63 posts, 4 pages, 10,175 views
Raumal on BMW Z3 jossa rekkari JUS-515. Arvatkaa vaan oonko hiukan himoinnu niitä kilpiä itelleni ;)
Mikäs hanu sä oot? Etkä ees mikää kovakskeitetty, vaa ihan raaka. Mä en nyt ymmärrä miten sarjaliikenteen protokolla liittyy mitenkään Velipuolikuuhun? Sulla on varmaa menny nyt väärä kurkku rysäpöksyihin. Ja eikös siinä ihmisiä ollu näyttelemässä, eikä mitään tietokoneita?Ja jos meinaat ni tee se raakana vaikka oletkin saletisti kovaksi keitetty monissa liemissä ite.
On tolla tekemistä PPP:n kanssa, koska Velipuolikuusta alkaa uusinnat ja sehän oli ikään kuin pääroolissa siinä.
Mikäs hanu sä oot? Etkä ees mikää kovakskeitetty, vaa ihan raaka. Mä en nyt ymmärrä miten sarjaliikenteen protokolla liittyy mitenkään Velipuolikuuhun? Sulla on varmaa menny nyt väärä kurkku rysäpöksyihin. Ja eikös siinä ihmisiä ollu näyttelemässä, eikä mitään tietokoneita?
USK-0 POI-5!
Sä tarjoot sun takalaitonta mulle? Voi kiitos! Tunnetsä mun kaverin? Benin? Doverista?Takavasen, jopa takalaiton varahanu, mut vaan sulle.
Kuka täs on Pirkka-Pekka Peteliuksesta puhunu? Point-to-Point Protocol oli mulla mielessä.Mä taas en ymmärrä miten Pirkka-Pekka Petelius liittyy sarjaliikenteen protokollaan millään tavalla?
Jaa, jospa alaston Halme veti vauhdikkaasti källin kurkkuunsa? Mut hyvä et oli oikee kurkku, ettei menny väärään kurkkuun. Mut osaan mäki näytellä. Jos mä vaikka näyttelen eka sulle kaksi perunaa, jatkan näytteleämällä sillan ja lopuksi näyttelen aasi hihamerkin.Ja se kurkku oli oikea. Itseasiassa niin oikea, että sillä oli jopa Perussuomalaisten jäsenkirja tossa ennen kuin Tony Halme liittyi heihin. Ehkäpä se kurkku juuri teki tämän paljon puhutun källin? Mene ja tiedä. Eikä ne ihmiset mitään näytelly. Ihan vaatteet päällä ne oli ja teki huumoria
Meidän koulussa oli jollain Audi TT vuoden '99 malli, jonka rekkari oli TT-99.
Eikö niitä ollu ne sata ekaa? Vain 99? Jaa, no ... emmä mikää autoasiantuntija olekkaan.Sen verran valaisen, että noita on TT-audeja on 99kpl, joihin Audi/Volkswagen finland varasi itselleen rekkarit, alkaen TT-1:stä ja loppuen tuohon TT-99
Eikö niitä ollu ne sata ekaa? Vain 99? Jaa, no ... emmä mikää autoasiantuntija olekkaan.Sen verran valaisen, että noita on TT-audeja on 99kpl, joihin Audi/Volkswagen finland varasi itselleen rekkarit, alkaen TT-1:stä ja loppuen tuohon TT-99
Minkälainen auto meillä sit on? Se on sellanen sininen.
No ei se mulle niin tärkee oo. Jos et jaksa/muista, ni anna olla. Sovitaan sit vaikka, että mä olin väärässä.ja lupasinkin palata asiaan uudelleen maanantaina
Sen verran valaisen, että noita on TT-audeja on 99kpl, joihin Audi/Volkswagen finland varasi itselleen rekkarit, alkaen TT-1:stä ja loppuen tuohon TT-99
No ei se mulle niin tärkee oo. Jos et jaksa/muista, ni anna olla. Sovitaan sit vaikka, että mä olin väärässä.ja lupasinkin palata asiaan uudelleen maanantaina
Mut jos jaksat, niin saadaan taas yksi knoppi tieto tarkistettua!
God is in the details!
TP-1
Tähtiportissa, samaan aikaan ku T:t veti P-rallia keskustassa.
On sitä eräs soittanut ihan tän foorumin takia mm. Tilastokeskukseen, Poliisille ja Teostolle tietojen perään... :DNo siis EVVK...mut kun on töissä ylimääräistä aikaa, niin pitäähän sitä jotain keksiä ajan tappamiseksi.
No haasta se jalkahippaan. Jos voitat, ni pidät auton ja rekkarin, jos häviit, ni sit et pidä.se pitää alkaa varmaan hieroa mersu kauppoja... :D
http://www.kilvet.com ja SG-1 :happyroll: