Demoa

8 posts, 1 page, 1,133 views

Avatar
#1 • • Happo Guest
Tässä tänä iltana tehty pätkä. Ehkäpä lauantai-illan olisi voinut paremminkin käyttää... :) Tiedoston koko 5.41MB.
Avatar
#2 • • Elatek / Lauri E Guest

Ehkäpä lauantai-illan olisi voinut paremminkin käyttää...


no niin.. esim. kuuntelemalla Cari Lekebuschin settiä kemuissa..
no eivais.. itse asiaan. odotin kyllä jotain ihan muuta mitä tää raitas oli.
mut en kyllä voi sanoo että tää olis mitenkää pettymys. omalla tavallaan tää on ihan loistava.. tulee mieleen joku hiton kova zipale jota killinä kuunneltiin c-kasetilta korvat ruvella.. . varsinkin nyt uppoo ku tää mies on ihan pähkinöinä ja jalat soseena illan riennoista.. :)
Avatar
#3 • • Jukka I Guest
Kaikessa yksinkertaisuudessaan varsin toimiva ralli. Asiallista old school -meininkiä synaosastolla. Soundeista tuli elävästi mieleen joku 90-luvun alun brittihouse.
Avatar
#4 • • Charlie Guest
Tohon päälle viel joku GM-sähköskitta soittamaan soolo, niin sit ois täydellinen biisi... :happyroll:
Avatar
#5 • • CJDaft Guest
Noh, kaverit diggaa, mut muhun tää ei kyllä uponnu pätkääkään.
Sori vaan. Ens kerralla parempi tuuri.

CJDaft
Avatar
#6 • • Roz Guest
Tuleehan sieltä kohta kolkki.. .? Tuleehan? Höh, olisi sopinut aivan simomaisen hyvin happolinja tähän kyllä.

Ihan hauska raita. Pikkaisen ehkä käy toistamaan itseään.. Rummut ovat sopivan ruvella.

Liian vähän aineksia, muuten ihan jees (tm).
Avatar
#7 • • Happo Guest

Tuleehan sieltä kohta kolkki.. .? Tuleehan? Höh, olisi sopinut aivan simomaisen hyvin happolinja tähän kyllä.


Heh, itseasiassa olen jo tehnyt tästä uutta versiota joka on enemmän mun tyyliä. :D Tässä teille teaseri. Omasta mielestäni toimii paljon paremmin kuin alkuperäinen. Laitan kokonaisen biisin kun saan sen jonkus valmiiksi. Kiitos kaikille palautteesta!
Avatar
#8 • • Roz Guest
Teaserissa oli huomattavasti enemmän makua mun mielestä! Rumpuosasto kuulosti sopivammalta tai jotain, ja kolkki tietysti sopii kuin nyrkki pyllyyn (eiku) :happyroll: