Kaikki menee, You name it. Jotku ihme rusinapähkinät jätän kyllä syömättä.
87 posts, 5 pages, 25,107 views
Nimenomaan!Aina kaksi samanlaista hemua suuhun kerralla.
Ja ku meet Karkkipussiin tms. ja keräät sieltä pussiin parillisen määrän kutakin ja tapaat kaverin. Hänelle olisi kiva tarjota, mutta tuntuisi hölmöltä selittää, että ota kaksi samanlaista. Ja sit jos tarjoo sanomatta, ni jää pariton määrä karkkeja. Ja jos ei tarjoo ni on kp. Mitä tehdä?Ja olen suurin piirtein itkun partaalla jos ei ole parillista määrää joka karkkilaatua. Kaikkein pahin on se jos pussin pohjalle jää pariton karkki ihan ypöyksin.
Tässä maassa ei saa salmiakkia, eikä lakritsia. (Paitsi Pandan lakua luontaistuotekaupoista, mutta sekin maksaa vasemman käden ja oikean kiveksen.) Oli salmiakkivarasto lopuillaan ja vain yksi rulla Lakrisalia. Salmaria teki mieli. Aattelin, että kaippa se näistäki onnistuu (vaikka siniset turkkarit on the one and only) ja kokeilin. Ei sitä voinu juoda. Siksipä join sen maidon kanssa ku kelailin, että Slippery Nipple ja Mummon Tossu on vähä samantapasii muutenki. Hyvää oli ja nyt ku salmarii on taas, ni sitä oon maitolasissa naukkaillu. Jees systeemiä!Salmiakki ja maito on lyömätön yhdistelmä.
Mä en diggaa. Ennemminkin isoi hedelmäkarkkei tikunnokkaan mettässä ja nuotion ylle. Jees! Varsinkin isommat Haribon karkit on nuotiolla käytettyinä tosi jees. Kandee vaa kattoo, ettei valu, ne menee nimittäin aika nestemmäisiks ja kuumiksi tosi helposti.Melkein kaikki karkit on parhaimmillaan pakastettuina.
Mulla on sama ongelma kuin ystävälläni Taediumilla, eli irtokarkit pitää syödä pareittain. Aina kaksi samanlaista hemua suuhun kerralla. Ja olen suurin piirtein itkun partaalla jos ei ole parillista määrää joka karkkilaatua. Kaikkein pahin on se jos pussin pohjalle jää pariton karkki ihan ypöyksin. Tietenkin on sellasia isoja hemuja joita ei voi syödä kaksi kappaletta kerralla, mutta ne pitää syödä kaksi kappaletta heti peräkkäin. Mulla on muutenkin ihan kamala parillisuusmania. Ajokatoksen stereotkin pitää olla aina volan osalta parillisen lukumäärän kohdalla...
Tolla on muuten olemassa diagnoosikin: neuroottisuus.
T. maustepurkkien järjestelijä
T. maustepurkkien järjestelijä
Ja aina tulee ongelma, jos jää vaan yksi karkki pohjalle. Kun ei sitä aina voi ees halkasta ja se ois muutenkin vähän laimee versio siitä Stereopurennasta [tm].
Kotoa löytyy toki upea salmiakkikirja.
Ja suklaa säilytetään tietty jääkaapissa