Plattariristeilylle sitten oma tila riitelyä varten...
jUSSi ja Quu muistavat sitten ottaa hammassuojat mukaan... :angry:
165 posts, 9 pages, 25,330 views
editoitu pois
editoitu pois
editoitu pois
editoitu pois
Ihan kivat pop-upit. Valitettavasti tuolta puskeepi myös virusta koneelle..
Pyytäisin edelleen huomioimaan että henkilökohtainen vittuilu/fleimaus on täällä freestyle-puolellakin kielletty. Nyt varovasti poijjat. Varoitus on kolahtanut.
"]
Pyytäisin edelleen huomioimaan että henkilökohtainen vittuilu/fleimaus on täällä freestyle-puolellakin kielletty. Nyt varovasti poijjat. Varoitus on kolahtanut.
minkä takia tehdään "freestyle"-puoli, jos kerran sekin on moderoitu.
eiks sen idea just olis se, ettei se oo moderoitu.?
ihan vaan tuli mieleen.
"]minkä takia tehdään "freestyle"-puoli, jos kerran sekin on moderoitu.
eiks sen idea just olis se, ettei se oo moderoitu.?
Shamus
DFxAndy
Ihan Retro Huggullekin tiedoksi, että tämä kaikkien haukkuma Daniel Braun on oikeasti hyvä tyyppi. Myös Serotonot on luultavasti hyvä tyyppi...juteltiin pari sanaa E10V:ssä ja naurettiin juuri teille jotka vedätte sen herneen neään...Poliisia lainatakseni: Eihän se edes toimi!
Ihan Retro Huggullekin tiedoksi, että tämä kaikkien haukkuma Daniel Braun on oikeasti hyvä tyyppi. Myös Serotonot on luultavasti hyvä tyyppi...juteltiin pari sanaa E10V:ssä ja naurettiin juuri teille jotka vedätte sen herneen neään...Poliisia lainatakseni: Eihän se edes toimi!
Totanoin, musta tuntuu, että olen tuntenut Danielin kauemmin kuin sinä ja aina ollaan puheväleissä oltu, ihan hyvissä siis. Mä kirjoittelen tänne nykyään hyvin harvoin, lähinnä purskeina, välillä päivittäin, välillä menee kuukausia etten kirjoittele.
Nyt minulle kerrottiin tästä freestyle osiosta johon tutustuin ja lähinnä järkytyin Danielin postien määrästä ja tasosta... Noh aikansa kutakin, oli joskus aika, kun meikäläinen postasi tänne päivittäin.
Mut oikeesti, joku voisi perustaa tänne ihan puhtaa vittuilutopicin! :cool:
Mut oikeesti, joku voisi perustaa tänne ihan puhtaa vittuilutopicin! :cool: