Kiinostaisi saada Mp3:sia koolla yksi korppu

35 posts, 2 pages, 5,391 views

Avatar
#1 • • louis Guest
Niin kuin topicci kertoo mulle voi tarjota pieniä Biisejä mulla on huonot mahdollisuudet ladata musiikkia netistä. Niimpä mun on pakko ostaa suurimman osan mitä musiikkia haluan kuunnella.. :scared: :angry:
Avatar
#2 • • Quu Guest

Niimpä mun on pakko ostaa suurimman osan mitä musiikkia haluan kuunnella..



Ja...?

Jos ei ole rahaa ostaa levyja ja siten tukea levyteollisuutta, voi hyvinkin olla ilman musiikkia.
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
Viikon linkkiinkin tää heppu tais tunkea jonkun mp3 sivuston...
Eip taida järki pahemmin päätä pakottaa!

Demot voi latailla netistä, mutta jo julkaisussa olevat ostetaan jos halutaan itselleen...

Hemmetti nää "newbieamispeelot" jotka ei haluais maksaa mistään mitään! :mad:

Kuvittelitko ihan tosissas että joku lähettäis sulle kaikki uusimmat julkaisut mp3:sina rompulla tms??
Tsiisus millaisia ihmisiä täältäkin löytyy...

Ja toi otsikko:
"Kiinostaisi saada Mp3:sia koolla yksi korppu" :confused: :confused:
Mä olen joko tyhmä tai en vain ymmärrä sinun tapaasi kirjoittaa Suomenkieltä...
Avatar
#4 • • Timmo Guest
Newbieamispeelo = *REPS*

Mutta noh noh Daniel. Ollaanpas nyt kilttejä toisille... :D
Avatar
#5 • • JussiS Guest

Viikon linkkiinkin tää heppu tais tunkea jonkun mp3 sivuston...
Eip taida järki pahemmin päätä pakottaa!

Demot voi latailla netistä, mutta jo julkaisussa olevat ostetaan jos halutaan itselleen...

Hemmetti nää "newbieamispeelot" jotka ei haluais maksaa mistään mitään! :mad:

Kuvittelitko ihan tosissas että joku lähettäis sulle kaikki uusimmat julkaisut mp3:sina rompulla tms??
Tsiisus millaisia ihmisiä täältäkin löytyy...

Ja toi otsikko:
"Kiinostaisi saada Mp3:sia koolla yksi korppu" :confused: :confused:
Mä olen joko tyhmä tai en vain ymmärrä sinun tapaasi kirjoittaa Suomenkieltä...



IMO sulla ei oo kauheesti varaa sanoo juur mitään.
Avatar
#6 • • Laite Guest

Viikon linkkiinkin tää heppu tais tunkea jonkun mp3 sivuston...
Eip taida järki pahemmin päätä pakottaa!

Demot voi latailla netistä, mutta jo julkaisussa olevat ostetaan jos halutaan itselleen...

Hemmetti nää "newbieamispeelot" jotka ei haluais maksaa mistään mitään! :mad:

Kuvittelitko ihan tosissas että joku lähettäis sulle kaikki uusimmat julkaisut mp3:sina rompulla tms??
Tsiisus millaisia ihmisiä täältäkin löytyy...

Ja toi otsikko:
"Kiinostaisi saada Mp3:sia koolla yksi korppu" :confused: :confused:
Mä olen joko tyhmä tai en vain ymmärrä sinun tapaasi kirjoittaa Suomenkieltä...



IMO sulla ei oo kauheesti varaa sanoo juur mitään.



hahaa, daniel: you have just been wannabemoderated :happyroll:
Avatar
#7 • • Tres Guest
Missä on moderaattorit kun täällä waretetaan :mad:
Avatar
#8 • • serotonot Guest

Missä on moderaattorit kun täällä waretetaan :mad:



niil o just kaatunu kone ku soulseek o menny jumii
Avatar
#9 • • Juki54 Guest

Niin kuin topicci kertoo mulle voi tarjota pieniä Biisejä mulla on huonot mahdollisuudet ladata musiikkia netistä.



Täytyy sanoa että kerrassaan hieno otsikko :D
Avatar
#10 • • mosaik Guest

...Niimpä mun on pakko ostaa suurimman osan mitä musiikkia haluan kuunnella.. :scared: :angry:


Otan osaa.

Toisten taas on pakko waretaa musiikkia itselleen kun julkaisun
painokset ovat loppuneet ja käytettyäkin on vaikeaa saada...
Avatar
#11 • • serotonot Guest

Niimpä mun on pakko ostaa suurimman osan mitä musiikkia haluan kuunnella.. :scared: :angry:



Mua kans vituttaa ku autoissa on nykyään varashälyttimet ni joudun melkein aina ostaa autot mitä käytän. Sama polkupyöris ku noi lukot on nykyään nii hyvii. Onneks sun kotona on se makuuhuoneen ikkuna vähän raollaan ni ihan kaikest ei tarvi maksaa
Avatar
#12 • • Daniel Braun Guest

Viikon linkkiinkin tää heppu tais tunkea jonkun mp3 sivuston...
Eip taida järki pahemmin päätä pakottaa!

Demot voi latailla netistä, mutta jo julkaisussa olevat ostetaan jos halutaan itselleen...

Hemmetti nää "newbieamispeelot" jotka ei haluais maksaa mistään mitään! :mad:

Kuvittelitko ihan tosissas että joku lähettäis sulle kaikki uusimmat julkaisut mp3:sina rompulla tms??
Tsiisus millaisia ihmisiä täältäkin löytyy...

Ja toi otsikko:
"Kiinostaisi saada Mp3:sia koolla yksi korppu" :confused: :confused:
Mä olen joko tyhmä tai en vain ymmärrä sinun tapaasi kirjoittaa Suomenkieltä...



IMO sulla ei oo kauheesti varaa sanoo juur mitään.



hahaa, daniel: you have just been wannabemoderated :happyroll:



Wanabemoderated... Todellakin!
Mä en kyllä oikeen ymmärtäny ton JZZ kommenttia.
No, minulla mihin varaa sanoa?
En mä täältä eti mitään waretus juttuja tms toisin kuin tän topicin aloittaja?
Jos postaukseni ottavat sua pahasti päähän, niin voi voi.
Niitä ei tarvitse lukea ;)

Ja yhä edelleen ihmettelen sitä että miten joku voi tällaista kysellä täältä plattarista?
Hemmetti, mulle ei tulis mieleenkään etsiä "laittomia" mp3 tms ware ohjelmia mistään tällasesta foorumista.
Tuotteet ostetaan kaupasta :mad:
Olkoot kyse sitten musiikista, softasta, kirjoita tai kortsuista.
Ihan sama...
Avatar
#13 • • Edited Tapi T Guest

Mä en kyllä oikeen ymmärtäny ton JZZ kommenttia.
No, minulla mihin varaa sanoa?


No minäpä yritän käätää JZZ:n kommentin kotkaksi:

Käsittääkseni JZZ tarkoitti sitä, ettei sinun olisi todellakaan tarvinnut hyökätä topiikin aloittajan kimppuun rakkikoiran tavoin, vaan ystävällisesti ilmoittaa kielteinen kantasi musiikin imuroimiseen ja ehkäpä parhaassa tapauksessa laittaa linkki täältä music-osiosta löytyvään piraattimusiikkia koskevaan topiikkiin (=Piratismikeskustelu).

Mutta sen sijaan, että sä olisit ollut rakentava, päätitkin rähistä, nimitellä ja nostaa asian esiin vielä tuolla viikon linkki-topiikissakin. Tälläkö tavalla warettajat käännytetään ja taistelu piratismia vastaan voitetaan?

Mikäli JZZ tarkoitti tätä, niin olen hänen kanssaan 100% samaa mieltä.

T. wannabenewbieamispeelomode
Avatar
#14 • • Timmo Guest
Daniel pressaksi!! :D
Daniel on plattarin uus "xybo"...Paitsi että ei kommentoi juurikaan musiikkipuolta. Hienoo kattoo ku muilta palaa hermot. Mullekin kävi aluks niin...Daniel, voiksmä olla sun fani?? :D
Avatar
#15 • • JussiS Guest

Mä en kyllä oikeen ymmärtäny ton JZZ kommenttia.


Tarkoitin lähinnä, että sinuna en kauheesti valittais kenellekään turhien topikkien tekemisestä, tai huonosta kieliopista...
Mut täytyy kyl sanoo et Tapi T on oikeessa kaikessa tossa sanomassaan.

Timmo ei oo sikäli oikeessa, että mä en näe Danielissa mitään samaa kuin xybossa. Xybo on ärsyttävän oikeassa, kun taas Daniel... no, päättele itse.
Avatar
#16 • • vain Guest
Hauska topicci joo.
Avatar
#17 • • Kid Vision Guest
On se hyvä että täällä plattaris on niin rehellistä porukkaa, että kukaa ei wareta, ja kukaan ei oo varmaa koskaa kuullukkaa waretuksesta.
Jos joku "newbie" kyselee "hölmöjä" niin heti se saa kauheen ryöpyn niskaa. Kyl se vaan niin on, että ei tarvii ku kattoo Charts&Lists topikkii ja Cdr:ii on joka toisella jampalla listoissa. Ja ne on sit varmaa niitä "laillisia" Promoja ja ei varmaa oo waretettu mistää! Heh heh! :angry: :mad:
Piratismi on arsesta munkii mielestä, ja männä viikkoina olemme saaneet lukea sen aiheuttamista "ilmiöistä" paljon --> Hooj Choons jne.
Ikäviä juttuja niinku tekopyhyyskin!
Meni Offtopikkiin mut menköö!
Ryöppyä odotellessa............. :excellent:
Avatar
#18 • • Timmo Guest
niinpä niin. Se joka on syytön nostaa käden pystyyn...
Avatar
#19 • • Kopernikus Guest
Mä en vaan käsitä että miksei tätä aihetta kukaan olis voinu deletoida ennekun se edes olis alkanu taas kasvaa...
Avatar
#20 • • Quu Guest

Kyl se vaan niin on, että ei tarvii ku kattoo Charts&Lists topikkii ja Cdr:ii on joka toisella jampalla listoissa. Ja ne on sit varmaa niitä "laillisia" Promoja ja ei varmaa oo waretettu mistää!...

...Piratismi on arsesta munkii mielestä, ja männä viikkoina olemme saaneet lukea sen aiheuttamista "ilmiöistä" paljon --> Hooj Choons jne.



Jos miksauksessa on lafkaksi merkitty CDR, niin ainakin progehemmojen arvomaailmassa se tarkoittaa julkaisematonta promoa.

Sitäpaitsi omituista syyttää piratismia Hooj Choonsin kuolemasta, tämä lafkahan myi varmasti suurimman osan tuotteistaan viinyylinä. Jos joku Britney Spears tekisi konkurssin, olisi varmaan eri asia.