näin sen olla pitää! hyvät ihmiset, huolehtikaa mummoistanne!!!
...ja vaareistanne - ennenkuin on liian myöhäistä :( Joskus sekin päivä tulee vastaan :sad:
170 posts, 9 pages, 39,278 views
näin sen olla pitää! hyvät ihmiset, huolehtikaa mummoistanne!!!
Mitäs sä sit teet sillä rakastajalla? Kattelet? Pidät koristeena? Vaihdat elämänkokemuksia?
Hei, ihan sama se mulle on. Jokainen tamplaa tavallaan.Editoin tuota alkuperäistä postausta. :mad:
Hei, ihan sama se mulle on. Jokainen tamplaa tavallaan.Editoin tuota alkuperäistä postausta. :mad:
Tapi yrittää nyt vain paikkailla ja piilotella tapahtunutta julkistusta...
Älä välitä, kyllä tuota tekevät monetkin
Varsinkin vanhoina pappoina monelle tulee kokeilemisen himo.
Se on ihan normaalia.
Jaa. Kiitos, mutta ei kiitos. En tiedä olisinko valmis moiseen kanssasi. Ja varsinkaan jos mukaan tulee kolmas, Dani.
Jaa. Kiitos, mutta ei kiitos. En tiedä olisinko valmis moiseen kanssasi. Ja varsinkaan jos mukaan tulee kolmas, Dani.
Mutta kuten sanoin, seksuaalinen suuntautumisesi on sinun asiasi.
Kaks mummoo meni marjaan, mutta toinen ei mahtunukkaan
Käytä sitä searchia urpo!!!1! :mad: :mad:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=10888&start=34
*reps*
:laugh:
Vaavu, sinustahan saisi oivallisen kärttyisän mummon... :D
Kunpa tuollaista kommenttia voisi antaa ihan tosissaan.
Ei voi käsittää sua Daniel. Sua ku joku dissaa vähänkin leikillään ni sä mariset et threadi pitäis sulkee tai ainaki jotain henkilökohtaisuuksiin menosta. Ja jälleen kerran kun joku muu dissaa jotain muuta oot ihan hehkuissa. URPO!
edit: kyllähän tällästä kommenttia näköjään pystyi antamaan ihan tosissaankin.
Ja ota sinä vaihteeksi silmä käteen.
Juu.
Tosissanihan minä tossa oli.
Ihan varmasti...
Kyllä juu...
URPO!
Sun pitää olla narisemassa joka vitun kommentista ja tekstistä.
Huumorintaju taas näin aamuisella kadoksissa?
Yhtä tosissani mä tossa olin kuin oli Vaavukin ;)
Eli, hei katsos URPO!
Läppäähän tämä vain on...
Ja ei, et sä tosta kunnon kommenttia kyennyt antamaa, vaikka kuinka yritit :excellent:
Kyl se taitaa Tapilla nyt valitettavasti mennä Thaimaaseen lähdöksi. Tai no sehän tuolla on aikasemmin vaihdellut tuota rakastaja/rakastajatar akselia. Taitaa olla hieman epäselvää itselleen mitä sitä haluaa. No mutta eiköhän aika näytä. Antaa Tapin tehdä omat ratkaisunsa, ja vaikka itse kummastelenkin hänen lähentelyään, en siitä silti ole moksiskaan. On oikein imarreltavaa lukea, että sitä kelpaisi näköjään rumemmallekkin sukupuolelle.Puuhastelkaa te pojat vain kahdestaan.
Vai hankkiiko Tapi sen rakastajan muualta?
Semmoinen pieni thaipoika? ;)
OIKEIN! Ainoa oikea tapa suhtautua tuollaisiin searchia käyttämättömiin on juuri itsekin esimerkkiä näyttäneenä tämän kaltainen huudahus!Käytä sitä searchia urpo!!!1! :mad: :mad:
Kauheus on katsojan silmässä... Eikä ees vettä millä sen huuhdella pois.Ja ota sinä vaihteeksi silmä käteen.
Ainakin täällä Espoossa mummot käyttäytyvät oikein hyvin ja ymmärtävät mainiosti kohteliasta puhetta. En muista tulleeni kohdelluksi kaltoin mummojen toimesta oikeastaan ikinä. Lisäksi minun tuntemani mummot huolehtivat hygieniastaan aivan riittävästi ja osaavat pyydettäessä väistää, mikäli ovat jonkun tiellä.