Mistä LUMI-lättyjä

18 posts, 1 page, 2,798 views

Avatar
#1 • • Kopernikus Guest
Mistähän noita Hulkkosen ja kumppaneiden mahtavia tekeleitä sais tilattua? Lumen webbisaittia ei ainakaan ole päivitetty vähään aikaan.
Ken tietää.....?
Avatar
#2 • • cop2cop Guest
jos vanha lumi kiinnostaa niin mulla ois ylimääräinen kappale LUMI003 -kokoelmaa vuodelta 1995:

http://www.discogs.com/release/43354

heitä (ja muutkin kiinnostuneet) pm:ää..
Avatar
#3 • • Kopernikus Guest
Mua lähinnä kiihottais saada noi:

Ari Jr - So Real
Of Shooter - Chances
Lifestyle People - No Music
Junko'73 - Woodworks
Step Time Orchestran matskuu

Varsinkin "So Real" ja Woodworksilta "Morning Blues People" mun tarvis pakko kaivaa jostain.
Avatar
#4 • • supersamuli Guest
Lumi ei mun tietaakseni ole enaa toiminnassa. Ari Jr pyoritti lafkaa.
Ehka joku stereofonica:ssa vois auttaa asian kanssa!?

"So Real" on loistava, samoin "Midnight City Soul Affair".
Avatar
#5 • • alke Guest
muistaakseni tuomas salmela sanoi joskus että miehellä on iso läjä vanhoja lumi-levyjä varastossa, joten siltä kantsii ehkä kysellä jos tietää mistä äijän saa kiinni.
Avatar
#6 • • LJJ Guest
ei noita vanhempia j.hulkkosen mukaan saa enää mistään. tietty käytettynä voi löytyä.

lifestyle peoplen no music ja ari jr:n so real kelpais kyllä mullekkin...
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#9 • • :t:c: : : Guest
joku päivä mä vielä vaihdan ton lumi 002:n Hulkkosen trancestygeineen johonki kattohuoneistoon.. :]
Avatar
#10 • • Båssanova Guest
Tästä on jo aikaa vuosia, mutta mulle tehtiin aika ikävät oharit, kun olin ostamassa jotain vanhaa lumi-lättyä tyypiltä, jonka nimee en nyt muista. Suoritin maksun etukäteen (tyhmää joo), mutta mitään levyä ei kuulunut. Oisko ollut eka tai toka lumi-julkasu, en muista, mutta vitutti kyllä :mad: No onneks lifestyle peoplee ja step time orchestraa on löytynyt haaviin.
Avatar
#11 • • Ihokas Guest

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=12951519



Nimimerkistä päätellen levyä on myymässä Jukka Hautamäki, joka on itsekin mukana lätyllä. Ehkäpä vielä ko. lätyn paras biisi... Fututoyshop.



moi juho.

kyllähän asia juuri noin on.

kiitoksia vaan kommenteista. :)

tuo biisi nimi on muuten harmillisesti väärin siinä jorin mix-sessionilla.
Avatar
#12 • • Ihokas Guest

Tästä on jo aikaa vuosia, mutta mulle tehtiin aika ikävät oharit, kun olin ostamassa jotain vanhaa lumi-lättyä tyypiltä, jonka nimee en nyt muista. Suoritin maksun etukäteen (tyhmää joo), mutta mitään levyä ei kuulunut. Oisko ollut eka tai toka lumi-julkasu, en muista, mutta vitutti kyllä :mad: No onneks lifestyle peoplee ja step time orchestraa on löytynyt haaviin.



tuota ekaa levyä on varmaan vaikea löytää.

mulla on itsellä muistaakseni se. siitä on sellaisia

pinkin värisiä versioitakin olemassa. niitä minullekin aikanaan

tyrkytettiin useampaa kappaletta, mutta en silloin niitä ottanut,

harmittaa tietysti näin jälkeenpäin.


se painoshan meni nk. pieleen ja siksi levyä on vain jotain 20 kpl olemassa.

siihen lumi 002:lle sitten tuli jo eri biisejä kun koko prässäys prosessi lähti alusta käyntiin. finnvox vähän kämmäsi sen 001:sen kanssa.


aria voisi huokutella pistää pihalle arkistoistaan tuota vanhaa matskua.

onhan niitä mullakin jossain c-kaseteilla mitä ei ole koskaan julkaistu.

ja jorilla varmaan jossain amigan uumenissa (?) :)
Avatar
#13 • • cop2cop Guest


tuo biisi nimi on muuten harmillisesti väärin siinä jorin mix-sessionilla.



millä mix-sessionilla? mä luulin ettei noita biisejä oo kuultu missään sitten vuoden 96 sounds like troublen tms :-)... pitäs varmaan kaivaa toi levy esiin, ainoot muistikuvat on että Intense - Shave Me oli pirun kova mutta ei pysty miksaamaan mihinkään kun se (ja ne muutkin levyn biisit) oli ihan liian nopeita ;D
Avatar
#14 • • Zakka Guest


tuo biisi nimi on muuten harmillisesti väärin siinä jorin mix-sessionilla.



millä mix-sessionilla? mä luulin ettei noita biisejä oo kuultu missään sitten vuoden 96 sounds like troublen tms :-)... pitäs varmaan kaivaa toi levy esiin, ainoot muistikuvat on että Intense - Shave Me oli pirun kova mutta ei pysty miksaamaan mihinkään kun se (ja ne muutkin levyn biisit) oli ihan liian nopeita ;D



Tämä sessio? http://www.discogs.com/release/1222

Ainakaan Lumi003:lla ei vielä pääse ostamaan kattohuoneistoja
Eirasta, joku tyyppi sitä halusi ostaa viimeksi Itävallasta 35 eurolla.
Sinänsä interesting, että tuo Huuto.netissä myynnissä ollut
samainen levy on nyt suljettu ja hinta oli about 32e!
Olisiko Sulo Vilén nyt sanonut "Ku halvalla sai?" :confused:
Ainakin myynnin ja tarjonnan laki on sanonut sanansa, kun
päivän hinta taitaa olla toi 30-35 egeä...
Avatar
#15 • • Pulse+ Guest

joku päivä mä vielä vaihdan ton lumi 002:n Hulkkosen trancestygeineen johonki kattohuoneistoon.. :]



Toivotaan että tämä käy toteen, kun mä pari kuukautta sitten ostin kyseisen lätyn kaverilta 7 eurolla :)
Avatar
#16 • • Juho Kahilainen Guest


tuo biisi nimi on muuten harmillisesti väärin siinä jorin mix-sessionilla.



Kyllä multa löytyy ihan toi Lumi-003, mutta kirjoitusasun nappasin tosiaan ko. levystä. Hieno biisi - voisi olla Kraftwerkia.
Avatar
#17 • • djkopernikus Guest
No tällä hetkellä olen saanut ton Junko'73 "Woodworks" EP:n ja myös Ari Jr:n "So Real" 12 tuumasen. Salmela lähetti myös STO:n The Bounty Trackersin.
Avatar
#18 • • djkopernikus Guest
Tuomas Salmela pres Quality Cat - Nylon Beat (20:20 Vision test pressning)

TÄTÄ levyä olen haikaillut KAUAN. Leena Lehtinen soitti tämän muistaakseni Klubissa kauan sitten. Onko kellään mitään hajua tämän levyn olemassaolosta?