18.10 HARD ENERGY 5

105 posts, 6 pages, 11,206 views

#61 • • yana Guest
jos se on pinkee niin mulla on monta kaverii jotka vois olla lapsenvahtina tän illan ;)
kissi

#62 • • kissi niihä?
*nauraa**nauraa**nauraa*
MonkeyMan

#63 • • MonkeyMan tHe ApiNa
mikään ei harmita yhtä paljon ku se ettei pääse tonne bilettää...*suru**nuha*,nooh äkkii vähä lääkettä jostai niin huomenna olo on ku*super*:llä!onx hard nrg 5 levy myynnissä jo*täh*

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

XSi

#64 • • XSi
So.. everything was good...*piis**piis* exept drugs...*ökkö* and jatkuu bilet*purr* :(

[muokattu 19.10.2002 06:47]
freba

#66 • • freba
Lightsi:

ei voinu olla kivat kemu x)

ei. vähän vasemmalla kädellä pistetty kasaan.
Shatter Sound

#68 • • Shatter Sound Mastermind
*nyyh*heikko homma.....
en päässy bileisii konkurssin takii.
ens kerral sit*ökkö*

--
at the edge of infinity

Hixxy

#69 • • Hixxy HaroPup
Tulipahan tampattua, vähä nopeempaa loppu settiä jäin kaipailemaan mut eipä oo valittamista silti *ökkö* tuntuu että aina loppuu bileet kesken vielä olis ainaki muutaman hassun biisin jaksanu tampata
Panfobia

#70 • • Panfobia
No mikä oli meno täällä?

Itse en sitten päässytkään tulemaan. *nyyh* Mutta onneks bileitä tulee aina uusia. *hymy* Ja onneks levy tulee postissa ens viikolla... *iloinen*

--
*sydän*

kimi

#71 • • kimi
Ihan kivaa tamppausta... ehkä vähän ykstoikkoista mun makuun kuitenkin. Sopivasti porukkaa. Ja ne dekothan oli toooooosi näyttävät (niin mitkä?) *justjoo*

No eipä ollut ainakaan hinnalla pilatut bileet *heiii*
cosmikki

#72 • • cosmikki
mun mielestä aika epäonnistuneet bileet.
ainoa positiivinen puoli oli bileiden hinta - tosin sekin kääntyi oikeastaan negatiiviseksi puoleksi loppujenlopuksi. ->

paikalla oli Ihan Liikaa sellasia ihmisiä jotka eivät tienneet minne olivat tulleet. ihmiset kuvittelivat ilmeisesti että vanhalla on perinteinen ravintola ilta. missään ei edes ilmoitettu mikä tapahtuma sisällä on ja näin ollen pettymään joutuivat niin "turistit" kuin "oikean asian" puolesta paikalle tulleet (ärsytti nämä "vittu mitä paskaa musiikkii, mitä tää on"-ihmiset).

toisinsanoen liian halvat liput eivät ole ainoastaan positiivinen asia.

itse katpsin paikalta kahdentoista aikoihin kun en jaksanut paikalla vallitsevaa meininkiä. fiilis oli ihan tipoteissään. dreamseissa oli sentään fiilistä - johtuen ehkä juuri siitä että liput maksoivat 15.

*dissaa*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

illusion

#73 • • illusion team-sauna :D
Kyl oli hyvät bileet*sydän* vaik siel niitä baari ihmisiäkin oli,harrin setti oli mitä loistavin, tanssittua tuli useampi tunti*ökkö* Tuttujakin oli runsaasti paikalla!
Levyn sain onneks ostettua.

Lisää näitä Bileitä *joo*
cosmikki

#74 • • cosmikki
ainiin. levyn ostin minäkin. ihan jees.

--

Roger Roger

#75 • • Roger Roger Kentti
Niin olihan niitä baari ihmisiä liikaa, kuten mun muija *nyyh*. Ei muuten tykännyt näkemästään (silmät kuulemma kertoivat jotain) *täh*. Arvatkaa tuliko sota ja menikö loppubileet pilalle??? No meni. Onneksi sillä oli sentään joku frendi mukana, joka sanoi sille ettei ota sitä liian vakavasti *iloinen*.

Jälki yhteenveto: Olen TAAS bile pannassa *eiei*... No mutta olen aikasta taitava kiertämään tollaiset asiat.

Itse pidin näistä "koe" esiintyjistä, erityisesti siitä puolenyön maissa olleesta kiksu setistä...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

#76 • • yana Guest

ja näin ollen pettymään joutuivat niin "turistit" kuin "oikean asian" puolesta paikalle tulleet (ärsytti nämä "vittu mitä paskaa musiikkii, mitä tää on"-ihmiset).

mistä te erotatte nää turistit jossette kuuntele juttuja ja pukeutuminen ei ole itsestään selvää (paskaset levikset ja ruutupaita) ja tyypillä kuitenkin käytös on ok?
cosmikki

#77 • • cosmikki
en erottelekaan ihmisiä pukeutumisen, tms. takia. vaan juuri niiden juttujen takia.

--

Zwek

#78 • • Zwek
Mulla oli ainakin kivaa! Oma setin jälkeen ilta meni lähinnä istuskeluksi ja jutteluksi tuttujen kanssa. Kiitos kaikille, jotka nostivat oman setin aikana tunnelmaa! Toi soittelu on kyllä törkeen kivaa. Aluksi pelkäsin, että mun trancebiitti ei oikeen osu tapahtuman luonteeseen, mutta näytti kuitenkin toimivan. Vaihtelu virkistää tai jotain :)
#79 • • yana Guest
cosmikki:

en erottelekaan ihmisiä pukeutumisen, tms. takia. vaan juuri niiden juttujen takia.

mä en pahemmin jaksa kuunnella muitten juttuja niin ehkäpä siksi mua ei tuolla ärsyttänyt mikään *hellokitty*
#80 • • Pirpeli Guest
Juuh, kyllä kelpas tamppia*iloinen*Kiitos mösjöö Proteukselle!Ja tottahan kaikille muillekin soittajille.