Ja voi olla et musta ei tule web desingeriä..
Joo, voi olla...
55 posts, 3 pages, 10,340 views
Joo, voi olla...
Voi myöskin olla, että Samuli ei koskaan opi kirjoittamaan mitään sellaista, josta olisi kenellekkään kritiikkinä juuri mitään hyötyä.
Voi myöskin olla, että Samuli ei koskaan opi kirjoittamaan mitään sellaista, josta olisi kenellekkään kritiikkinä juuri mitään hyötyä.
Jos Jone haluaa kunnon kritiikkiä duuneistaan niin loggaudu vaikka www.pingstate.nu forumille. Siellä pyörii paljon porukkaa Lahden muotsikasta, Taikista jne mestoista. Varoitan että osa porukasta pinkkarilla on minuakin krittisempää ja tylytystä voi tulla.. Olen itse tottunut tylyyn kritiikkiin jos siihen on aihetta. Saapahan tekijän miettimään motiivejaan; kaikista ei tule graafikkoja tekemälläkään jos näkemys puuttuu. Jos sulla on jotain henkilökohtaista sanottavaa mulle niin ota yhteyttä privana.
Suosittelen mark hamiltonin (ja muidenkin) tutustumaan ilkeään setään
nimeltä Jakob Nielsen, joka kertoo miten webissa tulee asioiden olla ja miten ei... :scared:
useit.com
Häneltä voi oppia yhtä jos toistakin käytettävyydestä.
Nielsen on yksi tunnetuimmista käytettävyystutkijoista.
Itse en allekirjoita ukkelin montaakaan ajatusta, mutta
onhan sillä sentään muutama fiksu idea...
Suosittelen mark hamiltonin (ja muidenkin) tutustumaan ilkeään setään
nimeltä Jakob Nielsen, joka kertoo miten webissa tulee asioiden olla ja miten ei... :scared:
useit.com
Häneltä voi oppia yhtä jos toistakin käytettävyydestä.
Nielsen on yksi tunnetuimmista käytettävyystutkijoista.
Itse en allekirjoita ukkelin montaakaan ajatusta, mutta
onhan sillä sentään muutama fiksu idea...
Toinen hyvä se on ton toi J. Korpela, jonka tuotoksiin kannattaa myös tutustua.
no ei kyl nakojaan joo taida =D
Minulla on uusia asiakkaita jotka ovat tätä tasoa http://www.mediateknologia.com/test/terho ja sivujen hinta on 200? per sivu. Olen saanut kaikki uudet asiakkaat tästä terho projektista.
no ei kyl nakojaan joo taida =D
kui ni? no ehkä mä en osaa tarpeeks PHP:ta..
Minulla on uusia asiakkaita jotka ovat tätä tasoa http://www.mediateknologia.com/test/terho ja sivujen hinta on 200? per sivu. Olen saanut kaikki uudet asiakkaat tästä terho projektista.
hum? "Not Found
The requested URL /test/terho was not found on this server.
Apache/1.3.27 Server at www.mediateknologia.com Port 80" :p
jos ne tota tasoa on niin aika heikkoa. 200?= 2much! :D
Ugalabugala! Mitä ihmettä joku keskiarvo liittyy tähän? Silläkö niitä projekteja saadaan? Kun saat opintosi valmiiksi niin soittele jos vaikka tehtäis vähän bisniksiä! Pakko tylyttää...
Ugalabugala! Mitä ihmettä joku keskiarvo liittyy tähän? Silläkö niitä projekteja saadaan? Kun saat opintosi valmiiksi niin soittele jos vaikka tehtäis vähän bisniksiä! Pakko tylyttää...
Miten joku keskiarvo liittyy tähän.. pitikö sen liittyä.. jotenkin tähän juttuun..rd oihrdz kggd
Ugalabugala! Samuli needs more intelligent! Keski arvo liittyy siihen ettei kukaan ala vittuileen, että et sä mihinkään ammattikorkeeseen päse.