Tanssimisen pituus

55 posts, 3 pages, 7,829 views

#1 • • louis Guest
Mä olen kait tehnyt henk kohtaisen ennätykseni tanssimalla noin 5h. En aivan putkeen mutta illan aikana kuitenkin. Kellään mitään vastaavia töppäyksiä ja tunnetta, että oliko se nyt järjevää? :eek: :D :winkwink: :happyroll:
#2 • • Takyon Guest
Noh, aikas usein sattunut omalle kohdalleni että kun tanssimisen aloittaa niin sieltä ei ole poistumista ennenkuin jalat eivät kanna :D. Säteissä useamman kerran aloittanut heti alkuillasta ja lopettanut siinä kahden aikoihin. Juomatauot ja vedenhakureissut ainoina stoppeina.. Elikkäs hyvä polkka maistuu.

Mutta myös kunnon mäisketekno pilkkoo minut ihan porkkanoiksi, sitä namia kun on aivan liian harvoin. Ei vaan pysty pysähtymään :excellent: .
#3 • • Ana-- Guest
Alotin 1998 enkä oo vielkää lopettanu :)
#4 • • Hugo Guest
Joo, useampi vuosi "jo", muttei ihan putkeen :) Putkeen yleensä sen verran mitä paikka on auki...
#5 • • bulk Guest
Tanssimiseni pituus on ollut parhaimmillaan lähes puoli kilometriä.
#6 • • Taedium Guest
Mä tanssin katolla, mä tanssin kiukaalla, mä tanssin heinäseipäällä ja navetassa, mä tanssin talvella, mä tanssin kesällä, sukset jalassa myöskin, mä auton tanssin, ja mopon tanssin, tanssin kaikki ajoneuvotkin.
On tanssi mahtavaa, ja minä olen myös, olen tässä tanssityös'!
#7 • • Remotion Guest
Yleensä se lähtee siitä kun tulee paikan päälle ja on 5 minuutin kuluttua jo ihan kyllästynyt pousaamiseen että on pakko mennä lattialle.

Pois tuun kun bileet loppuu. :silence:
#8 • • Ezzy Guest

senkin tuulimyllyreivaaja :excellent:
#9 • • Remotion Guest

senkin tuulimyllyreivaaja :excellent:

toim.huom. psykemyllyreivaaja

skenehymiöpisteet kotiin
#10 • • JussiS Guest
Nurkasta nurkkaan. Jos on hyvät bileet ni ehkä takaskin.
#12 • • Hugo Guest

Varmaan löytyy ihmisiä, jotka ovat tanssineet bileet, jatkot, toiset bileet, toiset jatkot...

Sit ei oo varmaan kyse enää pelkästä tanssimisesta.
Nojoo :rolleyes:
#13 • • Salla Guest

Mä olen kait tehnyt henk kohtaisen ennätykseni tanssimalla noin 5h. En aivan putkeen mutta illan aikana kuitenkin. Kellään mitään vastaavia töppäyksiä ja tunnetta, että oliko se nyt järjevää? :eek: :D :winkwink: :happyroll:

Hmmm just. eiks tanssiminen nyt kuitenkin oo vielä aika pitkälti syy minkä takia bileisiin tullaan, eli en nyt yhtää kyl käsitä tota "töppäyksiä" lohkaisua :confused: :rolleyes: mitäs siellä sitten pitäis tehdä jos tanssiminen on sun mielestä töpeksimistä; notkua baaritiskillä kun "kunnon baarikärpäset" konsanaan häh?! miten niin ei ois järkevää?!!?!?
#14 • • Funkatronik Guest

Varmaan löytyy ihmisiä, jotka ovat tanssineet bileet, jatkot, toiset bileet, toiset jatkot...

Sit ei oo varmaan kyse enää pelkästä tanssimisesta.
Nojoo :rolleyes:

'

Ei niin.

Kyse on elämäntavasta.
#15 • • Daniel Braun Guest
About 20cm :D
Eiku kyse olikin tanssimisesta...

En tanssi, pousailen vain tiskillä.
Ja loppupeleissä notkun vessassa :)
Juttelen hyvälle kaverilleni, vessan pöntölle.
Se kuuntelee aina.
Ja on lähes aina vapaa.
Ainakin hetkittäin...
#16 • • unik Guest
Joskus nuorempana tuli tanssittua aina ja jatkuvasti bileissä.
Välillä vettä tuli juotua vaan ja vessassa käytyä.
Varmaan jotain 7-8 tuntia on tullut tanssittua siis kirjaimellisesti putkeen.
Hyperdelic Housers:in järkkäämissä Typpihappo bileissä Turussa tuli tanssittua urakalla. Tampereella oli joskus n.10v sitten Mindfuck nimiset bileet, bileet kestivät about 36t. Väliilä tuli käytyä syömässä, suihkussa, vaatteita vaihtamassa ja hieman lepuuttamassa jalkoja. Muuten tuli tanssittua koko ajan.
#17 • • akir0 Guest
Esim. Jari Sillanpään tahi Matti Eskon konsertissa tulee tanssittua noin 3 kilometriä.
#18 • • Zwei Einsdrei Guest
I hate dancing
#19 • • HydroGen Guest

Noin samaa luokkaa oli kans labyrinthin tanssi meininki juhannuksena raumal.... oli vähän puhki uni maitto!!! Oli kuivuminen lähel mut siiderii naamaan vaan niin taas mentiin!!! :eek:
#20 • • jUSSi Guest

Hyperdelic Housers:in järkkäämissä Typpihappo bileissä Turussa tuli tanssittua urakalla.

Kuin myös :heart:

allekirjoittaneen ekat bileet :hah: