we can

21 posts, 2 pages, 2,960 views

Avatar
#1 • • Edited genki Guest
wtf
Avatar
#2 • • Homegrove Guest
:eek: Mikä tahansa mix missä on Troika jo toisena biisinä saa multa thumps upit! Mielettömän näköinen tl muutenkin. Imutukseen! :D
Avatar
#3 • • olliS Guest
Oho! Genki sä yllätät aina! :hearts:

aivan pakko kuunnella ja kommentit sit jälkeen päin :)
Avatar
#4 • • Timmo Guest
ihan kiva biisilista!!!! :hearts:
Eiku imutukseen!!
Avatar
#5 • • Milla Lehto Guest
pakko pistää kuunteluun kun samoilla artisteilla alotellaan ja lopetellaan :excellent:

kommentit myöhemmin.
Avatar
#6 • • genki Guest

pakko pistää kuunteluun kun samoilla artisteilla alotellaan ja lopetellaan :excellent:

kommentit myöhemmin.



ditto, pitää tosiaan imasta toi sunkin miksaus!


*peukut ylös millalle* :heart:
Avatar
#7 • • Milla Lehto Guest
hävytöntä bad ass vääntöä, toimii mulle! varsinkin loppua kohti..
setti kehittyy mukavasti ja on vaihteleva. keskivaiheilla oli magean mystinen meininkin. vaikka en yleensä noin leijuvasta välitä niin tässä se toimii kun basso jyrisee samalla. miksaukset ovat onnistuneita ja fiilis pysyy muuten läpi miksauksen, paitsi mielestäni about 1:00 kohdalla soinut biisi ei sovi siihen väliin niin sitten yhtään.

propsit lopetuksesta :D
Avatar
#8 • • genki Guest
jes kiitti kommenteista, kuvailit itse asiassa mun alkuperäisen suunnitelman aika hyvin ennenku alotin tekeen tota miksausta....


niin ja se 1.00 biisi (siis Si Begg - 'Body') on vaan mun henkilökohtainen fiksaatio, enkä oikein keksinyt et mihin muuhunkaan väliin olisin sen tunkenut tuossa... olis tietenkin voinu jättää sen kokonaan laittamatta, mutku HALUSIN!!! NÄÄNÄÄ!!!! ;]

kuuntelin joskus ihan puhki sellasen dnb -miksauksen ku Metro Recordings - 'Level 01' Matrixin miksaamana ja siinä oli just loppupuolella ennen vikoja hehkutuksia sellanen ihan outo biisi joka ei yhtään jotenkaan sopinu siihen, mut sit mitä enemmän mä sitä miksausta kuuntelin, sitä enemmän mä rupesin tykkäämään siitä 'jokeri' -fiiliksestä minkä se yks musta lammas anto sille miksaukselle - eli se ei ollu lineaarisesti nouseva (tai siis oli lukuunottamatta sitä biisiä) koska se rikottiin sillä yhellä biisillä...

ehkä en onnistunut tällä kertaa tekemään sitä samaa efektiä mitä Jamie 'Level 01':sellä, mut treenit jatkuu... joku päivä se vielä onnistuu. ;]
Avatar
#9 • • Jazzwell Guest
Terve Tumppi :)

Mulle taas se syntinen vääntö (ilmeisesti just se "Si Begg - Body") toimi loistavasti herättäjän roolissa ennen loppuhehkutuksia...

Muuten kyllä samoilla linjoilla Millan kanssa.
Avatar
#10 • • okiru Guest
Jos mistä tahansa miksistä löytyy The Roots niin on pakko imuttaa. Yksi ikisuosikeista kyseinen biisi. Heti palautetta kun olen kuunnellut!

---

Palaute:

Aika sillisalaattia oli täytyy kyl sanoa. Eka biisi oli ihan hirveä, ei ollenkaan omaan makuuni soveltuva. Toka biisi onkin jo todella herkku. Samoin ST mix Hungrystä. Seuraavat pari biisiä on mukavaa huttua, joka menee mukavasti taustamusakkina. Seuraaavaksi huomioni herättääkin kunnolla Kraymonin biisi. Siinä vasta herkku, täytyy spotata toi itsekin jostain. Tästä meno alkaakin meneen mainiosti ja jään jumittään. Kaikki loput biisit on helvetin hyviä Si Beggsiä lukuunottamatta. Oli kyl hieman erikoinen veto :) Mut vika rokkaakin taas senkin edestä että oksat pois.
Tosta Kraymonista eteenpäin diggaan perkuleesti ja alun parista biisistä.

Tekniikka on erittäin hyvin kohdallaan ja täytyy todellakin tulla kuuntelemaan sinua joskus. En ikinä vielä ole saanut iloa seurata työskentelyäsi :D Mutta breikki soundisi on sitä mitä diggaan eniten ja mistä tunnen sinut. Jatka samaan malliin.

-mika
Avatar
#11 • • genki Guest
jeah kiitos monipuolisesta palautteesta ihmiset, on kyl huomannut et porukalla on monenlaista musiikkimakua näinkin 'tiukan' genren sisällä ja mikäs siinä. tää miksaus oli itelle hieman sellanen testi et miten voi yhdistää kaks hieman poikkeavaa tyylisuuntaa yhteen ja pitää sanoa et ei se kyl helppoo oo... vaik aluks luuli et hupz sen ku heittää meneen vaan.

omaa soundia on kyl ehdottomasti toi loppuosa, ja tää alussa oleva progeilu menee kyl ehkä hieman ohi sen oman optimin mitä yleensä tykkää kuunnella.. sen soittaminen on kyl oikein hauskaa, en oo ikinä vääntänyt equja niin hitaasti ku noissa joissain vaihdoissa. ;]

en lähe puolusteleen mitään biisejä tossa, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä - Dr Pepper USA. :D
Avatar
#12 • • r.pete Guest
Helvetin hyvä miksaus - tätä jaksaa kuunnella parikin kertaa putkeen. Mulle uppoo superhyvin tällainen vaihteleva matskukin, kun biisit ja miksaus ovat näinkin hyvin kohdallaan. Minussa tuo Si Begg ei herätä sen kummenpia vihamielisyyksiä - missä lie vika?
Avatar
#13 • • messis Guest
on kyllä ihan loisto miksaus ja si beggin materiaali maistuu aina.
alun biisit hieman progehtavia, jotka ei itselleni maistu, mutta loppu on
namia.
ja mitäpä tekniikasta voi sanoa, loisto työtä!
Avatar
#14 • • Secur Guest
Perkele ku ei o enää nettii himas :crybaby:
Mut ei se mitää mul o tänää synttärit :hah: :hah: :hah:
Avatar
#15 • • genki Guest
Si Begg = Dr Pepper USA

toiset tykkää, toiset ei.


jotenki tuntuu siltä et porukkaa joko ärsyttää sen soundi tai sit ne kilahtaa siihen totaalisesti. ite edustan ehdottomasti jälkimmäistä noista, on ollu mulle suuri guru mahapuru 'first class ticket to telos':ista lähtien.
Avatar
#16 • • Han Solo Guest
:cool: Hei! Mähän oon kuulu tän jo!

Ainakin osa biiseistä tais olla Porissa mukana? Muistaakseni :hah:

Si Begg sopii miksaukseen kuin hirvelle kiikarit ;)

Loisto biisi ja pitäähän mixissä olla "yllätysmomenttia"!

Kaikin puolin mukava setti. :excellent:
Avatar
#17 • • genki Guest
joo noi oli aika pitkälti niitä mitä siellä soitteli, hyvin tuntu tippuvan.. ;] ...myös toi si beggi itse asiassa vaikka aluks olinkin et aagh ne lynkkaa jos soitan tän - mut toisin kävi!
Avatar
#18 • • genki Guest
uuh im an addict now! :D
Avatar
#19 • • genki Guest
1 more time.
Avatar
#20 • • willer Guest
Kuuntelin tän nyt tiesköhän kuinka monetta kertaa ja rokkas vieläkin ihan kybällä. Täytyy melkein laittaa cd:lle asti. Erityismaininta multa tulee tosta alun 4/4 menosta siirtymisestä lopun breiksiin. Jees :excellent:
...Toi Si begg menee ihan jees näin koti/työ kuuntelussa, tanssilattialla ehkä vois vähän fiilis laskee...no joo makuasioita. Kuitenkin kokonaisuudessa diggaan paljon tästä. Give me some more...