Paul van Dyk - Reflections

10 posts, 1 page, 1,455 views

Avatar
#1 • • A-E Guest
Olisi kiva kuulla jengin mielipiteitä PvD uusimmasta levystä, koska omasta mielestäni toi levy ei ole mitenkään erikoinen. Levy oli omalla kohdallani hieman pakko ostos, koska on aikaisemmat levyt niin on pakko olla myös uusinkin. Levyllä on kyllä erinomaisia biisejä, mutta noin yleisesti Reflections on keskiverto trance levy.
Avatar
#2 • • Quu Guest
Uuden moderointipolitiikan mukaan kaikki uudet arvostelutopicit tulisi siirtää CHARTS, LISTS & REVIEWS -alueelle minne ne oikeasti kuuluisivat.

Vanhat jätämme vielä tutuille ja turvallisille paikoille mistä ne löytyvät.
Avatar
#3 • • JussiS Guest

Vanhat jätämme vielä tutuille ja turvallisille paikoille mistä ne löytyvät.


Miksi? Jotta systeemi olisi (jos mahdollista) vielä sekavampi?
Avatar
#4 • • Wily Guest
Itse olen kuunnellut pitkään PvD:n tuotoksia ja hankkinut levyt jne... Itse ainakin pidin tästä levystä paljon ja hyvää siinä oli juuri se, että se oli aivan erilainen tyyliltään kuin aikaisemmat levyt, toki biiseistä löytyy tuttua PvD soundia. Itse en miellä tätä trance-levyksi, ja jos on ostamassa tätä levyä sillä silmällä että haluaa puhdasta trancea, niin ei varmaan paras hankinta. PvD sanoi itse haastattelussa ettei häntä enää kiinnostanut tehdä samanlaista albumia kuin mitä OTAB oli. Itse annan arvosanaksi kuitenkin 9/10, tulevaisuus näyttää nouseeko tämä levy OTABin tasolle. :)
Avatar
#5 • • Remotion Guest
Ihan OK. Mulle ainoastaan toimii biisit 2, 5, ja vika. Toli kuitenkin ostettua.
ton vikan vois soittaa ehkä ennen Cirillon PvD remixiä...

7/10 trancemiehen näkökulmasta
Avatar
#6 • • Individual Guest
Itse sain kyseisen levyn käsiini tänään ja muutamia hienoja raitoja löytyy, mutta kokonaisuus merkitsee,joten tarkempi palaute myöhemmin...Tykit soundit! Vai mitä?

T:Tero
Avatar
#7 • • kisumisu Guest
Saundit on kyl namut :hearts: ...varsinki ku paukuttelee luureilla

Muutenki aika herkullinen levy ja kaikki raidat kuunneltavia. Voisin jopa väittää että tykkään enemmän ku edellisestä.
Avatar
#8 • • Al Tapone Guest
Täysi pettymys ainaki mulle. Selkeesti jatkoa edelliselle levylle, mut sillä erotuksella, et hyviä biisejä täst on hankala löytää. Kokonaisuutena levy on tosi pliisu ja sisältää tosi kevyttää kamaa, eikä tarjoa loppupuolellakaan napakampaa saundia, mitä taas edelliseltä albumilta löyty. Eli toisinsanoen tää levy on mun mielestä tosi kaupallista matskua, varsinki levyn alkupuolella on aivan uskomatonta laulettua skeidaa. Eka paska levy mitä Dyk on tehny. Harmi.
Avatar
#9 • • mrt Guest
Mun mielestä aivan loistava kokonaisuus. Ei niinkään minkään tietyn genren levy vaan todellinen läpiluotaus kivasti vähän kaikesta :) Mä diggasin :)
Avatar
#10 • • MikkiHiiri Guest
Ainut PvD:n levy jossa ei ole oikein yhtään todellista megahittiä.
'Crush' ja 'Connected' (mielestäni levyn paras biisi) omaavat kyllä
hittipotentiaalia, ehkäpä noista saiskin julkastua hyvillä (dub) remixeillä
todellisia hittejä. 'Crush' ja 'Kaleidoscope' omaavat levyn muhkeimmat
soundit. 'Spellboundissa' on epävireiset voksut eek:
Plussaa siitä että eri tyylejä löytyy. OTAB oli kyllä parhaita trance-
albumeja ikinä, vaikea sellaista on uusiks tehdä. Mut kyllähän tätäkin
kuuntelee. :)