29 posts, 2 pages, 3,770 views
Jumalauta kun tää freeflow on ehkä parasta mitä internetissä on ikinä tapahtunu! Tää on maailman, eiku universumin hienoin foorumi! Joka kerta kun avaan plattarin, nousee kasvoille täydellinen hymy ja tunnen taas olevani lapsi! Oi elämä on ihanaa ja olen niin onnellinen! Tahtoisin juosta kedolla ja jakaa kukkasia kaikille! Nyt jos koska kannattaa, oi tytöt ja pojat, tulla tutustumaan! Eikun kiksu ja Happy HC soimaan!
No viiminen kuukausi on ollu duunissa ihan helvettiä. Siksi ei jaksa miettiä mitään filosofista ja tälläinen aivojennollauspuoli on aika jees.Freestyle toimii ainakin allekirjoittaneen ajatuksen juoksulle enemmän kuin hyvin!
No viiminen kuukausi on ollu duunissa ihan helvettiä. Siksi ei jaksa miettiä mitään filosofista ja tälläinen aivojennollauspuoli on aika jees.Freestyle toimii ainakin allekirjoittaneen ajatuksen juoksulle enemmän kuin hyvin!
mä täällä vuodatan sydänvertani tekstiksi näytölle ja koetan kaivaa sisimmät tuntoni kaikkien tarkasteltavaksi ja sitten jontkut pitää tätä jonain huumoripalstana.
huumori sux :(
Pakkoko ne sydänveret on noin tahmasina kirjoittaa, valuu syliin.mä täällä vuodatan sydänvertani tekstiksi näytölle
Pakkoko ne sydänveret on noin tahmasina kirjoittaa, valuu syliin.mä täällä vuodatan sydänvertani tekstiksi näytölle
Unmarked for none to find.
The sickness I have left behind.
Undetected go my crimes.
The greatest thrill of my life.
Jumalauta kun tää freeflow on ehkä parasta mitä internetissä on ikinä tapahtunu!
tää freeflow
Mikä vittu on Freeflow :crybaby:
tää freeflow
Mikä vittu on Freeflow :crybaby:
Happy HC soimaan!