uusi(!) kiksuprevikka..

26 posts, 2 pages, 4,073 views

#2 • • miikkaL Guest
Erittäin jees matskua.. Breikistä tulee mieleen mun biisi :cool: (miikkaL-flash) :excellent:

On tämä ainakin ysin arvonen biisi :)
#3 • • paXe Guest
jotenki töksähtää alussa,kenties joku encode vika :D ?

tykkään kovasti,tunnelbaa löytyy,mukava toi atmospheretyylinen sweeppi,ja oih toi leaditus :excellent:
kiva,ei keksi yhtäkkiä enempää sanottavaa

anna mä remixraiskaan tämän? :scared:
#4 • • kosmo Guest

jotenki töksähtää alussa,kenties joku encode vika :D ?

tykkään kovasti,tunnelbaa löytyy,mukava toi atmospheretyylinen sweeppi,ja oih toi leaditus :excellent:
kiva,ei keksi yhtäkkiä enempää sanottavaa

anna mä remixraiskaan tämän? :scared:

tuli vähän hätäiltyä eli joo encode-vika. :D

ei mikään huipputasonen nauhotus muutenkaan, mut ei previkan tarvikkaan olla. :excellent:
#5 • • onnela Guest
Toimii kyllä! Hyviä breikkejä ja toi pitkä suvanto on tosi kiva.
Leadissa on mun makuun vähän liikaa resoa, mut näähän on
makuasioita.

Rakennekin toimii. Kaiken kaikkiaan oikein mukava biisi.
Propsit tästä ilman muuta. Lisää vaan tulemaan. :)
#6 • • Daniel Braun Guest
Ihan maistuvan kuuloinen biisi.
Vaikka tän tyylin matsku on kaukana siitä mitä minä diggailen, niin kuitenkin...

Hyvin tuotetun kuuloista jälkeä, laadukas kokonaisuus.
Soundit toimivia ja hyvän kuuloisia.
Lead-soundi ihan hyvä, mutta hieman kulunut...
Melodia pelastaa asian tältä osalta, ainakin osaksi.
Sekin hieman kuluneen tuntuinen, ikävä kyllä.

Basari rumpuun lisää napakkuutta.
Basso linja kaipais jotakin eloa.
Tuollaisenaan tylsä ja soundikin on jotekin munaton...

Haitsut toimivat.
Niistä ei pahaa sanottavaa.

Tuo piano pimputtelu toimii mulle. :hearts:
Ja nuo vähäiset, mutta silti tosi toimivat perkussion soittimet...

Jotenkin rakenteeltaan tönkkö tai jotakin...
En osaa sanoa.
Tökki hiukan mun korviin.
#7 • • .:.::.:. Guest
Juu kommentoidaas nyt sit vaikka tänne (jatkoa tohon Findanceen). :D

Eli nyt kymmenisen+ kertaa kuunnelleena oon edelleen sitä mieltä, et tota miksausta kannattaa hienosäätää.

Muuten biisi on aikas hyvä. Noi taustasoundit ja varsinkin toi pianopimputtelu luo mukavan tunnelman, eikä päämelodiakaan nyt mitenkään kehno ole, ehkä jotain omaperäisempää tosin olis voinu olla.

Ihan jees biisi! :)

Voisit vielä kertoo millä hardiksella / softalla teit tän?
#8 • • kosmo Guest

Eli nyt kymmenisen+ kertaa kuunnelleena oon edelleen sitä mieltä, et tota miksausta kannattaa hienosäätää.

Voisit vielä kertoo millä hardiksella / softalla teit tän?

Joo siis tosiaan kysees on previkka versio eli kaikki ehdotukset otetaan vastaan.. huomasin itsekin tos et pa:lla bassot puuroutu melko pahasti.

basari&bassline menee uusiksi.. toivottavasti saan sillä sitä lisäpotkua biisiin. Samoin uusiksi menee toi piano soundi, joka on tällähetkellä reason presetti :crybaby:

sequna mulla toimii cubase ja reasonista tempasin tosiaan ton piano soundin väliaikaisesti. Rautaa, korg ms2000, waldorf microQ, akai s2000 pikkumixeri ja paska midikiippa. Lopullinen versio väännetään luultavasti sit taas vähän isommalla setupilla. :cool:

kiva et +10 kertaa on joku pystyny kuuntelee biisin.. ilmeisesti meni liikaa hampaita kiristelemättä? :D
#9 • • .:.::.:. Guest
No siis yleensäkin mulla on tapana kuunnella näitä demoja useampaan otteeseen, että voi sit kirjoitella tänne jotain järkevää palautetta, eikä tyyliin "jaksoin kuunnella 30 sekuntia, uiddu sä oot paska". :D

Mutjoo, eipä tarvinnut hampaita kiristellä, keep it up. :cool:
#10 • • Amorpheus Guest
Biisi on loistava kaikin puolin...

Ainut oli bassopuoli joka puuroutu aika pahasti, mutta kosmon
kanssa kun sitä pähkäiltiin niin oli selvää että linjaukset muuttuu
lopulliseen versioon, joten eip niistä sen enempää..
:)

Biisistä ei pahempaa sanottavaa, jo 10_niä keroja kuunnelleena
voi vaan sanoa et 10:n biisi jos ei pieniä puutteita lasketa...
ja edelleen kun tiedän et tää ei tosiaankaan ole lopullinen versio
niin jo tälläsenään tämä on hyvä. mitä voidaan odottaa sitten lopullisesta
versiosta.. hmm... ;) :D
#11 • • _U Guest
kukkuluuruu! vaik en kiksua kuuntelekaan tai siitä diggaa nii täytyypi silti sanoa, et tosi kivan kuulosta! hienot saundit, toimiva rakenne! ja muhkeutta alapäässä, hyvin potkii! ainoastaan toi pianon pimputus tökkii todella pahasti, ei sovi muuten niin tekniseen kuvaan. liian kulunut, kliseinen, käytetty, halvan kuulonen. ehkä jos piano olis monipuolisempi eikä vain yhdellä sormella soitettu, nii toimis... ken tietää, ken ei ainakaan. mut anyway, jos tota pianoa ei olis antasin ysin, nyt annan 7.go for it, kiksu-ukkeli! ihan jees kamaa :)
#12 • • FoFlow Guest
Joo... Edelliset tuotokset mielessä hiivin tätäkin kuuntelemaan, mutta hieman jouduin pettymään. Kosmon "tunnari" piano soundi löytyy, samoin kovasti resonoiva leadi. Beisi kuvio myös muistutti edellisistä tekeleistä.

Nyt useamman kerran tän läpikäyneenä täytyy sanoa että ei tää o niin hyvä ku sun muut, no lähinnä Stolen Moments. Stolen Momentsin kun ekan kerran kuulin, meinas tosiaan pää irrota ja se on nykyään lähes joka soittolistalla iPodissa ja ties missä. Täs ALOssa tuntu vähän ideoiden vähyys verrattuna aikaisempaan, tosin se voidaan myös tulkita artistin uskollisuudeksi soundilleen ja linjallen. Siitä ei käy moittiminen, se seuraa loogista kaavaa.

Täs ei nyt vaan ollu sitä samanlaista koukkua, vaikkain biisi sinänsä on edelleen Plattarin demo-osaston parhaimmistoa. Ei vain sytyttänyt. Basari vois olla ilman säröä mun mielestä. Soundimaailma hyvä, liikettä ja variaatioita ja sinänsä mielenkiinto säilyy yllä aika hyvin. Mitä nyt loppua kohti alkaa ideat toistaa itseään ja vähän tulee "öh... täähän kuultiin jo" fiilis.

Jos joku diggaa tästä biisistä, suosittelen tekemään haun Kosmon aikaisemmin postaamiin demoihin. Sieltä löytyy ehdottomia SuomiTrancen helmiä...
#13 • • DeaconX Guest
Onks toi se sama piano ku SM:ssa? Se imee edelleen! :)

Jees, tulin kuuntelemaan ku käskettiin, ja hyvältähän tää kuulostaa.
Tykkään bassovariaatioista ja muutenkin tää tyyli on tunnistettavissa. Me like it. Parannettavaa toki on. Leadi on hyvä. Rummut kaipaa jotain.

Ja BT-sweeppi tokaan nostoon. :)
Tuu käymään joskus! Ja tee lisää yhtä hyvää matzguu... see ya
#14 • • kosmo Guest

Onks toi se sama piano ku SM:ssa? Se imee edelleen! :)

on se.. ja niin imee! :crybaby:

Jees, tulin kuuntelemaan ku käskettiin, ja hyvältähän tää kuulostaa.
Tykkään bassovariaatioista ja muutenkin tää tyyli on tunnistettavissa. Me like it. Parannettavaa toki on. Leadi on hyvä. Rummut kaipaa jotain.

Basari nois rummuis taitaa eniten kaivata kirvestä.. perkussiot oli mulle aika uus juttu varsinkin noin selvästi esille tuotuna. Mut eiköhän tästä vielä kelpo ralli sorvata.. :excellent:

Ja BT-sweeppi tokaan nostoon. :)
Tuu käymään joskus! Ja tee lisää yhtä hyvää matzguu... see ya

heh, oon ajatellu vähän samaa.. kohta siitä tulee varsinainen trademark.

..kiitti kun tottelit suoraa käskyä ja ehkä se kohta olis taas aika muuttaa sinne (räkki kainalossa) hetkeksi! :D
#15 • • geeni Guest
Pikaisen kuulokekuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että hyvältä kuulostaa.
Saundit on kohdallaan ja liidi toimii. Muhkee alapää on pienen puuroutumisenkin uhalla ehdoton.

Tämmöstä kamaa vaan jatkossakin :)

Offtopikkina mainittakoon, että hyvä leffa, mutta loistava remake...
#16 • • kosmo Guest

Offtopikkina mainittakoon, että hyvä leffa, mutta loistava remake...

Replynä offtopikkiin.. :crybaby:

Hyvä leffa, erinomainen itseasiassa.. joutuu tunnustamaan että tämä oli niitä harvoja kertoja kun leffasta saa revittyä inspikset biisin tekoon! Oon nähnyt kai ainoastaan alkuperäisen, remake on ilmeisesti sitten Vanilla Sky?

kiitokset kommenteista, pidän tän version linjoilla vielä muutaman päivän eli nyt hophop downloadia&quotea! :D
#17 • • native Guest
Ihanasti ilmaa, mut ei tullu sydänalaan sellasia kouristuksia, joita kiksun
pitäisi mulle aiheuttaa. Paljon hyviä juttuja, enpä oikeestaan muuta osaa
sanoa kuin että killerimelodia puuttuu. Pianonpimputukset ei mulle kolahtaneet, niitä vois vähän funtsia lisää.

Mut ah basso ja rummut, niissä on ilmaa, melkein vatsaa kouristaa, mutta ei ihan. Jatkoa odotellessa.
#18 • • Hasse G Guest
Joo, oon luukutellut tätä nyt jonkin aikaa autossa ja kotona, ja eipä tästä oikein mitään pahaa sanottavaa ole (eikä tosin mitään hyvääkään, mitä ei olisi jo sanottu :) ). Piano ei mua häirinnyt, enkä myöskään huomannut liiallista puuroutumista millään taajuusalueella. Melodiasta tykkään.

Laitathan lopullisenkin version sitten tänne, ellei sitä signata?

Hyvä piisi, Props.
#19 • • tempest Guest
- Basari vähä munaton :)
- En digannu tos alussa ku toi looppi tuli sisään ensinnäkin liian nopeeta ja sit feidas pois, se vois feidata sisään volumen sijasta vaik filtterillä ja sillee et cutoffi ei aukee missään vaihees täysille :)

Ehkä toi basari tekee vähä sen et täs ei oo sellasta napakkuutta mitä toi ajava bassolinja vaatis, clapsi on ilmeisesti tos loopin seassa... tohon vois ehkä heittää toisen clapsin päälle tms

- bassolinja on hyvä, diggailen ite tollasest ajavammasta!
- todella massiivinen liidi :eek: me likes...milläs tää liidi on tehty?
- melodia ei oo kauheesti mun makuun tuntuu et olis vähä väkisin tehty :confused:
- kivoja kikkailuja siellä täällä
- vitun siisti toi pädi tuol suvannoissa

tää olis muuten sikahyvä biisi mut toi biitin munattomuus ja toi melodia ei pahemmin säväytä :( mut täs on silti potentiaalia :)

jos on hardista pelissä niin täydet propsit mut jos on softil tehty ni ei tuu niin paljoo propsei ;) (älä kysy miks)
#20 • • xybo Guest
- Muista nimetä oikein. Nyt puuttuu taas mp3:sesta authori

Bassokuvio taustalla voimakas, mutta basarissa taas ei ole bassoa,
kuulostaa kovin munattomalta. Haitsuihin lisää elämää vois
kans olla jees. Bassokuvio vois tossa heti alun jälkeen vaihdella
kans vähän eri korkeuksilla niin toimis paremmin. Breikki
kuulostaa ihan hyvin toteutetulta, mutta ei iske muhun tippaakaan
ja valovuoden liian pitkä ;) supasoo toki toimii aina.
Melodiakin kuulostaa hirmu tutulta, keneltäköhän ripattu?

Summa Summarium, ihan hyvin tuotettu, mutta äärettömän
tyypillinen ja ehkä hieman liiankin perusperus matskua. Toimis
levyn lisäbiisinä, mutta ei ehkä sinä "hittibiisinä" jota soitettas.

-- xybo