhemmille
9. ei edes kyselty
10. kukkakimppu, vaatteet, ravintolan palvelut
11. a. eukko osti muutaman hää-lehden
12. meillä oli sen verran pienimuotoiset häät, ettei vaikeata ollutoikein mikään.
13. En todellakaan. Maistraatissa vihkiminen ei ole kovin vaativaa ;)