Rekkarijahti & hassuin paikka

63 posts, 4 pages, 10,217 views

#21 • • -=aave=- Guest
Meidän lähistöllä ajeli viime kesänä kivan näkönen Peugeot 205, jonka rekkari oli WRC-206.
#22 • • Ana-- Guest
mun lemppari on kyl sellases kauheessa teinikorollassa: JUO-3
#23 • • Klabi Guest
Tänään tuli vastaan Manskun pohj. päässä auto varustettuna rekkarilla Ix-2...
#24 • • Remotion Guest

Raumal on BMW Z3 jossa rekkari JUS-515. Arvatkaa vaan oonko hiukan himoinnu niitä kilpiä itelleni ;)

Osta pois vaan! hauska autohan tommonen E36/7 on jos vaan riittävällä koneella! ;) Ei oo edes kalliita enää...
#25 • • Taedium Guest

Ja jos meinaat ni tee se raakana vaikka oletkin saletisti kovaksi keitetty monissa liemissä ite.

On tolla tekemistä PPP:n kanssa, koska Velipuolikuusta alkaa uusinnat ja sehän oli ikään kuin pääroolissa siinä.

Mikäs hanu sä oot? Etkä ees mikää kovakskeitetty, vaa ihan raaka. Mä en nyt ymmärrä miten sarjaliikenteen protokolla liittyy mitenkään Velipuolikuuhun? Sulla on varmaa menny nyt väärä kurkku rysäpöksyihin. Ja eikös siinä ihmisiä ollu näyttelemässä, eikä mitään tietokoneita?

USK-0 POI-5!
#26 • • serotonot Guest

Mikäs hanu sä oot? Etkä ees mikää kovakskeitetty, vaa ihan raaka. Mä en nyt ymmärrä miten sarjaliikenteen protokolla liittyy mitenkään Velipuolikuuhun? Sulla on varmaa menny nyt väärä kurkku rysäpöksyihin. Ja eikös siinä ihmisiä ollu näyttelemässä, eikä mitään tietokoneita?

USK-0 POI-5!

Takavasen, jopa takalaiton varahanu, mut vaan sulle. Mä taas en ymmärrä miten Pirkka-Pekka Petelius liittyy sarjaliikenteen protokollaan millään tavalla? Ja se kurkku oli oikea. Itseasiassa niin oikea, että sillä oli jopa Perussuomalaisten jäsenkirja tossa ennen kuin Tony Halme liittyi heihin. Ehkäpä se kurkku juuri teki tämän paljon puhutun källin? Mene ja tiedä. Eikä ne ihmiset mitään näytelly. Ihan vaatteet päällä ne oli ja teki huumoria

E-1 OS-44
#27 • • bulk Guest
Ehdottomasti paras olis

GOA-753

(jokainen on varmaan joskus törmännyt netissä ;) )
#28 • • Taedium Guest

Takavasen, jopa takalaiton varahanu, mut vaan sulle.

Sä tarjoot sun takalaitonta mulle? Voi kiitos! Tunnetsä mun kaverin? Benin? Doverista?

Mä taas en ymmärrä miten Pirkka-Pekka Petelius liittyy sarjaliikenteen protokollaan millään tavalla?

Kuka täs on Pirkka-Pekka Peteliuksesta puhunu? Point-to-Point Protocol oli mulla mielessä.

Ja se kurkku oli oikea. Itseasiassa niin oikea, että sillä oli jopa Perussuomalaisten jäsenkirja tossa ennen kuin Tony Halme liittyi heihin. Ehkäpä se kurkku juuri teki tämän paljon puhutun källin? Mene ja tiedä. Eikä ne ihmiset mitään näytelly. Ihan vaatteet päällä ne oli ja teki huumoria

Jaa, jospa alaston Halme veti vauhdikkaasti källin kurkkuunsa? Mut hyvä et oli oikee kurkku, ettei menny väärään kurkkuun. Mut osaan mäki näytellä. Jos mä vaikka näyttelen eka sulle kaksi perunaa, jatkan näytteleämällä sillan ja lopuksi näyttelen aasi hihamerkin.

ANT-44 OLL-4...
#29 • • Timce Guest

Meidän koulussa oli jollain Audi TT vuoden '99 malli, jonka rekkari oli TT-99.

Sen verran valaisen, että noita on TT-audeja on 99kpl, joihin Audi/Volkswagen finland varasi itselleen rekkarit, alkaen TT-1:stä ja loppuen tuohon TT-99
#30 • • Taedium Guest

Sen verran valaisen, että noita on TT-audeja on 99kpl, joihin Audi/Volkswagen finland varasi itselleen rekkarit, alkaen TT-1:stä ja loppuen tuohon TT-99

Eikö niitä ollu ne sata ekaa? Vain 99? Jaa, no ... emmä mikää autoasiantuntija olekkaan.

Minkälainen auto meillä sit on? Se on sellanen sininen.
#31 • • Timce Guest

Eikö niitä ollu ne sata ekaa? Vain 99? Jaa, no ... emmä mikää autoasiantuntija olekkaan.

Minkälainen auto meillä sit on? Se on sellanen sininen.

No kun epävarmuus iski itsellekin, niin soitin tuonne Audi/Volkswagen Finlandiin ja kysyin sieltä :D Valitettavasti Audi-osasto oli kokouksessa :laugh: ja lupasinkin palata asiaan uudelleen maanantaina. Sen verran osasivat sanoa, että noita peräkkäisiä kilpiä (TT-1,TT-2..jne.) olisikin vain ilmeisesti ensimmäiset kymmenen ja loput asiakkaiden haluamia "irtonumeroita" (esim. TT-99) Palataan asiaan ensi maanantaina.
#32 • • Taedium Guest

ja lupasinkin palata asiaan uudelleen maanantaina

No ei se mulle niin tärkee oo. Jos et jaksa/muista, ni anna olla. Sovitaan sit vaikka, että mä olin väärässä.

Mut jos jaksat, niin saadaan taas yksi knoppi tieto tarkistettua!

God is in the details!
#33 • • Quu Guest

Tsek

Elikkä pari TT:tä on ennemmin hommattu ennen Audin It-insinöörilelun tuloa markkinoille. Tästä esimerkkinä TT-1 mersu ja Ja TT-2 oleva taksibemari. Muut ovat lähes poikkeuksetta noita Audin rimpuloita.
#34 • • Quu Guest
edit: Ei näköjään tuo paikka tykkää kuvien hotlinkkaamisesta...
#35 • • Taedium Guest

Tsek

Heeei, toihan on kätsy.

Ekalta sivulta painaa Haku/bongaus.
Seuraavalla sivulla kirjoittaa TT-99.
Painaa kuva ni löyty tutunnäkönen auto. Se se siellä pihalla mollotteli ku kouluu juoksentelin omalla '82 kortsulla.
#36 • • Timce Guest

ja lupasinkin palata asiaan uudelleen maanantaina

No ei se mulle niin tärkee oo. Jos et jaksa/muista, ni anna olla. Sovitaan sit vaikka, että mä olin väärässä.

Mut jos jaksat, niin saadaan taas yksi knoppi tieto tarkistettua!

God is in the details!

No siis EVVK...mut kun on töissä ylimääräistä aikaa, niin pitäähän sitä jotain keksiä ajan tappamiseksi.
#37 • • andy braun Guest

TP-1

Tähtiportissa, samaan aikaan ku T:t veti P-rallia keskustassa.

se pitää alkaa varmaan hieroa mersu kauppoja... :D

http://www.kilvet.com ja SG-1 :happyroll:
#38 • • ipe Guest
Turussa on jollain saarnasmiehellä rekkarina INR-1
Yhen frendin mutsin rekkari Raumalla on TAN-551
#39 • • naive Guest
pieni vihreä morris mini, rekkari UFO 666.

sic.
#40 • • Taedium Guest

No siis EVVK...mut kun on töissä ylimääräistä aikaa, niin pitäähän sitä jotain keksiä ajan tappamiseksi.

On sitä eräs soittanut ihan tän foorumin takia mm. Tilastokeskukseen, Poliisille ja Teostolle tietojen perään... :D

se pitää alkaa varmaan hieroa mersu kauppoja... :D

http://www.kilvet.com ja SG-1 :happyroll:

No haasta se jalkahippaan. Jos voitat, ni pidät auton ja rekkarin, jos häviit, ni sit et pidä.

(Näky harrastavan jalkahippaa se omistaja.)

Nii, muuten, meidän edellisen auton rekkari oli: BA-CK 323 (Vaan ei ollu Mazda. Kämppis vaa halus luvun 23 siihen rekkariin.) [aka Pakollinen on-topic]