Kasari / Ysäri .. mutta missä elämme nyt?

63 posts, 4 pages, 15,917 views

#41 • • sonni Guest

Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin, muuten on syytä epäillä että khatt:in huumorin taju on unohtunut vaatekaappiin!

koitas miettiä vaikka muutamaan otteeseen.
#42 • • Ana-- Guest

Sun pitäis selvästi harjoitella tätä vitsinkertomistaitoa kun oot noin paska ettet osaa edes kertoa niitä oikein! :angry: :angry:

Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin, muuten on syytä epäillä että khatt:in huumorin taju on unohtunut vaatekaappiin!

Ja DeeBee veti taas pisteet kotiin.. :panic:
#43 • • da_chef Guest
ysärin jälkeen tulee jysäri tietty.

ehe ehe..

englantilaiset pääsevät helpommalla, noughties.
#44 • • Ana-- Guest
'tis all about us and them
'tis all about now and then

Eli jos sanotaan vaan et "Ny" ja sit myöhemmin et "Sillon ku kaikki oli
paremmin" :)
#45 • • Daniel Braun Guest

Ja DeeBee veti taas pisteet kotiin.. :panic:

Ainahan sitä yritän... ;)
Kuinkas monta pistettä sinne on jo kerääntynyt?
#46 • • Edited dixoff Guest

100 pistettä
...damagea :happyroll:
#47 • • Tapsa Guest

Sori, mut jopa maailman älykkäimmät matemaatikotkaan eivät pysy enää laskuissa mukana, niin paljon olet pisteitä kerännyt !

:(
#48 • • Daniel Braun Guest
:hearts:
Hienoa!

Parhainpani yritän, eiköhän pian taas tule "pisteitä" lisää :D
#49 • • vaavu Guest

Mummo ja pappa pelasivat jalkapalloa. Mummo voitti. Etsinnät jatkuvat yhä.

Mua jäi häiritsemään tämä... Kaikista noista muista keksin kyllä mikä se oikea muoto on mutta tätä vitsiä en muistanut. Miten tää oikeasti menee?

On se kauheeta kun joutuu tällaisiakin miettimään öitä myöten kun toiset heittää tänne liian monimutkaista läppää. Menee aivosolut ylikuumentumisen vuoksi epäkuntoon.
#50 • • Daniel Braun Guest

Mummo ja pappa pelasivat jalkapalloa. Mummo voitti. Etsinnät jatkuvat yhä.

Mua jäi häiritsemään tämä... Kaikista noista muista keksin kyllä mikä se oikea muoto on mutta tätä vitsiä en muistanut. Miten tää oikeasti menee?

Eiks se oikea muoto ole:

Mummo ja pappa pelasivat jalkapalloa.
Pappa hävisi. Etsinnät jatkuvat yhä...

Ainakin muistelisin että näin se kuuluu oikeasti mennä. Sata varma en oo, mutta ainakin about oikein... :scared:
#51 • • Taedium Guest

Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin,

LOL! Toivottavasti sä läpällä kysyit onko noi kerrottu tahallaan väärin.

Hei, ei kukaan vois muistaa noin montaa vitsiä tietämättä ja muistamatta punchlineä. Ja tilastollisestikin sieltä olis pitäny yks osuu vahingossa oikein, jos se ois vaa väärin muistamista.

Mä repeilin täysii noille. Parempii ku alkuperäset.

Vielä parempi ku tää:

Mies meni kauppaan ja pyysi kauppiaalta leipää.
"Tummaa vai vaaleaa?", tiedusteli kauppias.
"Ei sen väliä, mulla on mopo.", vastasi mies.
#52 • • Daniel Braun Guest

Toivottavasti noi on "kerrottu" tahallaan väärin,

LOL! Toivottavasti sä läpällä kysyit onko noi kerrottu tahallaan väärin.

Hei...
Oikeesti!
Miks kaikki kuvittelee että ihan mitä tahansa minä kirjoitan niin olen siitä aina tosissani?
Läppää oli juu...
Pitäiskö jokaikiseen postaukseeni liittää isolla teksti Varoitus! Saattaa sisältää huumorimielellä kirjoitettua kommentointia!
#53 • • serotonot Guest

Hei...
Oikeesti!
Miks kaikki kuvittelee että ihan mitä tahansa minä kirjoitan niin olen siitä aina tosissani?

Isi sanoi mulle joskus lapsena, että huumorin tunnistaa siitä että joku nauraa ja niillä ohjeilla mennään edelleen
#54 • • Taedium Guest

Hei...
Oikeesti!
Läppää oli juu...
Pitäiskö jokaikiseen postaukseeni liittää isolla teksti Varoitus! Saattaa sisältää huumorimielellä kirjoitettua kommentointia!

Siis jos sä oikeesti heität tollasta läppää, ni mistä mä voin tietää heitätkö sä läppää vai et? Kun on sitä herralta tullu silloin tällöin sellasia putkahduksia suusta, että en ihmettelisi. Ja ku sä otat aina tollasen pienenki letkautuksen heti suoraa henkilökohtaisuuksina. En mä välttämättä sitä sulle henkilökohtaisesti tarkoittanut.

Ja mitä sä tartut mun kommentteihin tolla lailla? Onko sulla jotain henkilökohtaista mua vastaan? Mitä mä oon sulle tehny? Ota ihan rauhallisesti siellä, ni ei tarvii tulla sun uuniin ja tehdä susta kauheen.

Isi sanoi mulle joskus lapsena, että huumorin tunnistaa siitä että joku nauraa ja niillä ohjeilla mennään edelleen

Eli vanhainkodin edustan jäädyttäminen talvella ja soran harjaus pois on huumoria? *kihertää*
#55 • • serotonot Guest

Eli vanhainkodin edustan jäädyttäminen talvella ja soran harjaus pois on huumoria? *kihertää*

Kyllä, samoin kuin ystävän peräsuolen täyttäminen hänen sammuttuaan kummallisilla objekteilla.
#56 • • Taedium Guest

Kyllä, samoin kuin ystävän peräsuolen täyttäminen hänen sammuttuaan kummallisilla objekteilla.

Mehän löydettiin Tapille nyt se kumppani. Vai mitä Dani?
#57 • • serotonot Guest

Mehän löydettiin Tapille nyt se kumppani. Vai mitä Dani?

Sorry. I work alone
#58 • • Daniel Braun Guest

Ja mitä sä tartut mun kommentteihin tolla lailla? Onko sulla jotain henkilökohtaista mua vastaan? Mitä mä oon sulle tehny? Ota ihan rauhallisesti siellä, ni ei tarvii tulla sun uuniin ja tehdä susta kauheen.

NO hätä...
Eip mulla sinua vastaan mitään ole.
Mukava kirjoittaja olet.
Piis!

Aamutuimaan hemmetin väsyneenvä vain tuli tuollainen purkautuminen...
Tekstin muodossa siis.
Eip muuta aamupurkautumista ;)
Kait...
#59 • • vaavu Guest

Mä repeilin täysii noille. Parempii ku alkuperäset.

Niin oli, niistä sai kyllä ihan hyvät naurut aikaan.

Mies meni kauppaan ja pyysi kauppiaalta leipää.
"Tummaa vai vaaleaa?", tiedusteli kauppias.
"Ei sen väliä, mulla on mopo.", vastasi mies.

En mä tästäkään tiedä miten tää alkuperäinen menee. Mä oon selvästi kuullut elämäni aikana liian vähän vitsejä (ja lelut on patterin välissä). :crybaby:
#60 • • Taedium Guest

NO hätä...
Eip mulla sinua vastaan mitään ole.
Mukava kirjoittaja olet.
Piis!

Aamutuimaan hemmetin väsyneenvä vain tuli tuollainen purkautuminen...
Tekstin muodossa siis.
Eip muuta aamupurkautumista ;)
Kait...

Sä olit si vissii vähä unenpöppörössä, vai?

Kuinka fleimaavasti pitää kirjoittaa, että sen tajuaa vitsiksi?