JussiS - Trancemix 7

22 posts, 2 pages, 3,119 views

Avatar
#1 • • Edited JussiS Guest
Edellisestä miksauksesta onkin jo mennyt melkein vuosi, taas olis uuden aika. Tällä kertaa tarjolla trancempaa soundia, alussa hieman progempaa ja lopussa menevämpää.

Tracklist:
1. Sonorous - Second Sun (Mirco da Govia remix)
2. Quadraphonic - I Can Feel Your Love (U&K remix)
3. Cultivate - Broken Pieces (Max Graham remix)
4. Three Drives - Air Traffic
5. Miika Kuisma - Orion
6. Midway - Inca
7. Paul van Dyk - Time of our lives
8. Ron van den Beuken - Timeless (RvdB remix)
9. H4Z - Fogger
10. Koglin vs Sasha - Enjoy the gravy (JussiS mix)

Linkki: JussiS - Trancemix 7

Palautetta on aina kiva saada :king:
Avatar
#2 • • miikkaL Guest
Helvetin hyvät biisit + miksaus.. Ainoa juttu mikä itseä häiritsi oli se, että toi Fogger ei jotenkin istunut tuohon väliin.. Muuten jees :roll:
Avatar
#3 • • Loopy Guest
Hyvältähän se kuullosti. :)

Vaihdoista mulla ei ole varaa sanoa mitään, sälli soittaa sen verran hyvin, ja rakennekin oli kunnossa.

Oli kiva vihdoinkin kuulla toi "Koglin vs Sasha - Enjoy the gravy (JussiS mix) " :) Täytyy tulla bailailemaan Jussin tahtiin joku kerta mikäli osutaan samalle paikkakunnalle.
Avatar
#4 • • JussiS Guest

Vaihdoista mulla ei ole varaa sanoa mitään


Itseasiassa olis kiva jos sanoisitte erityisesti vaihdoista jotain, kun en ite oo niihin 100% tyytyväinen. Johtuuko vaan omasta kuuroudesta kun ei kuulosta hyvälle, vai missä on vika?
Avatar
#5 • • Osiriz Guest

8. Rob van den Beuken - Timeless (RvdB remix)


Ron se on. :winkwink:

Mutta hyvältä vaikuttaa tracklisti. Kuuntelen ja kommentoin myöhemmin. :)
Avatar
#6 • • Loopy Guest

Itseasiassa olis kiva jos sanoisitte erityisesti vaihdoista jotain, kun en ite oo niihin 100% tyytyväinen.


En sanonut noista vaihdoista kahdestakin eri syystä:

1) Kuuntelin tuon setin koulun luureilla, vai pitäisikö sanoa luurilla. Niissä oli vain toinen kuuloke ja joku hemmetin mikrofoni. Tiedä sitten pelataanko siellä jotain hiton socomia tjsp vittu-tapan-kaikki -pelejä

2) Omaa ja sun vaihtoja vertaillessa ei voi kun ruveta vääntämään porua :crybaby: Treenaamalla se paranee, mutta vain minun tapauksessani.

Johtuuko vaan omasta kuuroudesta kun ei kuulosta hyvälle, vai missä on vika?


Perfektionismiko painaa päälle? :D
Avatar
#7 • • JussiS Guest

Ron se on.


Hups ;)

Perfektionismiko painaa päälle? :D


No ei oikeestaan, jossain vaiheessa vaan menettää objektiivisuuden vaihtoon, kun itelle ei oikein mikään tunnu kelpaavan.
Avatar
#8 • • olliS Guest
Varsin mainio setti, täytyy myöntää. Ja jos verrataan edelliseen (6), on mielestäni parempi kokonaisuutena, vaikkakin siinä oli omaa korvaani enemmän miellyttäviä raitoja. Alkupään biisit maistuivat parhaiten, ainoat mitkä eivät oikein pudonneet olivat biisit 8. ja 9.

Läpistäänpäs nyt niistä vaihdoistakin sitten kun sitä toivoit:
Progressio oli oikein hyvä ja vaihdot 1-7 sulavia ja tarkkoja. Osa jopa miellyttävän pitkiä :), lopussa oli pari vähän töksähtävää vaihtoa, mutta beat matching oli kaikissa varsin hyvin hanskassa :heart:
Ainoa vaihto missä melodiat menivät hieman epävireessä oli 3->4, mutta sekin on nyt lähinnä kosmetiikkaa.

Pieni miinus tulee siitä että kaikki raidat olivat ainakin itselleni jo entuudestaan tuttuja, mutta eipä se musiikilliseen kokonaisnautintoon kylläkään vaikuttanut ;)
Avatar
#9 • • Osiriz Guest
Maistuvaa on! Pari lempparianikin olet tänne iskenyt joten mikäs tässä jammaillessa. :) Tekniikasta sen verran että mullakin on vähän sama juttu meneillään kun sinulla, että mikään vaihto ei kuulosta hyvältä jne. Ehkä itse haen sitä täydellisyyttä.. pitäisi varmaan vaan antaa mennä ja eikä olla niin korva tarkkana. :rolleyes: Mutta tuota noin.. pari vaihtoa jäi mieleen jotka mielestäni olisivat voinneet mennä kenties paremmin, eli vaihdot 7 > 8, (yhtäkkiä PVD:n biisi loppuu) ja 9 > 10 (jotenkin töksähtäen tulee sisään tuo sinun remixi). Ehkä nämä taas ovat liian tarkkalla korvallani kuunneltu. :scared:
Mutta hyvä fiilis kuitenkin oli koko setin läpi. :)
Avatar
#10 • • Kosmonaut Guest
Parempi tää oli kun kutonen mielestäni, loistavan ekan puoliskon ansiosta - lost language soundi maistuu aina! Loppupuoliskolla mentiin vähän turhan kiksumaiseen soundiin imo, juustovapaatrance on enemmän mun pala kakkua..tekniikassa ei jälleen kerran ole moittimista, tässä setissä ehkä viimeinen terävyys puuttui muutamassa vaihdossa verrattuna aiempiin miksauksiin.
Avatar
#11 • • JussiS Guest

pari vaihtoa jäi mieleen jotka mielestäni olisivat voinneet mennä kenties paremmin, eli vaihdot 7 > 8, (yhtäkkiä PVD:n biisi loppuu) ja 9 > 10 (jotenkin töksähtäen tulee sisään tuo sinun remixi).


Joo, noi on vähän heikkoja, kun toi PvD loppuu tosiaan kuin seinään, ja toi mun remiksi on pikkusen huonoilla soundeilla, niin se vähän tökkää.
No can do, näillä mennään :)
Avatar
#12 • • Homegrove Guest
Tuli kuunneltua. Ei ollut mun juttu. Liian kiksua. Miksata Jussi kyllä osaa jos nyt sitä juustosirotinta voisi hiukan varovaisemmin käyttää... ;)

Pointsit Cultivaten jumalaisesta Max Graham remixistä. :heart:
Avatar
#13 • • Tapi T Guest
Hmm... Tämä on kokonaisuutena ehkäpä hieman epätasainen. Mä tykkäsin alun vähän rauhallisemmista biiseistä huomattavasti enemmän, kuin lopun vedätyksistä. U&K:n ja Max Grahamin voimin setin alku on kyllä enemmän kuin lupaava!

Tekniikka, ohjelmointi ja progressio ovat mallillaan, mitä nyt tuo PvD vähän töksähtelee.

Biiseistä sen verran, että kaikki muut toimivat, paitsi 4, 8 ja 9. Midwayn Inca ja Miika Kuisman Orion tuovat väkisinkin mieleen monet huuruiset Hallmark-iltamat.
:excellent:

8/10
Avatar
#14 • • DyyD Guest
Loistava miksi jälleen. Tää on just sopiva avaus jokaiseen aamuun. Tän tahdissa on helppo nostaa vireyttä, sit kun miksi loppuu, melkein saa tasajalkaa hyppien poistua kämpästä. Emmä ainakaan huomannut mitään mokia tai kummallisuuksia.

Mulle maistu! 8.5/10 :heart:

Ps. Vieläkin miksi vitonen on mun mielestä ygöne. :hah:
Avatar
#15 • • -orion- Guest
H4Z toimi tässä mainiosti, PvD taas ei mielestäni lainkaan. Vaihdoissa ei ole mitään valittamista, päinvastoin - tosi kiva progressio. Toi sun alun kuvaus tosin ei sopinut tähän, mä en löytänyt kovasti progempaa tuosta, mitä nyt Quadraphonic ehkä hiukan - tää oli enemmänkin puhdas trancesetti. Ja ainakin omasta mielestä paras mitä oon sulta kuullut. On muuten äärettömän sääli, et on menneet bileet, setit ja tilanteet just silleen ikävästi ristiin että en oo kuullut sua livenä Kasteen jälkeen. Pitäis joskus matkustaa sinne Turku/Rauma akselillekin täältä.

Kiitokset, maistui kyllä 9,6/10
Avatar
#16 • • Encoder Guest
Noniin, nyt oon kuunnellu tämän jotain 4 kertaa.
Jotenkin ei ollu ihan semmonen setti, että vois kuvitella itsensä tanssimassa tän tahtiin ihan fiiliksissä, vaan setin kappaleet ovat juuri sitä musiikkia, mitä on kiva kuunnella sunnuntai-iltapäivänä matikkaa laskiessa :)
Ja ne kappaleenvaihdot ei tosta kyllä paremmiksi muutu. Kaiken kaikkiaan hyvin suunniteltu ja toteutettu setti.
Tanssitussettinä arvosana 7, tunnelmamusiikkina 10.
Avatar
#17 • • JussiS Guest

Pitäis joskus matkustaa sinne Turku/Rauma akselillekin täältä.


6.12 tänne.
Avatar
#18 • • JussiS Guest
Nyt tätä miksausta saa myös CD-muodossa, mukaan tulee hienot nelivärikannet ja CD-printti. Hintaa vaivaiset 5e. Voi kysellä multa bileissä, tai lähettää privaa/mailia.
Avatar
#19 • • Edited Timce Guest
Toimii kuin junan vessa...imee mukaansa sellasella vauhdilla, et huh. TM antaa viis tähteä miksaamisesta, mutta kiitettävää arvosanaa pudottaa se vähäinenki proge mikä tuolla välissä on.
Tosin realiteetteja kunnioittavana kaverina, on pakko tunnustaa, ettei vanhaa hyvää Jussia kuulla varmaan enää koskaan, tanssimusiikin valuessa enemmän ja enemmän sellaseen..ööh..enempi rationaaliseen suuntaan.
Avatar
#20 • • Milla Lehto Guest
vaikka trance ei ole mikään mun lempi juttu niin tämä miksaus putos kokonaisuudessaan ihan hyvin. ensimmäinen kyllästyminen tuli kyllä puolentunnin paikkeilla soivan biisin kohdalla. mä en vaan kestä tollaista överi leijuntaa/hehkutusta mitä se ikinä onkaan :) loppu menee myös osittain vähän överiksi mun makuun.

itse miksaaminen kuulosti varsinkin alkupuolella tosi hyvälle. toi vika biisi tuo lepakko muistot mieleen, voi niitä kiksu aikoja :heart: