FERRY CORSTEN @ COLORS 02.11.2003

23 posts, 2 pages, 2,594 views

#1 • • alex Guest
ferry.jpg

FOUR YEARS OF CELEBRATION

COLORS @ HELSINKI CLUB:
FERRY CORSTEN
KÄPÄ (Colors, Helsinki Club)
ALEX KUNNARI (Colors, Helsinki Club,Modulation)

KINYOBI @ MEMPHIS:
TOMI K (Ihana)
DJ TOUKKA (Fiilis)
STEFU
ZACCE

02 .11.2003 21:00 - 04:00
Age with advance ticket 20v
Age from the door 24v

TICKETS:
From the door 20e
With advance ticket 20e
(Street Beat, Mikonkatu 8,
Helsinki, +358 (0) 9 632 630)

MORE INFO:
www.ferrycorsten.org
www.streetbeat.ac
www.helsinkiclub.com
www.clubcolors.net
#2 • • Juki54 Guest
:hearts: Tänne olisi kyllä P A K K O päästä. Isle of MTV Hesperiassa oli niin taivaallinen kokemus että.. :hearts:
#3 • • kisumisu Guest
Oon jo niinq tuolla :hah:

ISLE of MTV:ssä Ferry räjäytti kyllä potin, jos päästään ees lähelle sitä ni tulee mieletön ilta. Koittakaa saada se soittaa "pitkään"
#4 • • alex Guest

Oon jo niinq tuolla :hah:

ISLE of MTV:ssä Ferry räjäytti kyllä potin, jos päästään ees lähelle sitä ni tulee mieletön ilta. Koittakaa saada se soittaa "pitkään"

Kuinka pitkän setin Ferry soitti Isle of MTV:ssä?
#5 • • Individual Guest
Nyt on lippu hankittu. Ja nyt vaan laskemaan päiviä...Counting the Päivi... :confused: :crybaby: :eek: :D

T:Tero
#6 • • Beliar Guest
PUNK! Yeeaah! :)
#7 • • mrt Guest
Tännepä hyvinkin :) Laatu trancea, ja pojat lämmittelee takuuvarmasti! Ehkä hieman aikaisemmin vois aloittaa kuin Pauli-setä mun mielestä... Tokihan voisin kuunnella laatu musaa Alexin ja Käpän soittamina vaikka koko illankin... ;) Ja toisella puolella tuli viimeksi lopussa tosi maukasta groovea, hieman kyllä kovanpuoleiseti, mutta sinnekin täytyy kyllä taas eksyä :D
#8 • • kosmo Guest
nonih, tulihan se mainos.. juu pakko kai se on tännekin tulla kun siellä etelässä vierailee. Eka e10v ja sit tänne. Hyvä vloppu tulossa. :crybaby:
#9 • • MikkiHiiri Guest

Kuinka pitkän setin Ferry soitti Isle of MTV:ssä?

Tais soittaa jostain 0:30 -> loppuun :)
Sillo oli kyllä tajuton meininki ja varmasti lisää tulee 2.11 =)
Kiksukunkku on soitellu tänä vuonna ihan tajuttoman kovia settejä.
Yhtään edes lähelle keskivertosettiä ei oo tullu vaan kaikki täyttä nannaa
:heart:
Edes omat hautajaiset ei estäis mua olemasta täällä :)
#10 • • OSC8 Guest
Let's Rokkkk, I wanna rok ya body roooooookk.... :hearts:
#11 • • Nefertete Guest
Toivoisin löytäväni itseni täältä. :D
#13 • • alex Guest
Colorsin 4-vuotis syntymäpäivien kunniaksi tarjolla alkaen klo. 21:00-- synttärikakkua sekä juomaa..niin kauan kuin sitä riittää.

Jäljellä olevien ennakkolippujen myynti loppuu poikkeuksellisesti jo pe 31.10, koska lauantai on pyhäpäivä ja silloin Street Beat on suljettu.

-Club Colors-
#14 • • Individual Guest
Onks soittoajoista mitään tietoa..?

T:Tero
#15 • • ilis :) Guest
Voi että kakkua ja kaikkee.. Lippu on jo takataskussa.. :hearts:
#16 • • Zwek Guest
Pitkään aikaan eka postaus tänne, mutta näitä kemuja odotan innolla! Ferry soitti hesperiassa niin hyvän setin, että oksat pois ja puoli latvaa!

:D
#17 • • Retro Huggu Guest
Mitä mitä? Vastahan mä näin Ferryn viime vuonna, täällä, stadissa, Hesperiassa? Noh, ehkä paras trancesetti mitä olen kuullut, mutta olin kylläkin tuolloin, taas kerran, yllätys yllätys, niin saatanan jurrissa.

Mielenkiintoinen lauserakenne, vasta näin + parasta mitä olen kuullut, mitähän mä oikeesti olin taas vetännyt tuolloin, tai ketä, tai niinku just nyt??? MITÄ?

Eiku joo, katotaa jos jaksais vääntäytyä mestoille, eikös 30+ jengi pääsyt säälistä ilmeiseksi sisään?? Ai miksei? No, ei sit, tai ei, ihan sama...
#18 • • alex Guest
Ferry Corstenin DJ Magazinen vuoden 2003 DJ Pool 100 sijoitus on nro.6!! Vaikka monen mielestä äänestys ei anna kuvaa siitä osaako kaveri soittaa vai ei niin ainakin Ferry osaa.. tosin en menisi samaa sanomaan ATB.sta joka myös oli listalla.. ; )
#19 • • OSC8 Guest
Jäikö lippuja ovelle??
#20 • • plasma Guest
Niin, samaiseen kysymykseen haluaisin minäkin vastauksen...ei voi muistaa, että pyhäinpäivänä on kaupat kiinni. :mad: