Kivaa että plattarissa on tällainen hiekkalaatikko jossa voi vapaammin irrotella, ja olisi todella sääli jos liiallinen niuhotus yltäisi tännekin asti. Vähän niinkuin kuilu tossa joku aika naureskeli: "you can post here almost anything" -> tuokin jättää sopivan moderoinninmentävän raon auki. Vielä ei ole testattu minkä kokoinen se reikä on.
Mun mielestä toi tarkoittaa enemmänkin sitä että modejen/adminin on huolehdittava siitä että täällä ei mennä kuitenkaan laittomuuden puolelle.
Mitä se laiton sitten onkaan, se selviää siinävaiheessa kun modejen on aika puuttua tän alueen keskusteluun.
Näin ainakin mä käsitin ja uskoisin että FM on juuri tätä tarkoittanut.
Ottaen huomioon että tää on kuitenkin julkinen foorumi ja paikka jonka tarkoitus on kuitenkin pysyä laillisena mestana vielä kauan.
Tuskin FM haluaa, tai oikeasti kukaan meistä, että Plattari suljetaan laittomuuksien takia tms...
Ja kyllä, tää on ihan mukava alue.
Saa purkaa ne turhautumisensa turhiin postauksiin ja jauhaa juuri siitä mikä huvittaa.
Muualla nyt on se ongelma että modet päättävät sen mistä on tarpeellista keskustella.
Täällä nyt saa lähes kaikesta puhua. Tietenkin yllämainitujen asioiden puitteissa.
Ja tiedän. Olen ehkä ansainnutkin monen mielissä "ärsyttävimmän postaajan" statuksen.
Mutta, sen voi sitten kertoa ilman älytöntä dissausta ja julkista nolaamista...
Ja periaatteessa olen ylpeä siitä että ihmiset ovat huomanneet mun olemassaolon. :hearts: