Tanssimisen pituus

55 posts, 3 pages, 7,788 views

#21 • • kosmo Guest
LSSS'02:ssä olin kuulemma unissanikin tanssahdellut joten kait se 3 päivää.. :cool:

..mut elämähän on muutenkin yhtä ruusuilla tanssimista :crybaby:
#22 • • Taedium Guest

..mut elämähän on muutenkin yhtä ruusuilla tanssimista

Joo, mut niitä piikkejä on ikävä kaivaa jalkapohjista.
#23 • • Hugo Guest
Niinjoo... Jos tulee semmosta hyvää "juna_menee"-musaa, niin sitten tulee kyllä mittariin monta kilometriä :D
#24 • • LindaGP Guest
Tanssimisen pituus mulla on 172cm.
#25 • • louis Guest
Jos niitä tanssihulluja löytyisi lisää..
#26 • • Revelation Guest
Tanssin niin pitkään kunnes:

A) Ei tule enää hyvää musiikkia / kyllästyn musiikkiin, jota tulee (liian pitkään liian samankaltaista tms)

B) Bileet loppuu

C) Ei jaksa enää

C on toteutunut kerran melkein, sitten tuli vielä kerran se illan paras kappale... ja jaksoinhan sitä vielä. Sitten oli paikat kipeänä kaksi(!) viikkoa. Oli aika viisas olo. Autosta noustessa kotona pihassa ensin kirosin kovaan ääneen, kun oli paikat _jumissa_, sitten katsoin kelloa, "ah, noin paljon jo saa huutaa" sitten huusin uudestaan kovempaa. Sitten menin tärisemään sänkyyn ja nukkumaan, kaikki tämä täysin selvinpäin kuten aina (No joskus vähän alkoholia. Huom, vähän.)
#27 • • Bio Guest
Ennen tanssin kauan.. tanssi alkoi kun menin bileisiin, välillä nestetankkaus ja kun bileet loppus, menin kotiin kitumaan särkeviäni jalkokani.
Mut nykyään suurimman ajan juttelen kaverien kans ja ehkä satun heilumaan tanssilattialle..
#28 • • insertxox Guest
Koneistossa 2003 miss kittin setti putkeen. :hearts: :hah:
#29 • • timppa^ Guest
Entäs tanssimisesi paino, rasvaprosentti ja kengänkoko? :confused:
#30 • • taro Guest
musta on tullut vanha.
ei enään jaksa.

tosin, eipä niitä mahdollisuuksiakaan pahemmin ole ollut.
hakusessa uusi työpaikka?!?
#31 • • serotonot Guest

se suuttuu aina ku noita koittaa kysyy :(
#32 • • timppa^ Guest

Tanssimisellasi taitaa olla syömishäiriö :(
#33 • • serotonot Guest

Tanssimisellasi taitaa olla syömishäiriö :(

No ei se siltä näytä! Tai riippuu taas siitä että kumman suunnan häiriöstä on kyse. Mut se on kiivas ja temperamettinen luonne. Ja viel aika teini
#34 • • Taedium Guest

No ei se siltä näytä! Tai riippuu taas siitä että kumman suunnan häiriöstä on kyse. Mut se on kiivas ja temperamettinen luonne. Ja viel aika teini

Mitä sä oot syöttäny sille? Kiiltääkö karva kauniisti, vai tarviiko lisää saappaita? Et oo vaa kouluttanu sitä tarpeeks kovalla kädellä, jos sillä on häiriöitä.
#35 • • serotonot Guest

Mitä sä oot syöttäny sille? Kiiltääkö karva kauniisti, vai tarviiko lisää saappaita? Et oo vaa kouluttanu sitä tarpeeks kovalla kädellä, jos sillä on häiriöitä.

Sitä ei saa syöttää, se haluu ite syödä, se on lähes karvaton ja tarttis ehdottomasti lisää saappaita. Ja tost viimeisestä. Mun isä hoki tota ja kato nyt millanen musta tuli :(

tai ehkä valkoinen

tai jotain siltä väliltä

(harmaa?)
#36 • • Remotion Guest

musta on tullut vanha.
ei enään jaksa.

tosin, eipä niitä mahdollisuuksiakaan pahemmin ole ollut.
hakusessa uusi työpaikka?!?

Tuus tänne ni mä näytän miten pitkä voi tanssi olla! :D
#37 • • Taedium Guest

Mun isä hoki tota ja kato nyt millanen musta tuli :(

No millanen susta tuli? Musta tuli tollanen juttu. Ihan valkosta, vähä kellertävää, mutta ei mustaa.
#38 • • taro Guest

Tuus tänne ni mä näytän miten pitkä voi tanssi olla! :D

Ai Ai! Tsuk Tsuk!

Mitäköhän sitä nyt tekisikään.
#39 • • delia Guest

Mä olen kait tehnyt henk kohtaisen ennätykseni tanssimalla noin 5h. En aivan putkeen mutta illan aikana kuitenkin. Kellään mitään vastaavia töppäyksiä ja tunnetta, että oliko se nyt järjevää? :eek: :D :winkwink: :happyroll:

Täytyy kai nyt omaa ennätystäkin vähän mainostaa :) 8 tuntii, mitä nyt pari juomataukoa välissä! Ja sen kaheksan tunnin jälkeenkin olisin edelleen jaksanut, mut tuli kieltämättä olo, että onks tää nyt ihan järkevää, heh.
Aamulla kivat rakot jaloissa... Mistä mä sen energian ammensin...? :) :)
#40 • • plink Guest
3,5h gabberia ja hardcorea kännissä, ainoastaan pari röökitaukoa välissä. tässä iässä rupeaa varmaan olemaan jo hengenvaarallista.

laskin että pituudeksi (tässä tapauksessa syvyydeksi) tulee n. 1,2-1,4 m.