[delete]

55 posts, 3 pages, 10,341 views

#2 • • töölöBASS Guest
"DJ Elwira on suomen maineikkain Psychedelic Trance tiskijukka."

aijaa.... :D
#3 • • mark hamilton Guest

Näin on...
#4 • • Jone Guest
En haluaisi taipua nihkeilyyn, mutta ovatko nuo Elixiria.com:in gif-bannerit blinkkeineen mielestäsi oikeasti esimerkki "korkealuokkaisista mainosbannereista" kenenkään näkökulmasta?
#5 • • JussiS Guest
Elwiran sivut on kivan näköiset, mut jos ne ihan oikeesti on pakko tehdä englanniks, ni eiks olis hyvä et ne kirjottais joku joka osaa ihan oikeesti sitä kieltä sen verran ettei kirjotusvirheitä olis noin paljoo?
#6 • • serotonot Guest

En haluaisi taipua nihkeilyyn, mutta ovatko nuo Elixiria.com:in gif-bannerit blinkkeineen mielestäsi oikeasti esimerkki "korkealuokkaisista mainosbannereista" kenenkään näkökulmasta?

Nii ja levitellään tollasii "korkealuokkaisia mainosbannereita" jotka ei ees oikeesti oo elixiria.comin bannereita, vaan jotain koe-tekeleitä
#7 • • serotonot Guest

Näin on...

No hohhoh!

vai suomen maineikkain...
#8 • • Tres Guest
Noi lens flare -bannerit on kaiketi jonkinlainen
vitsi, onhan? :confused:
#9 • • Milla Lehto Guest
osaamiseen kuuluu korkeatasoista grafiikkaa :confused:
#10 • • Edited Tapi T Guest
..
#11 • • jUSSi Guest
Aika perussivuja. Kaikki suomen firmat tosin eivät tarvitse mitään taiteellisia sivuja vaan lähinä funktionaalisen saitin. Vain mainostoimistoilla (ja graafikon plantuilla) on tarvetta raflaaviin ja taiteellisiin sivustoihin.
#12 • • Milla Lehto Guest

Aika perussivuja. Kaikki suomen firmat tosin eivät tarvitse mitään taiteellisia sivuja vaan lähinä funktionaalisen saitin. Vain mainostoimistoilla (ja graafikon plantuilla) on tarvetta raflaaviin ja taiteellisiin sivustoihin.

tyylikkyys ei varmasti ole pahitteeksi yhdellekkään firmalle. taiteellisuus on vähän eri juttu..
#13 • • Tres Guest

Kellään ei varmasti oo tarvetta lens flareen? :confused:
#14 • • jUSSi Guest

tyylikkyys ei varmasti ole pahitteeksi yhdellekkään firmalle. taiteellisuus on vähän eri juttu..

ei tietenkään, ja se oli minusta mediateknologialla ihan kohtalaisesti hallussa.

Kellään ei varmasti oo tarvetta lens flareen?

no ei todellakaan :D
#15 • • JussiS Guest

Kellään ei varmasti oo tarvetta lens flareen?

no ei todellakaan :D

Enää puuttuu vaan Comic Sans :)
#16 • • Milla Lehto Guest
mun mielestä harvoin kohtalainen on tyylikästä ;)
Ante

#17 • • Ante
Courier New -fontti ja psykedeelinen trance (elixiria) eivät oikein natsaa, koska IMO toinen viittaa vanhoihin kirjoituskoneisiin, (kuiviin sekä kiinnostaviin) asiapapereihin, virastoihin ja byrokratiaan, ja toinen taas mystiikkaan, uv-valossa hohtaviin väreihin, psykedeeliseen musiikkiin, jne... Minusta kuitenkin olisi reilua lopettaa tämä hieman ylimielisen oloinen kummastelu, mikäli mitään tämän rakentavampaa sanottavaa ei ole tekijälle. Jos esim. kuvitus ei toimi, niin miksi se ei toimi?

Itse firman sivuista kysyttävää:
- miksi ei toimi ilman tyylitiedostoa (CSS-osaaminen?)
- miksi uutiset kahdessa paikassa (Korkealuokkainen sivu?)
- miksi navigaatio ei ole dynaaminen (PHP-osaaminen?)
- miksi otsikot ovat kuvina (mitä tällä saavutetaan? ilman alt-tekstejä vielä!)
- miksi vain vähän referenssejä (ymmärrettävää jos yritys on nuori, mutta eikö niitä voisi ensin hankkia ennen sivujen julkaisua?)
- miksi yritys tekee nettisivuja mutta ei mainitse niiden ylläpidosta mitään?
- miksi Yritys-linkistä aukeaa sivu 'index.php' (eikö sen pitäisi olla yritys.php)
- miksi jokaisen sivun taustalle pitää pakottaa iso feidauskuva? (Flashilla kun tuon voisi toteuttaa ihan hemmetin nätisti eli skaalautuen, eikä esim. asiakkaan selainen flash-tuen puute haittaisi yhtään sivujen lukemista)

Älä ota näitä vittuiluna, ihan vain yrityksenne (vai yrityksesi? jäi vähän epäselväksi tuo) ja asiakkaitten parempaa ajatellen.
#18 • • Juha Vilkamo Guest
Ettei lusikka lennä nurkkaan, niin voin pekka peruskäyttäjänä kertoa että jos sisältöä löytyy ja sivujen rakenne on looginen (ja asiakkaan kannalta helposti päivitettävä), niin tollanen ulkoasu on ihan riittävä. Kunhan hinta on matala.

En mä mitään käytännössä näistä hommista tiedä eikä vois vähempää kiinnostaa. Edustan siis valtaväestöä. ;)
#19 • • mark hamilton Guest
Minulla on uusia asiakkaita jotka ovat tätä tasoa http://www.mediateknologia.com/test/terho ja sivujen hinta on 200e per sivu. Olen saanut kaikki uudet asiakkaat tästä terho projektista.
#20 • • serotonot Guest

Minulla on uusia asiakkaita jotka ovat tätä tasoa http://www.mediateknologia.com/test/terho ja sivujen hinta on 200e per sivu. Olen saanut kaikki uudet asiakkaat tästä terho projektista.

Ei pahalla mutta toikin sivusto sisältää muutamia kielellisiä kardinaalimunauksia, kuten:"ulkomaalaus urakoita", "eteläsuomea" jne.

Jos itse saisin kotisivuni tekijältä noin typotettuna olisin aika pettynyt lopputulokseen. Mielestäni tuollaiset virheet eivät anna hyvää kuvaa yrityksestä, oli sitten kyse maalaamisesta tai nettisivujen työstämisestä tai mistä tahansa siltä väliltä