Ärsyttävin Platinumille postailija ?

165 posts, 9 pages, 24,065 views

Avatar
#21 • • Daniel Braun Guest

Reset-> terve, ja hauskaa elämänjatkoa!



herne pois nenästä, ei tämä nyt niin vakavaa ole. ja en mitään henkilökohtaista tarkoittanut. :) :happyroll: :D

sori vaan kun hymiöt jäi pois



Ei sinne herne sujahtanut....
Kyllä se enemmän meloonia muistuttaa :D

Ja lisää hymiöitä perään jottei asian tarkoitusperä katoaisi:
:) :) :) :) :hearts: :hearts: :hearts: :) :) :)

Peace :D
Avatar
#22 • • www.dj-rx.com Guest
ei tämmösii :mad:
Avatar
#23 • • Daniel Braun Guest

ei tämmösii :mad:



Iso peukku sulle tästä postauksesta!
Samaa mieltä olen myös minä...
Avatar
#24 • • Tapi T Guest
:scared::scared:
Vaikka tämä onkin ns. vapaa alue, niin tälläiset topiikit ovat täysin alta arvostelun.

IMO freestylen ei todellakaan tule olla mikään vihan pidon ja henkilökohtaisen dissailun väline, vaan pikemminkin tapa viettää joutilasta aikaa tai hölmöillä muuten vain.

Koska tälläiset topiikit vaikuttavat pidemmän päälle koko foorumin ilmapiiriin, olisi lukko enemmän kuin paikallaan.
:scared::scared:
Avatar
#25 • • Taedium Guest

Koska tälläiset topiikit vaikuttavat pidemmän päälle koko foorumin ilmapiiriin, olisi lukko enemmän kuin paikallaan.

Kannatetaan.
Avatar
#26 • • Tres Guest

tälläiset topiikit vaikuttavat pidemmän päälle koko foorumin ilmapiiriin



Ai 'pidemmän päälle' :scared::scared:
Sign of the times, I say.
Avatar
#27 • • Remotion Guest

Ärsyttävimmät tyypit top 40 :mad:



hahaa mä oon sijalla #41 joten en mahtunut listalle! (nyt voikin vinoilla vapaasti kaikille, HV!) :hearts:
Avatar
#28 • • happosepi Guest
Daniel Braun, mies jonka puheripulisista viesteistä saa monesti kaivaa sen pointin suurennuslasin kanssa, jos sitä edes on :)

Nojoo, turhahko topicci. Mut pääsinpähän sanomaan ;)
Avatar
#29 • • mute Guest
äh Daniel olit ihan oikeassa, sua mä tarkoitin!
:-D

noh, minkäs teet kun n00bi olen.

:happyroll:
Avatar
#30 • • Edited Daniel Braun Guest

:scared::scared:
Vaikka tämä onkin ns. vapaa alue, niin tälläiset topiikit ovat täysin alta arvostelun.

IMO freestylen ei todellakaan tule olla mikään vihan pidon ja henkilökohtaisen dissailun väline, vaan pikemminkin tapa viettää joutilasta aikaa tai hölmöillä muuten vain.

Koska tälläiset topiikit vaikuttavat pidemmän päälle koko foorumin ilmapiiriin, olisi lukko enemmän kuin paikallaan.
:scared::scared:



WORD!!!

Tapi T:n arvostus nousi taas monella pointsilla...

Keskinäinen kahakointi ja tappelu muissa topic:eissa on vielä ymmärrettävää...
Ihmisillä on tapana nujakoida jokaikisestä mielipiteestä.
Mutta, julkinen dissaaminen juuri siihen tarkoitetussa topic:issa on mautonta!
"Mutsis on läski" -topic on vain ja ainoastaan huumorilla heittoa, mutta tää on ainakin joidenkin mielestä totisinta totta...

Pois tällaiset shitit täältä!!

Mute: Annoit kyllä itsestäsi todella loistavan kuvan... Tota onkin kiva paikkailla myöhemmin tulevaisuudessa... ;)
Avatar
#31 • • jUSSi Guest

Tapi T:n arvostus nousi taas monella pontinsilla...



Tappi on vain tärkeilevä nulikka, onpa vielä kotoisin jostain Espoon susimailta.
Avatar
#32 • • mosaik Guest

Tappi on vain tärkeilevä nulikka, onpa vielä kotoisin jostain Espoon susimailta.


:D
Avatar
#33 • • pHaze Guest
Älkääs nyt, mikään ei puhdista ilmapiiriä niinkuin kunnon avoin vittuilu niin ei tarvitse sitä veistä sitten jokapaikassa heiluttaa.
Avatar
#34 • • pakana Guest
just joo "pHaze".. ai niinku joku feissi vai?

Onks tosi COOLII ku on vähän englanninkielinen nikki?

Tu tollasel vaihenikillä tuut tänne heittää läppää joka ei kiinnosta ees sun läskii lemmikkisatiaistas

ja mitä säki muka veitsistä tiedät.

Nii ja sama kaikille espoolaisille! Tu te ootte tosi urpOI! äää!

Ja sä Tressi voit safkaa kaikki hikiset joogamattos!
Avatar
#35 • • ---[-]--- Guest
Tietoa dysfasiasta

Muuttuvalla yhteiskunnalla on myös haasteita erilaisille oppijoille. Dysleksia on yksi niistä. Maailmalla se yleisesti käsitetään lukemisen ja kirjoittamisen ongelmaksi, mutta kulttuurista riippuen sen merkitys on erilainen. Turun yliopiston erityispedagogiikan dosentti Hanna-Sofia Poussu-Olli puhuukin kognitiivisesta kielellisestä kehityshäiriöstä.
- Suomessa olemme siinä mielessä hyvässä asemassa, että meillä vammaiskoulutus on huippuluokkaa. Täällä koulutusta järjestetään oppilaan ehdoilla.
Koulumaailmassakin kuitenkin olisi parannettavaa. Erityisopetusta on useasti järjestetty vain peruskoulun ajaksi ja esimerkiksi ylioppilaskirjoituksissa sitä ei huomioida riittävästi.
- Vaikka neuropsykologin lausunto todistaisikin kielellisen häiriön, se otetaan huomioon vain yhdessä aineessa. Dysfasia saattaa kuitenkin näkyä kaikessa lukemisessa ja kirjoittamisessa.
Dysfasia ilmenee myös kuullun ymmärtämisen ja muistamisen vaikeutena, mutta myös hitautena tai lukemisen ja kirjoittamisen virheinä.
- Nyky-yhteiskunnassa pitää vielä olla sanavalmis ja prosessoida tietoa nopeasti. Se aiheuttaa lisää ongelmia, Poussu-Olli muistuttaa.
Dysfasiaa on tutkittu kauan, mutta tarkkaa tietoa vieläkään sen syntymisen taustoista ei ole. Perinnöllisyys saattaa olla syy, mutta myös poikkeavuudet keskushermostotoiminnassa.
- Lisäksi opetusstrategiat vain eivät vain sovi kaikille. Ympäristö voi olla yksi syy dysfasiaan tai kaikki edellämainitut asiat yhdessä.
Poussu-Olli on kuitenkin luottavainen nykytekniikalla saatuihin tuloksiin.
- Vahvuuksia ja heikkouksia tulkitsemalla voidaan arvioida yksilölliset tarpeet. Korjausohjelmat tietotekniikassa ovat selvä apu dysfasiasta kärsiville. Kaikkea ei kuitenkaan voi korjata, joten kompensoinnilla saadaan aikaan myös tuloksia. Voidaan tukea henkilön tunne-elämää ja kehittää hänen sosiaalisia taitoja. Aikuisen lukihäiriön korjaaminen on jo vaikeammin kontrolloitavissa.
Dysfasia on huomattavasti yleisempää pojilla. Ala-asteella sitä esiintyy jopa 15%:lla koululaisista.
Avatar
#36 • • Taedium Guest

Ala-asteella sitä esiintyy jopa 15%:lla koululaisista.

Tiedätkö millaista on olla lukiossa, kun siinä yhteydessä on ala-asteen dysfasialuokat?

Ainakin oppi tekemään kokeet häiriöäänistä huolimatta...
Avatar
#37 • • vaavu Guest

Koska tälläiset topiikit vaikuttavat pidemmän päälle koko foorumin ilmapiiriin, olisi lukko enemmän kuin paikallaan.



Mun mielestä tän foorumin ilmapiiriin vaikuttaa negatiivisesti paljon enemmän ihan muunlaiset asiat, kuten liika kiristely ja bännäyspolitiikan läpinäkymättömyys. En mäkään pidä henkilökohtaisesta dissauksesta, mutta toisaalta ei tätä topikkia ole pakko sellaisena ottaa (ei tää vielä ainakaan ole sellaisia merkkejä näyttänyt). Tää foorumi kuivuu kasaan ja kuolee jos jokaista sanaansa pitää varoa - jo nyt tästä on nähtävissä pieniä merkkejä.

Kivaa että plattarissa on tällainen hiekkalaatikko jossa voi vapaammin irrotella, ja olisi todella sääli jos liiallinen niuhotus yltäisi tännekin asti. Vähän niinkuin kuilu tossa joku aika naureskeli: "you can post here almost anything" -> tuokin jättää sopivan moderoinninmentävän raon auki. Vielä ei ole testattu minkä kokoinen se reikä on.

Joo, voitte nyt sitten äänestää mut vaikka pollilla plattarin ärsyttävimmäksi ihmiseksi niin kaikille tulee parempi mieli.
Avatar
#38 • • Edited jUSSi Guest

Koska tälläiset topiikit vaikuttavat pidemmän päälle koko foorumin ilmapiiriin, olisi lukko enemmän kuin paikallaan.



Mun mielestä tän foorumin ilmapiiriin vaikuttaa negatiivisesti paljon enemmän ihan muunlaiset asiat, kuten liika kiristely ja bännäyspolitiikan läpinäkymättömyys. En mäkään pidä henkilökohtaisesta dissauksesta, mutta toisaalta ei tätä topikkia ole pakko sellaisena ottaa (ei tää vielä ainakaan ole sellaisia merkkejä näyttänyt). Tää foorumi kuivuu kasaan ja kuolee jos jokaista sanaansa pitää varoa - jo nyt tästä on nähtävissä pieniä merkkejä.

Kivaa että plattarissa on tällainen hiekkalaatikko jossa voi vapaammin irrotella, ja olisi todella sääli jos liiallinen niuhotus yltäisi tännekin asti. Vähän niinkuin kuilu tossa joku aika naureskeli: "you can post here almost anything" -> tuokin jättää sopivan moderoinninmentävän raon auki. Vielä ei ole testattu minkä kokoinen se reikä on.



sviddu miten totta! Mähän sanoi, et Tappi on n00b ja lamppupylväs perseessä jököttävä niuhottava natsipaska wanne-be-melkein-mode :mad: :mad:

Joo, voitte nyt sitten äänestää mut vaikka pollilla plattarin ärsyttävimmäksi ihmiseksi niin kaikille tulee parempi mieli.



Joo, tää kans! Heti ja ehdottomasti! Niuhottajat on ihan persiistä ja niitä pitäis ampua ritsalla persauksiin notta oppisivat, niin!
Avatar
#39 • • Daniel Braun Guest

Kivaa että plattarissa on tällainen hiekkalaatikko jossa voi vapaammin irrotella, ja olisi todella sääli jos liiallinen niuhotus yltäisi tännekin asti. Vähän niinkuin kuilu tossa joku aika naureskeli: "you can post here almost anything" -> tuokin jättää sopivan moderoinninmentävän raon auki. Vielä ei ole testattu minkä kokoinen se reikä on.



Mun mielestä toi tarkoittaa enemmänkin sitä että modejen/adminin on huolehdittava siitä että täällä ei mennä kuitenkaan laittomuuden puolelle.
Mitä se laiton sitten onkaan, se selviää siinävaiheessa kun modejen on aika puuttua tän alueen keskusteluun.
Näin ainakin mä käsitin ja uskoisin että FM on juuri tätä tarkoittanut.
Ottaen huomioon että tää on kuitenkin julkinen foorumi ja paikka jonka tarkoitus on kuitenkin pysyä laillisena mestana vielä kauan.
Tuskin FM haluaa, tai oikeasti kukaan meistä, että Plattari suljetaan laittomuuksien takia tms...

Ja kyllä, tää on ihan mukava alue.
Saa purkaa ne turhautumisensa turhiin postauksiin ja jauhaa juuri siitä mikä huvittaa.
Muualla nyt on se ongelma että modet päättävät sen mistä on tarpeellista keskustella.
Täällä nyt saa lähes kaikesta puhua. Tietenkin yllämainitujen asioiden puitteissa.

Ja tiedän. Olen ehkä ansainnutkin monen mielissä "ärsyttävimmän postaajan" statuksen.
Mutta, sen voi sitten kertoa ilman älytöntä dissausta ja julkista nolaamista...
Ja periaatteessa olen ylpeä siitä että ihmiset ovat huomanneet mun olemassaolon. :hearts:
Avatar
#40 • • vaavu Guest

sviddu miten totta! Mähän sanoi, et Tappi on n00b ja lamppupylväs perseessä jököttävä niuhottava natsipaska wanne-be-melkein-mode



Ei toi mun kommentti ollut Tapia vastaan suunnattu, vaan yleistä purkautumista siitä miksi musta tuntuu että Plattari on huomattavasti kuivempi kuin mitä se oli joitakin vuosia sitten. Sitäpaitsi mä äänestin Tapia tuolla moderaattoripollissa, että silleen. ;)

Ehkä sinänsä pitäisi miettiä mikä on rajanveto siihen milloin täällä pitäisi joku topikki sulkea. Ymmärrän sen jos topikissa käsitellään laittomuuksia tai jotain muuta sellaista, niin foorumin kokonaistilanteen kannalta se pitää voida sulkea. Mutta jos liipaisinsormea ruvetaan virittelemään täällä freestylessä niin herkäksi että tämäkin topikki pitäisi sulkea, niin silloin kyllä ollaan väärillä jäljillä. Mä en pidä ihmisten dissaamisesta, ja varsinkin nimimerkin takaa se on ihan syvältä, mutta jos tämä topikki suljetaan niin se madaltaa huomattavasti kynnystä sulkea muitakin topikkeja freestylessä.

Joo, ja tämähän on kyllä nyt sitten niin off-topic kuin voi vain olla, mutta se taitaakin kuulua täällä osiossa kaupan päälle.