Sohvaurheilu

52 posts, 3 pages, 7,277 views

Avatar
#41 • • Juki54 Guest
Jääkiekkoa tulee seurattua jonkun verran, tosin MTV3:n Hokinaitti on alkanut tappaa mielenkiintoa siihenkin. Saukkosta ja Jutilaa typerämmiltä kuulostavia ja näyttäviä selostajia saa hakea.
Samat kliseet toistuu lähetyksestä toiseen.. Aaarggh :angry:

NHL kiinnostaa enemmän ja joka aamu tulee se 235 näppäiltyä teksti-tv:stä :)

Jalkapallo maistuu myös mut ainoastaan Mestareiden Liigan ottelut ja MM-kisat :heart: Varsinkin MM-kisoja on kyllä mahtavaa seurata :heart:
Avatar
#42 • • ---[-]--- Guest

Varsinkin MM-kisoja on kyllä mahtavaa seurata :heart:



Todellakin. Loparit saa ottaa duunist neljän vuoden välein. Se on mahtavaa! :D
Avatar
#43 • • Jukka I Guest
Nykypäivän kilpaurheilussa ei ole enää häivähdystäkään siitä alkuperäisestä aatteesta, jonka mukaan tärkeintä on reilu peli eikä voitto. Läpeensä kaupallistuneessa huippu-urheilussa merkitsee vain Tulos, ja sen eteen ollaan valmiita tekemään lähes mitä tahansa. Raha on raiskannut jalon aatteen.

Monissa lajeissa inhimillisen suorituskyvyn rajat ovat tulleet vastaan jo kauan sitten. Todellinen kilpailu käydäänkin kulissien takana siitä, kuka peittää jälkensä parhaiten. Moni tahtoo silti vaalia valheellista mielikuvaansa puhtaasta urheilusta, vaikka dopingtapauksia tulee esille joka kilpailujen yhteydessä ja paljastuneet tapauksetkin ovat todennäköisesti pelkkä jäävuoren huippu. Itse lähden mieluummin lenkille kokemaan aitoa liikunnan iloa kuin tuen tätä läpimätää bisnestä liimautumalla telkkarin ääreen.
Avatar
#44 • • jUSSi Guest

Nykypäivän kilpaurheilussa ei ole enää häivähdystäkään siitä alkuperäisestä aatteesta, jonka mukaan tärkeintä on reilu peli eikä voitto. Läpeensä kaupallistuneessa huippu-urheilussa merkitsee vain Tulos, ja sen eteen ollaan valmiita tekemään lähes mitä tahansa. Raha on raiskannut jalon aatteen.



Hyvä pointti, mutta ei kaikki kilpaurheilu ihan läpimätää vielä ole :)

onhan meillä pesis sekä käsi- ja lentopallo
Avatar
#45 • • ---[-]--- Guest

Nykypäivän kilpaurheilussa ei ole enää häivähdystäkään siitä alkuperäisestä aatteesta, jonka mukaan tärkeintä on reilu peli eikä voitto. Läpeensä kaupallistuneessa huippu-urheilussa merkitsee vain Tulos, ja sen eteen ollaan valmiita tekemään lähes mitä tahansa. Raha on raiskannut jalon aatteen.

Monissa lajeissa inhimillisen suorituskyvyn rajat ovat tulleet vastaan jo kauan sitten. Todellinen kilpailu käydäänkin kulissien takana siitä, kuka peittää jälkensä parhaiten. Moni tahtoo silti vaalia valheellista mielikuvaansa puhtaasta urheilusta, vaikka dopingtapauksia tulee esille joka kilpailujen yhteydessä ja paljastuneet tapauksetkin ovat todennäköisesti pelkkä jäävuoren huippu. Itse lähden mieluummin lenkille kokemaan aitoa liikunnan iloa kuin tuen tätä läpimätää bisnestä liimautumalla telkkarin ääreen.



Pitkälti samaa mieltä. Urheilun tulisi olla puhdasta ja rahan mahti on ottanut siitäkin vallan. Doping on lähinnä sulkenut omasta kiinnostuksestani yleisurheilun. Se ei kiinnosta tipan tippaa. Joukkueurheilussa yksittäisen pelaajan käyttö ei välttämättä raiskaa koko lajia.

Mutta kun tässä on keskusteltu jääkiekosta, ni voishan puheeks ottaa myös jääkiekkomatseissa tapahtuvan alkoholinmyynnin. Ei ihme, että kiekkoilijoilla on ongelmia, koska esimerkki on mitä huonoimmasta päästä. Eikä todellakaan anna hyvää kuvaa nuorisolle. Viihde vain sallii kaikenlaista. Joku on ehdottanut et alkoholia myyvät urheiluseurat eivät saisi tukea kaupungilta. Mun mielestä se olis hyvä päätös.
Avatar
#46 • • hiski Guest


Hyvä pointti, mutta ei kaikki kilpaurheilu ihan läpimätää vielä ole :)

onhan meillä pesis sekä käsi- ja lentopallo


eipäs unohdeta pesiksen sopupelejä ;)
Avatar
#47 • • ---[-]--- Guest



onhan meillä pesis



oliks toi vitsi?
Avatar
#48 • • jUSSi Guest


Hyvä pointti, mutta ei kaikki kilpaurheilu ihan läpimätää vielä ole :)

onhan meillä pesis sekä käsi- ja lentopallo


eipäs unohdeta pesiksen sopupelejä ;)



Touché!

no käsi- ja lentopallo sekä uppopallo :hah:
Avatar
#49 • • Hansu Guest
Ja kuviokellunta.
Avatar
#50 • • Tapi T Guest
Jalkapallosta täytyy vielä sen verran sanoa, että sen mitä olen joukkueurheilua seurannut, niin jalkapallo on joukkuelajeista ylivoimaisesti epäurheilijamaisin! Mua todella vituttaa se filmaaminen, käsien levittely ja rankkareiden kalastaminen. Tuomarit saisivat reagoida filmaamiseen huomattavasti kärkkäämmin.
:mad:


Doping on lähinnä sulkenut omasta kiinnostuksestani yleisurheilun. Se ei kiinnosta tipan tippaa. Joukkueurheilussa yksittäisen pelaajan käyttö ei välttämättä raiskaa koko lajia.


Itse olen jo lähes täysin varma, että suurin osa kaikista todella fyysisten lajien harjoittajista eivät ole päässeet huipulle ainoastaan kaurapuuroa syömällä. Koska jo keskikastin urheilijat ovat jääneet dopingista kiinni, niin kuinka ihmeessä huipulle pääsee ruisleivän ja mustikkakeiton voimin?

Em. seikkaan vedoten, en käsitä, kuinka joku jaksaa kannustaa esim. hiihtäjiä tai juuri yleisurheilijoita. Mitä hienoa siinä on, jos esim. Mika Myllylä voittaa jonkin kilpailun?

***

Btw, kertokaapa joku tästä uudesta doping-skandaalista. Mä oon käsittänyt, että on paljastunut jo pitkään urheilijoiden tiedossa ollut aine, jota nykyiset testausmenetelmät eivät paljasta. En kerennyt seuraamaan tapahtumia viime viikolla ja on käynyt hämäämään, kun en pysy kahvipöytäkeskusteluissa mukana...
Avatar
#51 • • sixtus Guest

Jalkapallosta täytyy vielä sen verran sanoa, että sen mitä olen joukkueurheilua seurannut, niin jalkapallo on joukkuelajeista ylivoimaisesti epäurheilijamaisin! Mua todella vituttaa se filmaaminen, käsien levittely ja rankkareiden kalastaminen. Tuomarit saisivat reagoida filmaamiseen huomattavasti kärkkäämmin.
:mad:


Doping on lähinnä sulkenut omasta kiinnostuksestani yleisurheilun. Se ei kiinnosta tipan tippaa. Joukkueurheilussa yksittäisen pelaajan käyttö ei välttämättä raiskaa koko lajia.


Itse olen jo lähes täysin varma, että suurin osa kaikista todella fyysisten lajien harjoittajista eivät ole päässeet huipulle ainoastaan kaurapuuroa syömällä. Koska jo keskikastin urheilijat ovat jääneet dopingista kiinni, niin kuinka ihmeessä huipulle pääsee ruisleivän ja mustikkakeiton voimin?

Em. seikkaan vedoten, en käsitä, kuinka joku jaksaa kannustaa esim. hiihtäjiä tai juuri yleisurheilijoita. Mitä hienoa siinä on, jos esim. Mika Myllylä voittaa jonkin kilpailun?

***

Btw, kertokaapa joku tästä uudesta doping-skandaalista. Mä oon käsittänyt, että on paljastunut jo pitkään urheilijoiden tiedossa ollut aine, jota nykyiset testausmenetelmät eivät paljasta. En kerennyt seuraamaan tapahtumia viime viikolla ja on käynyt hämäämään, kun en pysy kahvipöytäkeskusteluissa mukana...



Jenkeissä on siis ilmeisesti noin 30 urheilijan verestä, joista pääosa yleisurheilijoita, löytynyt jotain synteettisesti valmistettua steroidia. Kyseessä on aine jota ei käytetä minään lääkkeenä siis vain puhtaasti dopingaineena. Kyseistä ainetta on valmistanut joku paikallinen laboratorio (jonka asiakkaina ovat olleet mm. Tim Montgomery ja Marion Jones lue maailman nopein nainen ja mies) ja muutaman kuukauden kuuri maksaa 15 00 USD joten mistään jokamiehen aineesta ei ole kysymys. Tossa nyt jotain taustaa aiheesta, lisää saanemme lukea viimestään lehdistä b-näytteiden varmistuttua - pitäisivät valmistua torstaina. Mielenkiinnolla ainakin itse odotan mitä nimiä tuo n. 30 urheilijan lista pitää sisällään. Joku asiasta enemmän perillä oleva oli jossain haastiksessa vihjannut että ihan tuntemattomista/keskenkertaisista urheilijoista ei todellakaan ole kysymys..
Avatar
#52 • • Hansu Guest

Joku asiasta enemmän perillä oleva oli jossain haastiksessa vihjannut että ihan tuntemattomista/keskenkertaisista urheilijoista ei todellakaan ole kysymys..



Ilmeisesti jenkkien huippuyleisurheilijoita (pikajuoksu, kuula) ja baseballin- ja jenkkifutiksen ammattilaisia. Ilmeisesti mukana on myös muidenkin maiden urheilijoita, käsittääkseni esim. brittipikajuoksija Dwain Chambers on käyttänyt kyseisen laboratorion "palveluita". Joten ei tosiaankaan mitään pikkunimiä.