Ja jos sen suklaan jäädyttää, niin mille se maistuu? Mä en tiedä, vaikka olen syönytkin sellaista suklaata.
on se ihan jees, tosin hankala saada paloja irti, varsinkin jos on astetta paksumpia levyjä. En mä tosin niitä jääkaappiin/pakastimeen yleensä tunge, (paitti jos se "huoneenlämpö" on sellanen että sen jälkeen pitäis syödä pillillä), mut kun on toi talvi ja mun laukussa ei oo vielä lämmitystä..
Suklaan lisäksi en kauheesti tykkää karkeista, paitti salmiakista. Mut siitä tulee maha kipeeksi jos syö liikaa :(
Parittaisuus on tuttua panttereiden ja tervaleijonien kanssa, ne pitää syödä sillai että laittaa kaks päällekäin ja syö niin jää ihannetapauksessa sokerit viimeiseksi. Tai ainakin siihen pyritään... Vois muuten oikeestaan ostaa tervaleijonia taas täs joskus.
edit: ainiin, suklaa on kans toistaiseksi ainoa aine minkä oon havainnu auttavan mun hereilläpysymistä jos pitää valvoa pitkään. (ja hmm, pitäisköhän tässä nyt olettaa että tän kirjotusajankohdalla ja tossa pöydällä olevilla suklaalevyn lähes tyhjillä papereilla on jotain yhteyttä... :D )