Hehkutusta

29 posts, 2 pages, 3,784 views

#1 • • ERROR Guest
Jumalauta kun tää freeflow on ehkä parasta mitä internetissä on ikinä tapahtunu! Tää on maailman, eiku universumin hienoin foorumi! Joka kerta kun avaan plattarin, nousee kasvoille täydellinen hymy ja tunnen taas olevani lapsi! Oi elämä on ihanaa ja olen niin onnellinen! Tahtoisin juosta kedolla ja jakaa kukkasia kaikille! Nyt jos koska kannattaa, oi tytöt ja pojat, tulla tutustumaan! Eikun kiksu ja Happy HC soimaan!
#2 • • LindaGP Guest
No voi hymy sentään! :hearts:
#3 • • naive Guest
Eipäs nyt liioitella.
Kiksu nyt vielä jotenkin menee, mutta että muka happyhoocee?

Joku roti.

Mutta on tää kyllä parhaimpia juttuja pitkään aikaan. :)
#4 • • V-ill Guest
ihmiset ei osaa enään arvostaa chipmunk vokaaleita. :(
#5 • • nvd Guest
<3 !
#6 • • Daniel Braun Guest
:hearts: Voi ihq:n ihq! :hearts:

Kyllä juu.
Freestyle toimii ainakin allekirjoittaneen ajatuksen juoksulle enemmän kuin hyvin!
Ja sen on kyllä viimeaikoina huomannut postausmäärissäkin.
Ei vain minulla, mutta monilla monilla muilla...
#7 • • happosepi Guest

Jumalauta kun tää freeflow on ehkä parasta mitä internetissä on ikinä tapahtunu! Tää on maailman, eiku universumin hienoin foorumi! Joka kerta kun avaan plattarin, nousee kasvoille täydellinen hymy ja tunnen taas olevani lapsi! Oi elämä on ihanaa ja olen niin onnellinen! Tahtoisin juosta kedolla ja jakaa kukkasia kaikille! Nyt jos koska kannattaa, oi tytöt ja pojat, tulla tutustumaan! Eikun kiksu ja Happy HC soimaan!

"tunnen olevani lapsi" .. kummankohan avasit, plattarin vai klubituksen? ;)
#8 • • Taedium Guest

Freestyle toimii ainakin allekirjoittaneen ajatuksen juoksulle enemmän kuin hyvin!

No viiminen kuukausi on ollu duunissa ihan helvettiä. Siksi ei jaksa miettiä mitään filosofista ja tälläinen aivojennollauspuoli on aika jees.
#9 • • serotonot Guest

No viiminen kuukausi on ollu duunissa ihan helvettiä. Siksi ei jaksa miettiä mitään filosofista ja tälläinen aivojennollauspuoli on aika jees.

ai tää o vaa aivojen nollausta :(

mä täällä vuodatan sydänvertani tekstiksi näytölle ja koetan kaivaa sisimmät tuntoni kaikkien tarkasteltavaksi ja sitten jontkut pitää tätä jonain huumoripalstana.

huumori sux :(
#10 • • samppa Guest

mä täällä vuodatan sydänvertani tekstiksi näytölle ja koetan kaivaa sisimmät tuntoni kaikkien tarkasteltavaksi ja sitten jontkut pitää tätä jonain huumoripalstana.

huumori sux :(

tylsä tosikko. :/
#11 • • Tapi T Guest
Entisessä duunissa palkka oli parempi ja mulla oli lähes määrättömästi aikaa Platinumille. Nykyään on niin paljon tekemistä, ettei mitään syvällisempää kerkeä pohtimaan - valintani on luonnollisesti Freestyle!
#12 • • Taedium Guest

mä täällä vuodatan sydänvertani tekstiksi näytölle

Pakkoko ne sydänveret on noin tahmasina kirjoittaa, valuu syliin.

Unmarked for none to find.
The sickness I have left behind.
Undetected go my crimes.
The greatest thrill of my life.
#13 • • serotonot Guest

mä täällä vuodatan sydänvertani tekstiksi näytölle

Pakkoko ne sydänveret on noin tahmasina kirjoittaa, valuu syliin.

Unmarked for none to find.
The sickness I have left behind.
Undetected go my crimes.
The greatest thrill of my life.

ei ne ollu sydänverta je tahmeet..

terv. se hannu karpon näköinen
#14 • • vaavu Guest

Jumalauta kun tää freeflow on ehkä parasta mitä internetissä on ikinä tapahtunu!

freeflow freeflow go with the flow freeflow freeflow go with the flow!

parasta sitten viipaloidun leivän!
#15 • • Tres Guest

tää freeflow

Mikä vittu on Freeflow :crybaby:
#17 • • vaavu Guest

Eksä nyt ymmärrä pera hei. Se on tää vapaalle assosiaatiolle omistettu foorumi hei.
#18 • • jUSSi Guest

tää freeflow

vitu gei!
#19 • • Timmo Guest

Happy HC soimaan!

:heart: :heart:
#20 • • Timce Guest
Mitä on happy HC? :crybaby:

"Can't beat the system, go with the flow. If your lookin' for an attitude, go with the flow"