Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin, muuten on syytä epäillä että khatt:in huumorin taju on unohtunut vaatekaappiin!
koitas miettiä vaikka muutamaan otteeseen.
63 posts, 4 pages, 15,907 views
Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin, muuten on syytä epäillä että khatt:in huumorin taju on unohtunut vaatekaappiin!
Sun pitäis selvästi harjoitella tätä vitsinkertomistaitoa kun oot noin paska ettet osaa edes kertoa niitä oikein! :angry: :angry:
Ja DeeBee veti taas pisteet kotiin.. :panic:
Kuinkas monta pistettä sinne on jo kerääntynyt?
Kuinkas monta pistettä sinne on jo kerääntynyt?
Mummo ja pappa pelasivat jalkapalloa. Mummo voitti. Etsinnät jatkuvat yhä.
Mummo ja pappa pelasivat jalkapalloa. Mummo voitti. Etsinnät jatkuvat yhä.
Mua jäi häiritsemään tämä... Kaikista noista muista keksin kyllä mikä se oikea muoto on mutta tätä vitsiä en muistanut. Miten tää oikeasti menee?
LOL! Toivottavasti sä läpällä kysyit onko noi kerrottu tahallaan väärin.Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin,
LOL! Toivottavasti sä läpällä kysyit onko noi kerrottu tahallaan väärin.Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin,
Hei...
Oikeesti!
Miks kaikki kuvittelee että ihan mitä tahansa minä kirjoitan niin olen siitä aina tosissani?
Siis jos sä oikeesti heität tollasta läppää, ni mistä mä voin tietää heitätkö sä läppää vai et? Kun on sitä herralta tullu silloin tällöin sellasia putkahduksia suusta, että en ihmettelisi. Ja ku sä otat aina tollasen pienenki letkautuksen heti suoraa henkilökohtaisuuksina. En mä välttämättä sitä sulle henkilökohtaisesti tarkoittanut.Hei...
Oikeesti!
Miks kaikki kuvittelee että ihan mitä tahansa minä kirjoitan niin olen siitä aina tosissani?
Läppää oli juu...
Pitäiskö jokaikiseen postaukseeni liittää isolla teksti Varoitus! Saattaa sisältää huumorimielellä kirjoitettua kommentointia!
Eli vanhainkodin edustan jäädyttäminen talvella ja soran harjaus pois on huumoria? *kihertää*Isi sanoi mulle joskus lapsena, että huumorin tunnistaa siitä että joku nauraa ja niillä ohjeilla mennään edelleen
Eli vanhainkodin edustan jäädyttäminen talvella ja soran harjaus pois on huumoria? *kihertää*Isi sanoi mulle joskus lapsena, että huumorin tunnistaa siitä että joku nauraa ja niillä ohjeilla mennään edelleen
Mehän löydettiin Tapille nyt se kumppani. Vai mitä Dani?Kyllä, samoin kuin ystävän peräsuolen täyttäminen hänen sammuttuaan kummallisilla objekteilla.
Mehän löydettiin Tapille nyt se kumppani. Vai mitä Dani?Kyllä, samoin kuin ystävän peräsuolen täyttäminen hänen sammuttuaan kummallisilla objekteilla.
Ja mitä sä tartut mun kommentteihin tolla lailla? Onko sulla jotain henkilökohtaista mua vastaan? Mitä mä oon sulle tehny? Ota ihan rauhallisesti siellä, ni ei tarvii tulla sun uuniin ja tehdä susta kauheen.
Mä repeilin täysii noille. Parempii ku alkuperäset.
Mies meni kauppaan ja pyysi kauppiaalta leipää.
"Tummaa vai vaaleaa?", tiedusteli kauppias.
"Ei sen väliä, mulla on mopo.", vastasi mies.
Sä olit si vissii vähä unenpöppörössä, vai?NO hätä...
Eip mulla sinua vastaan mitään ole.
Mukava kirjoittaja olet.
Piis!
Aamutuimaan hemmetin väsyneenvä vain tuli tuollainen purkautuminen...
Tekstin muodossa siis.
Eip muuta aamupurkautumista ;)
Kait...