Chemical Brothers vs. Kylie

9 posts, 1 page, 2,032 views

Avatar
#1 • • singleboy Guest
1( 2 )KYLIE
Slow
Parlophone
With mixes from Radio Slave , Medicine 8 , Synth City and the Chemical Brothers


Tossa Englannin cool cuts listan numero yksi tällä hetkellä. Mielenkiinto heräsi Chemical Brothersin kohdalla, kukaan kuullut kyseistä remixiä?
Avatar
#2 • • Herman Prime Guest
Originaalikin on jollain sairaalla tapaa hyvä. Mikähän mua vaivaa :panic:
Avatar
#3 • • uniko1 Guest

Originaalikin on jollain sairaalla tapaa hyvä. Mikähän mua vaivaa :panic:



ai jollain sairaalla tapaa :) originaali slow on mun mielestä vuoden parhaita elektronisia vokaalibiisejä, ellei paras. että toivon lähinnä ettei chemical brothers koskisi siihen koska ne eivät todellakaan paremmaksi sitä saa..
Avatar
#4 • • Hasse G Guest

Originaalikin on jollain sairaalla tapaa hyvä. Mikähän mua vaivaa :panic:



ei sun tarvii häpeillen kertoo että tykkäät siitä. kyllä mäkin ylpeänä leveilisin sillä, että pidän bäkkäreistä, jos näin olisi. (huomatkaa konditionaali) :excellent:
Avatar
#5 • • :t:c: : : Guest

toivon lähinnä ettei chemical brothers koskisi siihen koska ne eivät todellakaan paremmaksi sitä saa..



no makuasia tämäkin :)
Avatar
#6 • • uniko1 Guest


no makuasia tämäkin :)



ei kun tuo oli faktaa :) jos esimerkiksi satuit näkemään mtv europe music awardsin chemical brothersin keikan parin päivän takaa, niin pani miettimään että onko brotherseilta loppunu ideat vuosien varrella. perinteistä poppirokkia kuulosti olevan, tosin kyseessä nyt oli erikoiskeikka.
Avatar
#7 • • JussiS Guest

ei kun tuo oli faktaa :) jos esimerkiksi satuit näkemään mtv europe music awardsin chemical brothersin keikan parin päivän takaa, niin pani miettimään että onko brotherseilta loppunu ideat vuosien varrella. perinteistä poppirokkia kuulosti olevan, tosin kyseessä nyt oli erikoiskeikka.


IMO toi oli omalla tavallaan hyvä keikka.

BTW, Kylieltähän on tullu muutamastakin biisistä ihan hyviä remiksejä ulos, ja sillä on kuitenkin the perse (vai mitä Hannu).
Avatar
#8 • • singleboy Guest

Originaalikin on jollain sairaalla tapaa hyvä. Mikähän mua vaivaa :panic:



ei sun tarvii häpeillen kertoo että tykkäät siitä. kyllä mäkin ylpeänä leveilisin sillä, että pidän bäkkäreistä, jos näin olisi. (huomatkaa konditionaali) :excellent:




En kyllä lähtis vertaa Kylliä "bäkkäreihin". Can't get you out of my head on yksi maailman parhaista poppisbiiseistä...
Avatar
#9 • • singleboy Guest
Hello, everyone! I'm the webmaster of "CHEMICAL BITS: The Chemical Brothers Discography Site " and I'm here because The Chemical Brothers have remixed the new Kylie Minogue song "Slow". I see some fans are interested in it, so I thought I could inform you. The remix is only available on extremely limited whitelabel yellow promo vinyl - click here for more information & picture.

I have an MP3 of it (rip from Radio 1FM translation, live from Pete Tong's Essential Selection, Beach Club, 31/10/2003). This remix is not available comercially yet and quality of the offered MP3 is way below average. Based on this, I think it won't be illegal to post a link to the file here. However, if Administrator or someone else from the higher authority will find it illegal, I will delete MP3 file from the server.

eli jos joku haluaa kuunnelle remixin niin se löytyy osoitteesta www.kylie.com sieltä "forum" ja "news" ja sieltä topic- "Info about Slow (Chemical Brothers Remix) here"