41 posts, 3 pages, 6,647 views
Lank on kuulemma rautaisessa syysvireessä...(Mies on nähty dekkien takana vielä ruuvailemassa kun muut jo väsäävät kaurapuuroa) Eli se on nähtävä, nii ja olihan siellä vielä joku puolikaskin vähän tunnetummasta ruotsalaisesta tanssiorkesterista :cool:
Joo-o. Muistakaa syödä puuronne kyseisenä perjantai aamuna. ;)
Tästä tulee rankka viikonloppu ja se alkaa Kinosta.... :happyroll:
Joo-o. Muistakaa syödä puuronne kyseisenä perjantai aamuna. ;)
Tästä tulee rankka viikonloppu ja se alkaa Kinosta.... :happyroll:
On kyl helvetinmoinen viikonloppu tulossa. Yritähän Lankki kestää koko v-loppu pystyssä :) Ainakin oot harjoittellut. Mutta tätä kannatetaan.
mitäköhän mahtavat herrat piit ja jace soittaa ko. bileissä ?
vois siihennähden sit rakentaa settiä joko progressiiviseen
tai trancempaan suuntaan. paljon uutta ja julkaisematonta on
mukana taaskin joten kaikki paikalle kuulemaan tuleivaisuuden
hittibiisejä :) ekaa kertaa kinossa, toivottavasti bileet rokkaavat.
Illan anti koostuu pääsäännöllisesti uusista ja vielä julkaisemattomista biiseistä, ja kruunuksi settiin tulee tietty pari klassikkoa jonnekkin väliin =) Label:sta mainittakoon ainakin Anjunabeats, Euphonic, Lost Language, Tsunami. Eli kaunista musaa on luvassa parisen tuntia, ennen kuin Piit laittaa hippulat vinkumaan!!! :happyroll:
Jaahas, nää olis sitten niinkuin mun synttärikemut vai ;) Ellen oo muualla, oon täällä :)
Lounge:
>02.00-03.30 Piit (Club Archipelago) Fin.
>00.00-02.00 Jace (Panorama Bar, Stockholm) Fin.
>22.00-24.00 Thomas (Fiktio) Fin.
Lounge:
>02.00-03.30 Piit (Club Archipelago) Fin.
>00.00-02.00 Jace (Panorama Bar, Stockholm) Fin.
>22.00-24.00 Thomas (Fiktio) Fin.
Musta ton LOUNGE nimen olis voinu jättää pois ja laittaa esimerkiks vaikka TEKNO arena. Loungen käsitys on tosiaan nyky bileissä hiukan ihmeellinen, vaik onks Suomen lounge käsitys vaan erilainen, ku ulkomailla. Itte olen ainakin tottunu, ett lounge musa on letkeetä ja rentoa deephousea taikka jonkin sorttista downtempoa. Eli fiilistelymusaa, mitä ei täällä loungessa ole kyllä tarjolla.