Mikä ihmeen vaihtoruljanssi? Se on vartin homma, ku ne vaihtaa. Ja mä en yleensä edes likaa käsiäni pahasti. No ainahan pitää tommosen jälkee kädet pestä, mut ei oo tarvinnu edes pahasti hangata.
Vartin homma, aivan. Siis itse vaihto. Sinulla ei varmaan kulu aikaa niitten renkaitten raahaamiseen varastosta autolle ja takaisin? Minulla esimerkiksi ei ole muuta paikkaa säilyttää renkaita kuin mökki, jonne ajaa yhteen suuntaan n. 45 minuuttia. Venyy se reknaidenvaihto hieman.
Eikä oo ikinä lonksunu, eikä oo ikinä menny liian tiukalle
Niin, ei se vaikeata ole. Olen itsekkin tehnyt sen useasti.
enkä edes tiedä miten sellasta momenttimittaria käytetään.
no, se on sellanen
kääntöavain jolla käännetään pulttia kunnes viisari osoittaa oikeaa lukemaa tai siihen asti kunnes avain laukeaa halutussa kiristysmomentissa.
Herranjestas ku pitää tehdä yks renkaiden vaihto noin hankalaks.
Päinvastoin, tein siitä helpompaa kun vähensin vaihtokertoja.
...Ja melkeenpä tiesin että kyseessä on insinööri. Ei se helpon asian hankaloittaminen ihan joka jannulta onstu.
Se, että haluaa tehdä asian perinpohjin ja kunnolla ei minusta kuulosta asian hankaloittamiselta.
Osaatko keittää kananmunia?
öh. Tota noin, tässä vaiheessa kaikki idiootit voivat sitten viskata ne kivat ja hauskat ennakkoluulot romukoppaan.
Miksi tehdä asioita yksinkertaisesti, kun on niin yksinkertaista tehdä asiat hankalaksi?
Okei, jos on joku hieno auto ja aluvanteet, ni ehkä on parempi käydä jossain jos on epävarma itsestään, mutta normaalit renkaat ny vaihtaa vaikka tällänen tumpelo ku minä, joka ei tiedä autoista yhtään mitään.
Jos se ei ole käynyt ilmi, minun ei tarvitse kovin usein vaihtaa renkaita, joten miten sinä saat siitä monimutkaisempaa.
öö, ja nyt en käsittänyt miten epävarmuus tähän liittyy. Olen vain todennut renkaiden vaihdon olevan ärsyttävää ja siinä sivussa maininnut miksi minua se ärsyttää sekä ne pienet riskit mitkä liittyvät renkaiden vaihtoon. Itse otan autoilun aika vakavasti (kuten sinäkin omien irkkuliikennekommenttiesi perusteella) ja autoiluun liittyy myös auton huolto, joten omat väheksyvät kommenttisi voit säästää vaikka Daniel Braunille (no pun intended Daniel) .
Ja "tällainen tumpelo kuin minä" marttyyri-asenne ei todellakaan tuo lisäpisteitä. Varsinkaan kun olet täälläkin esittänyt jokaiseen aiheeseen niin asiantuntevia kommentteja, että roolin vaihto besserwisseristä/kaiken kokeneesta hellyyttävään tumpeloon ei vain toimi.