523 posts, 27 pages, 90,520 views
En ole vielä, mutta olen menossa Oulun HEVIMESTAAN, ja siellä on euron maanantai, joten...voi olla...että tuossa muutaman tunnin päästä...
En ole vielä, mutta olen menossa Oulun HEVIMESTAAN, ja siellä on euron maanantai, joten...voi olla...että tuossa muutaman tunnin päästä...
Välittömästi raporttia tänne mielen syvimmistä tunnoista kun tulet takaisin sieltä. :king:
Yläkerrassa olikin sitten popimpaa ja ihan perus meno, eli onnistuneet maanantaikännit ja eipä tuo ole mahdottomuus lähteä toistekin tuonne iltaa istumaan :)
Kysymys kuuluukin: mitä hittoa teit Oulussa, ja miksi tekisit sen uudelleen? Oletko muuttanut Ouluun? Vai mitähittoa?
...setä tuli kämpille lauantaihin asti viettämään lomaa...
2- Wayne's World
Yläkerrassa olikin sitten popimpaa ja ihan perus meno, eli onnistuneet maanantaikännit ja eipä tuo ole mahdottomuus lähteä toistekin tuonne iltaa istumaan :)
Kysymys kuuluukin: mitä hittoa teit Oulussa, ja miksi tekisit sen uudelleen? Oletko muuttanut Ouluun? Vai mitähittoa?
No olenko...kävipä tänäpe mm. näin: Kävin Streetbeatissa ostamassa ennakkolipun I <3 Kiksu-pileisiin ja epähuomiossa jätin lipun siihen tiskille. No klo. 22:00 hokasin, että perkele, nyt on lippu kadoksissa ja sen verran pers'aukinen olen, että ei oo rahaa maksaa itteään sisään.