ensinnäkin en näe siinä mitään kinkyä, että mies on ilman paitaa ja toiseksi jos matti ja liisa kävelee kaupungilla ilman paitaa niin kumpi pidätetään?
mun mielestä nainen soittamassa tissit paljaana on huono läppä piste
Mä olen samaa mieltä!
...
...Ei siihen ulkoisia avuja tarvitse, jotta suosiota saa.
Mielestäni tässä nyt puhutaan kuitenkin ainoastaan Dj:stä työssään.. joten vertaus kadulla tapahtuvaan pidätykseen ei ole oikea vertaus.
Proteuksen ohella voidaan ottaa toinen esimerkki... David Morales, jonka OIKEA tavaramerkki on soittaminen ilman paitaa (asiasta oikein on kirjoiteltu alan lehdissä sun muissa julkaisuissa...). Herääkin kysymys, että kuinka moni nainen kuuntelee ja menee katsomaan David Moralesin hyvin treenattua, ruskeaa ja tatuoitua vartaloa? Tietämättään kuinka hyvin kyseinen mies oikeasti osaa soittaa levyjä....
Ulkoiset avut eivät takaa hyvää soittotaitoa, mutta elämme markkinoiden ehdoilla ja kaunis nainen tai hyvän näköinen kundi on paremmin myyvä... esim. Smoking Jo, jota nyt ei varmaan ihan pelkästään soittotaitojen perusteella ole valittu mainostamaan Pioneerin kuulokkeita (aliarvioimatta yhtään hänen soittotaitojaan... ja hän on itseasiassa yksi Dj suosikeistani).
Joidenkin mielestä tissit paljaana soittaminen on huono läppä ja toisia niin, kuin minua se ei haittaa. Pitää kuitenkin sanoa, että ei tuo Proteus saa viisaria värähtämään hikisenä, boksereissa ja niissä maihareissa... Jokainen meistä valitsee tyylinsä ja tapansa tehdä asioita. Suomalaisten tai muiden ulkomaalaisten nais Dj:den on ihan turha tuntea alemmuutta tuollaisen takia... loppupelissä ne soittotaidot ratkaisee.
Mielestäni Milla Lehto on yksi kauneimmista naispuoleisista Djiistä suomessa... mutta kuitenkin pidän hänen soittamastaan musiikista. Olenko hieman outo ja ristiriitainen scenen "sääntöjä" kohtaan tässä tapauksessa??? :scared:
Kerrottakoon se nyt, että olen mies ja tykkään kauniista naisista (jopa pelkästään katsella)... ja sen parempi, jos vielä soittaa levyjä hyvin. :excellent:
Tosiaankin naispuoleisten Dj:den on turha pillastua, jos joku tykkää vain tulla kattomaan teitä... olisitte mielumminkin imarreltuja, kun ette ole ns. Tarja Halosia tai Erja Häkkisiä. Tosiasiassa kuitenkin pieni osa tulee vain katsomaan teitä, kun suurin osa tulee kuuntelemaan teidän soittamaanne musiikki. Teillä on yksi ns. "valttikortti" enemmän meihin miehiin verrattuna... käyttäkää sitä OIKEIN hyväksi. :)
ps. Mikäköhän siinä on, että mies Dj:den pitää näyttää mahdollisimman rähjäsiltä ja käytettävä T-paitaa jotta olisi uskottavuutta (pois lukien nuo superstarat joiden blingbling on aikaa sitten mennyt yli esim. Roger Sanchez)... ja sitten naispuoleiset Djiit ei saa olla kauniita ja seksikkäitä niin vartaloltaan, kuin muutenkin... jottei joku ole heti aliarvioimassa soittotaitoja???? :scared: