Tuntuu että useasti monet jutut täällä muuttuu ihan eri asiaksi kuin ne olivat olleet alunperin. Kuka täällä oikein koko foorumissa on vallassa?
Käyttäjät?
34 posts, 2 pages, 4,830 views
Tuntuu että useasti monet jutut täällä muuttuu ihan eri asiaksi kuin ne olivat olleet alunperin. Kuka täällä oikein koko foorumissa on vallassa?
Nii, mut kaikki ei osaa lukea. Ohjeet jos on seinällä...
Mä en oottais puolta tuntia ilman selityksiä. Mä ettisin sieltä respan pöydältä jos siellä olis kilikello, jos ei, ni onko lappua, jos ei, nii sitte katellaa sieltä pöydältä onko joku puhelin ja sisäinen puhelinluettelo. Kyl viimeistää hotellin johtajan ku herättää, ni joku löytyy sinne respaan mua palvelemaan.Vaan nämä idiootit (anteeksi) seisoskelevat siinä vaikka puoli tuntia ja odottavat.
Itse asiassa viimeeks ku mentii hostellii yöks ku oltii pohjois-Irlannissa, ni saavuttii joskus yhen aikaa yöllä. Kaikki oli nukkumassa, ni laskettiin itsemme sisään. Ei viittitty siihen aikaa herättää ketää ni katottii hostellikirjasta vaa tyhjä huone, mentii sinne nukkuu.Tai jos kyseessä on esmes hostelli, niin hostellikirjaa lukemalla näkee vähä missä huoneissa on täyttä ja sit vaa laskee itse itsensä huoneeseen ja laittaa hommat kuntoon. Kyl sieltä joskus joku tulee.
Käyttäjät?
The lunatics have taken over the asylum? :confused:
Ja asiakkaat sitten: jos jätät respan tiskille puhelimen ja sen viereen lapun jossa lukee (ei nyt kissan kokoisin kirjaimin, mutta) isoin kirjaimin, että soita tähän numeroon jos tarvitset palvelua, luuletteko todella että joku soittaa? Ei tod.
Ps. Onneksi kahvi on todella pahaa! ::p:
Nimimerkillä: 4 työvuoroa jäljellä tässä talossa
Nimimerkillä: 4 työvuoroa jäljellä tässä talossa
Ihan ohi aiheesta, tai no...
Enää neljä vuoroa siinä talossa, mutta jatkuuko täälläpäin duunit?
The lunatics have taken over the asylum? :confused:
Attica! Attica! Attica! Attica!
Meillä duunissa sai kaksi tanttaa aikaan ilmiriidan, kun toinen syytti toisen keittämää kahvia pannunpesuvedeksi ja toinen toisen kahvia tervaksi. Homma kärjistyi siinä määrin että toinen rupesi tulemaan duuniin aina 50min ennen vuoron alkua että kerkesi keittämään omannäköiset kahvit.
Miten joku voi tunaroida kahvinkeiton täysin semmosella (työpaikan) standardikeittimellä?
No entä jos siinä seinällä lukee kissankokosin kirjaimin:No esim. minä. Mä en ole ikinä eläissäni keittänyt kahvia, enkä osaisi tehdä sitä tommosella standardikeittimelläkään.
Siksi mä yleensä juonkin teetä.