"Although an Apple MacBook was used as the demo platform, it was exploited through a third-party wireless device driver - not the original wireless device driver that ships with the MacBook."
1,205 posts, 61 pages, 325,709 views
edit2. ..mutta ei lähde ainakaan lataamaan täältä: http://takebacktheweb.org/ Jämähtää 76 kilotavuun.
Uusi MacBook Pro 2,16 tai 2,33 GHz Intel Core 2 Duo prossulla nyt pihalla.
Kattelin, että Dellin vastaavat koneet maksaa useita satoja euroja enemmän.
Uusi MacBook Pro 2,16 tai 2,33 GHz Intel Core 2 Duo prossulla nyt pihalla.
Juuri tuollasta olen menossa poistamaan japanista huhtikuussa. Hieman halvempi kuin täälä.
Jos sattuu olemaan opiskelija, niin kantsii katsella uusiks hintoja Apple Storesta. Voipi säästää sievoisen summan rahaa. Esim MacBook Pro 15" Eur 2,549.01 vs Eur 2.344,84 opiskelijalle.
Niin, ja onko Japseista tuotuna otettu huomioon tullit?
Nyt uus MacBook Intel Core 2 Duo prossulla.
1) Löytyykö OS X:sta tukea - tai onko joku plugin/ajuri/codec tarjolla - WMV-videotiedostoille? Suorittelen avoimessa yliopistossa jatko-opintoja muun elämän ohella ja suuri osa luennoista on ko formaatissa webissä
2) Mikä ois semmoinen pätevä koodaustyökalu Java- ja PHP-koodaukseen. Javahan taitaa kai OS X:n mukana sinänsä tullakin. Mielellään ilmainen, toki, mutta edullisia sharewaresoftiakaan ei jätetä huomioimatta.
3) Näköjään tuossa 2GHz-mallin vakiokokoonpanossa on nyt muistia 1GB. Kannattaisiko ottaa "varmuuden varalta" se toinen giga suoraan mukaan (+190e Apple storessa) vai miten hyvin tuolla gigalla pärjää?
4) Saako tuohon käyttäjätilejä useammalle ihmiselle? Nolo kysymys, mutta en vaan tiedä. Olen aiemmin elämässäni käyttänyt MacOS:ia ehkä kolme eri kertaa (aikoja sitten koulussa lehdentaittoon, heh). Nykyisellään mulla ja vaimolla on omat käyttäjätilit XP:ssä, jotta molemmat saavat omat bookmarkit, My Documentsin ja (heh) taustakuvan.