Jalkapallosta täytyy vielä sen verran sanoa, että sen mitä olen joukkueurheilua seurannut, niin jalkapallo on joukkuelajeista ylivoimaisesti epäurheilijamaisin! Mua todella vituttaa se filmaaminen, käsien levittely ja rankkareiden kalastaminen. Tuomarit saisivat reagoida filmaamiseen huomattavasti kärkkäämmin.
:mad:
Doping on lähinnä sulkenut omasta kiinnostuksestani yleisurheilun. Se ei kiinnosta tipan tippaa. Joukkueurheilussa yksittäisen pelaajan käyttö ei välttämättä raiskaa koko lajia.
Itse olen jo lähes täysin varma, että suurin osa kaikista todella fyysisten lajien harjoittajista eivät ole päässeet huipulle ainoastaan kaurapuuroa syömällä. Koska jo keskikastin urheilijat ovat jääneet dopingista kiinni, niin kuinka ihmeessä huipulle pääsee ruisleivän ja mustikkakeiton voimin?
Em. seikkaan vedoten, en käsitä, kuinka joku jaksaa kannustaa esim. hiihtäjiä tai juuri yleisurheilijoita. Mitä hienoa siinä on, jos esim. Mika Myllylä voittaa jonkin kilpailun?
Btw, kertokaapa joku tästä uudesta doping-skandaalista. Mä oon käsittänyt, että on paljastunut jo pitkään urheilijoiden tiedossa ollut aine, jota nykyiset testausmenetelmät eivät paljasta. En kerennyt seuraamaan tapahtumia viime viikolla ja on käynyt hämäämään, kun en pysy kahvipöytäkeskusteluissa mukana...