paras mäsäri

102 posts, 6 pages, 14,635 views

#21 • • Timmo Guest

tohon ehkä oheen viel pakastepatonki johon jossain lämmitysvaiheessa väliin tomaattia, juustoraastetta ja pizzamaustetta.. TUTUMM! :D

Plus tietenkin jääkylmää Pommaccia tai Cocista tai Friscoa...Sen jälkeen lähteekin jo taju. :D

Itse just vetelen kolakarkkeja ja maraboun maitosuklaata appelsiinimehun kanssa. Musiikkina LTJ Bukemin setti Dreamscapesta vuodelta 94 :hearts: :hearts:
#22 • • ER Guest

oma vakio on vähintään 2 eri dippiä (taffelin taco ja v-sipuli, estrellan dipeistä tulee paiseita) ja sipsejä niin että dippi loppuu kesken. Kyytipojaksi mielellään 1,5 litraa jääkylmää kokista :king:

Mulle!!
#23 • • Taedium Guest
Kaksi iltaa peräkkäin olen nyt syönyt bratwurstia, hapankaalia, svaabialaista perunasalaattia, jäger-kastiketta ja juonut hyvää, tummaa weiss olutta. Knöödeleitä ei tehty ku oli perunasalaattia.

Lähtee nälkä, mutta kyllä verisuonten seinämät huutaa armoa!
#24 • • greenie Guest
Otaniemen poliisiopiston liepeillä on Nesteen yhteydessä "Best" -niminen ravintola, josta saa pannupizzoja, joiden täytteet koostuu pelkästään neljästä erilaisesta juustosta. Itse en ole rohjennut kyseistä pizzaa tilata, mutta sivusta seuranneena pizza aiheutti paljonpuhutun ns. paskahalvauksen tapaisia oireita, jolloin henkilö ei pystynyt esim. kunnolla liikkumaan.

Suorastaan karmivaa.

Mitä tulee mättöihin noin yleisesti, niin olen aika amatööri niiden suhteen :(
#25 • • Taedium Guest

"Best" -niminen ravintola

Snackyssa oli Iso Poliisi ateria. Se oli niinku niin järkyttävän hyvää mättöä. (Quu: Kuten aikaisemmin mainitsinkin, mättöä voi ahmia = mättää - eikös se siitä se nimi tule?) Sit Carrollsille tuli joku rahannälkä ja ne lopetti Snackyt ja laittoi pahalle maistuvia Carrolls aterioita tilalle. Tai no ei ne pahalle maistu. Ei ne oikee millekkää maistunu.

Joku lafkahan otti sit Ison Poliisin annoksiinsa, mikä se on se rafla? Esmes Sörkan rantatiellä siinä sataman puolella tietä siinä risteyksessä on sellanen rafla, josta vielä saa Isoa Poliisia, mutta se on kyl kalpee kopio Snackyn ajoista. Kumpulassa oli hyvä Snacky, siinä huoltsikan vieressä, mut sit siihen tuli Drive-In Carrolls. Ja kait siinä nykyää on Hese.
#26 • • vaavu Guest

ei helvetti, eiks tuolla oo erikseen ruoka-topikki misää voi päteä a la carte herkuilla. Tänne tulis vain sellasia mättöjä mistä tulee LÄSKIÄ :D

Ai että noista ei tuu vai LÄSKIÄ. Kun vetää tommosen nachos supremesin kahteen pekkaan ja vielä cappucinovaahdot päälle niin sen jälkeen kyllä se paskahalvaus on jo koittanut. Silloin ei todellakaan liikuta mihinkään siitä sohvalta.

I :heart: nachos supremes

oma vakio on vähintään 2 eri dippiä (taffelin taco ja v-sipuli, estrellan dipeistä tulee paiseita) ja sipsejä niin että dippi loppuu kesken.

Toi on myöskin semmoinen mitä välillä tulee harrastettua. Mutta dipit mä teen aina itse, saa paljon maukkaampia ja tulee halvemmaksi, ja ennen kaikkea voi tehdä aina päivän fiiliksen mukaan.
#27 • • Taedium Guest

kyllä se paskahalvaus on jo koittanut.

Jee! Opit jo mitä on paskahalvaus!

Ja vielä ilman anaalitappia! (Tai no mistä minä sen tiedän...)
#28 • • vaavu Guest

Ja vielä ilman anaalitappia! (Tai no mistä minä sen tiedän...)

Kertaus on opintojen äiti. ;)
#29 • • Tapi T Guest
Tässä helppoa mäsäriä. Valmistelut ja valmistus sujuu minimaalisella vaivalla:

Quesadillat:

- 1 pkt vehnätortilloja
- pari kourallista mozzarella-juustoa
- tulista salsaa

1. Levitä tortillalle salsaa ja juustoraastetta. Aseta kanneksi toinen tortilla ja paista kuumalla pannulla, kunnes juusto sulaa.

2. Leikkaa kappaleiksi ja tarjoa.

Quacamole:

- 2 avokadoa
- 2 limettiä
- suolaa
- mustapippuria

1. Poraa kaikki sauvasekoittimella tahnaksi. Tarjoa quesadillojen kanssa.
#30 • • jUSSi Guest

ei helvetti, eiks tuolla oo erikseen ruoka-topikki misää voi päteä a la carte herkuilla. Tänne tulis vain sellasia mättöjä mistä tulee LÄSKIÄ :D

Ai että noista ei tuu vai LÄSKIÄ. Kun vetää tommosen nachos supremesin kahteen pekkaan ja vielä cappucinovaahdot päälle niin sen jälkeen kyllä se paskahalvaus on jo koittanut. Silloin ei todellakaan liikuta mihinkään siitä sohvalta.

Mut tota joutuu tekemään. Tärkein asia mätössä itse mätön jälkeen on sen helppous :D

oma vakio on vähintään 2 eri dippiä (taffelin taco ja v-sipuli, estrellan dipeistä tulee paiseita) ja sipsejä niin että dippi loppuu kesken.

Toi on myöskin semmoinen mitä välillä tulee harrastettua. Mutta dipit mä teen aina itse, saa paljon maukkaampia ja tulee halvemmaksi, ja ennen kaikkea voi tehdä aina päivän fiiliksen mukaan.

Olen liian laiska tuohon ;)
#31 • • JussiS Guest

Mut tota joutuu tekemään. Tärkein asia mätössä itse mätön jälkeen on sen helppous :D

Jeps, Tapi ja Varvana on ihan väärillä linjoilla tässä. Joskus käy myös niin ettei välttämättä uskalla käyttää hellaa tai mikroa (loukkaantumisriski) kun nälkä on suurin ;)
#32 • • Taedium Guest

Olen liian laiska tuohon

No tällänen:

Illallinen yhdelle

Valmistusaineet:
  • Jaskan Grilli Foorumin nurkalla
  • Keittiön pöytä
  • Lautanen
  • Lärvilautaa
  • Manskun Iguana
  • Noin parisataa euroa
  • Sohva
  • Taksitolppa 10th Floorin edessä
  • Vähintään viisi tuoppia olutta

Valmistusohje:
Iguanaan, aloitetaan lärvilaudalla. Jatketaan tuopeilla. Monta tuoppia ja saadaan sitä nälkää vähän aikaseksi. Raflasta Jaskalle, Tabismiehen Möhnä ja 0,5l maito kainaloon ja taksiin. Himas keittiönpöydän ääreen puolimakaavaan asentoon naama lautasen ylle ja mätetään. Maitoa perään. Raahaudutaan sohvalle saakka, muttei jakseta kumminkaan sänkyyn saakka.

Naamaa ei putsata paperilla vaan sormella ja sormi nuollaan.
#33 • • sixtus Guest

Olen myös tavannut porilaisen neidin, joka kertoin noin viisi vuotta sitten, että hän oli Helsingissä vahingossa pyytänyt baarimikolta "sidukkaa" (=tarkoittaen siideriä) ja sitten vasta tajunneensa, että tämä on vain hänen kaveriporukan keksimä typerä nimitys. Silloin nauroin, koska en ollut vielä koskaan kuullut mokomaa sanaa ja se kuulosti todella tyhmältä. Nykyään sitä käytetään hyvin paljon. Ja edelleen kuulostaa tyhmältä.

:laugh: No yllätys et kuulostaa tyhmältä..sehän on lähtöisin länsi-suomesta :D
#34 • • JussiS Guest

Heihei, eipäs dissata Länsi-Suomea!
#35 • • jUSSi Guest

ootte kaikki tyhmii rantaruottalaisia ::p:
#36 • • Tapi T Guest

Mut tota joutuu tekemään. Tärkein asia mätössä itse mätön jälkeen on sen helppous

Jeps, Tapi ja Varvana on ihan väärillä linjoilla tässä.

Mä olen joutunut pullamössösukupolven jyräämäksi! :scared:
#37 • • JussiS Guest

Mä olen joutunut pullamössösukupolven jyräämäksi! :scared:

Hyvä ruoka on hyvää, mutta tässä kontekstissa pääasia on lähinnä määrä ja "easy access".

Saat kyl tulla kokkaamaan mun luokse koska vaan ;)
#38 • • LindaGP Guest

Dissailaampa, dissaillaanhan Kotkalaisiakin. Herranjestas. Tajusin juuri että olen kohta sekä Kotkalainen että rantaruottalainen. :panic:
#39 • • sixtus Guest

Dissailaampa, dissaillaanhan Kotkalaisiakin. Herranjestas. Tajusin juuri että olen kohta sekä Kotkalainen että rantaruottalainen. :panic:

Juuri näin, sitäpaitsi molemmat ovat ihan aiheellisia :D
#40 • • LindaGP Guest

Juuri näin, sitäpaitsi molemmat ovat ihan aiheellisia :D

Indeed my friend! *kiittää ja kumartaa* :D