mimmi deejiit ?

102 posts, 6 pages, 12,856 views

Avatar
#61 • • serotonot Guest

hei pliiiiiis! :scared: arvasin, että joku ottaa tän esille. ehkä nöyryytyksen huipentuma :mad:



Ja sit jos proteus soittaa kinky-kuteissa ilman paitaa ni se on iha ok?



ja se on sun mielestä sama asia? :right:



Totta helvetissä se on sama asia! Mitä erilaista sä näät tossa, muuta kuin tietysti sukupuolen ja hiustyylin?

Vai onko niin että mies, saavuttaakseen saman kinky-asteen kuin nainen ilman paitaa, joutuu olemaan ilman housuja jotta mielestäsi tasa-arvo toteutuisi?

Ja jos molemmat ovat kokonaan alasti, muuttuuko mies hyväksymättömämmäksi sen takia että hänen sukuelimensä (ainakin suurimamssa osassa tapauksia) ovat selkeämmin ulkona kehosta ja näin ollen enemmän näytilllä?
Avatar
#62 • • Milla Lehto Guest

hei pliiiiiis! :scared: arvasin, että joku ottaa tän esille. ehkä nöyryytyksen huipentuma :mad:



Ja sit jos proteus soittaa kinky-kuteissa ilman paitaa ni se on iha ok?



ja se on sun mielestä sama asia? :right:



Totta helvetissä se on sama asia! Mitä erilaista sä näät tossa, muuta kuin tietysti sukupuolen ja hiustyylin?

Vai onko niin että mies, saavuttaakseen saman kinky-asteen kuin nainen ilman paitaa, joutuu olemaan ilman housuja jotta mielestäsi tasa-arvo toteutuisi?



ensinnäkin en näe siinä mitään kinkyä, että mies on ilman paitaa ja toiseksi jos matti ja liisa kävelee kaupungilla ilman paitaa niin kumpi pidätetään?

mun mielestä nainen soittamassa tissit paljaana on huono läppä piste.

saat olla ihan rauhassa eri mieltä asiasta, no panic :laugh:
Avatar
#63 • • node Guest
Musa se o mikä lasketaan. Kiva jos joku jaksaa panostaa näyttävyyteen (Troll Scientists - three thumbs up), ja itseäni ei haittaa vaik tytöt hilluisivat vailla vaatteita ihan tanssilattiallakin. Ja vaik pojatkin, mut siit tulis sit napinaa ja salee niiden pumpattujen yksilöiden ego ei kestäis sitä peniksen koon pienenemistä joka tapahtuu joidenkin asiaankuulumattomien substanssien vaikutuksen alaisena. My 2 cents.
Avatar
#64 • • Dr. Beat Guest

ensinnäkin en näe siinä mitään kinkyä, että mies on ilman paitaa ja toiseksi jos matti ja liisa kävelee kaupungilla ilman paitaa niin kumpi pidätetään?

mun mielestä nainen soittamassa tissit paljaana on huono läppä piste


Mä olen samaa mieltä!

Sillä että soitetaan tai tehdään mitä tahansa työtä "ilman vaatteita", ei ole mitään tasa arvoa mun mielestä. Tasa arvo tulee mun mielestä siitä, että on vapaus valita ja valinta ei pätkääkään kuulu muille! Se on todedella syväristä jos tässä tämänpäivän kulttuurissa, jossa leikitään metroseksuaalia ja puhutaan seksuaalisuudesta "avoimesti", mennään katsomaan kauniimman sukupuolen edustajaa ainostaan ulkoisen olemuksen perusteella, tässä tapauksessa siis naista deejiinä. Olen muutamia kertoja kuullut suomi-neitoja soittimien takana ja kyllä he osaavat hommansa siinä missä miehetkin, jopa paremmin! Ei siihen ulkoisia avuja tarvitse, jotta suosiota saa.
Avatar
#65 • • RandomPLAY Guest

ensinnäkin en näe siinä mitään kinkyä, että mies on ilman paitaa ja toiseksi jos matti ja liisa kävelee kaupungilla ilman paitaa niin kumpi pidätetään?

mun mielestä nainen soittamassa tissit paljaana on huono läppä piste


Mä olen samaa mieltä!

...

...Ei siihen ulkoisia avuja tarvitse, jotta suosiota saa.



Mielestäni tässä nyt puhutaan kuitenkin ainoastaan Dj:stä työssään.. joten vertaus kadulla tapahtuvaan pidätykseen ei ole oikea vertaus.

Proteuksen ohella voidaan ottaa toinen esimerkki... David Morales, jonka OIKEA tavaramerkki on soittaminen ilman paitaa (asiasta oikein on kirjoiteltu alan lehdissä sun muissa julkaisuissa...). Herääkin kysymys, että kuinka moni nainen kuuntelee ja menee katsomaan David Moralesin hyvin treenattua, ruskeaa ja tatuoitua vartaloa? Tietämättään kuinka hyvin kyseinen mies oikeasti osaa soittaa levyjä....

Ulkoiset avut eivät takaa hyvää soittotaitoa, mutta elämme markkinoiden ehdoilla ja kaunis nainen tai hyvän näköinen kundi on paremmin myyvä... esim. Smoking Jo, jota nyt ei varmaan ihan pelkästään soittotaitojen perusteella ole valittu mainostamaan Pioneerin kuulokkeita (aliarvioimatta yhtään hänen soittotaitojaan... ja hän on itseasiassa yksi Dj suosikeistani).

Joidenkin mielestä tissit paljaana soittaminen on huono läppä ja toisia niin, kuin minua se ei haittaa. Pitää kuitenkin sanoa, että ei tuo Proteus saa viisaria värähtämään hikisenä, boksereissa ja niissä maihareissa... Jokainen meistä valitsee tyylinsä ja tapansa tehdä asioita. Suomalaisten tai muiden ulkomaalaisten nais Dj:den on ihan turha tuntea alemmuutta tuollaisen takia... loppupelissä ne soittotaidot ratkaisee.

Mielestäni Milla Lehto on yksi kauneimmista naispuoleisista Djiistä suomessa... mutta kuitenkin pidän hänen soittamastaan musiikista. Olenko hieman outo ja ristiriitainen scenen "sääntöjä" kohtaan tässä tapauksessa??? :scared:

Kerrottakoon se nyt, että olen mies ja tykkään kauniista naisista (jopa pelkästään katsella)... ja sen parempi, jos vielä soittaa levyjä hyvin. :excellent:

Tosiaankin naispuoleisten Dj:den on turha pillastua, jos joku tykkää vain tulla kattomaan teitä... olisitte mielumminkin imarreltuja, kun ette ole ns. Tarja Halosia tai Erja Häkkisiä. Tosiasiassa kuitenkin pieni osa tulee vain katsomaan teitä, kun suurin osa tulee kuuntelemaan teidän soittamaanne musiikki. Teillä on yksi ns. "valttikortti" enemmän meihin miehiin verrattuna... käyttäkää sitä OIKEIN hyväksi. :)


ps. Mikäköhän siinä on, että mies Dj:den pitää näyttää mahdollisimman rähjäsiltä ja käytettävä T-paitaa jotta olisi uskottavuutta (pois lukien nuo superstarat joiden blingbling on aikaa sitten mennyt yli esim. Roger Sanchez)... ja sitten naispuoleiset Djiit ei saa olla kauniita ja seksikkäitä niin vartaloltaan, kuin muutenkin... jottei joku ole heti aliarvioimassa soittotaitoja???? :scared:
Avatar
#66 • • hexasonik Guest


mun mielestä nainen soittamassa tissit paljaana on huono läppä piste.



totta, mutta niin on paljaskroppainen kinkyrensseleihin ja punaiseen irokeesiin sonnustautunut sällikin. :) imo kumpainenkin touhuilu on pelkkää ulkokohtaista kosiskelua. ottamatta kantaa niin proteusten kuin portiasurrealienkaan soitannan musiikilliseen tasoon.
Avatar
#67 • • Milla Lehto Guest
tästä aiheesta on aika hankala väitellä miesten kanssa. tottakai miehet haluavat nähdä tissejä. hävettää vaan naisten puolesta, jotka näyttävät niitä saadakseen huomiota. jos haluaa mennä sieltä mistä aita on todellakin matalin niin sehän on oivallinen keino. mies voi soittaa ilman paitaa niin ei se juurikaan kiinosta/sillä ei myydä todellakaan samassa mittakaavassa verrattuna naiseen.

mun puolesta molemmat sukupuolet voisivat pitää vaatteet päällä levyjä soittaessa. musiikistahan siinä on kyse :)
Avatar
#68 • • jUSSi Guest

mun puolesta molemmat sukupuolet voisivat pitää vaatteet päällä levyjä soittaessa. musiikistahan siinä on kyse :)



mun mielestä deejiikopin ympärille vois rakentaa aidan, ettei deejiitä näkis. Pysyis mielenkiinto siinä itse asiassa eli musiikissa.
Avatar
#69 • • Dr. Beat Guest

David Morales, jonka OIKEA tavaramerkki on soittaminen ilman paitaa (asiasta oikein on kirjoiteltu alan lehdissä sun muissa julkaisuissa...). Herääkin kysymys, että kuinka moni nainen kuuntelee ja menee katsomaan David Moralesin hyvin treenattua, ruskeaa ja tatuoitua vartaloa? Tietämättään kuinka hyvin kyseinen mies oikeasti osaa soittaa levyjä..



No entäs Carl Cox? Toi kuvaus sopii siihenkin. Tai no, ei ihan Moralesilla on enemmän tatuointeja ja tukkaa. ;)

Tottakai voi ja pitääkin laittautua kauniiksi keikalle jos siltä tuntuu, mutta pitääkö asiaa ajatella seksistisesti? Se että Morales on hedonisti ja tykkää soittaa ilman paitaa, on äijän oma valinta ja se tuskin vaikuttaa miehen suosioon suuresti. Smoking Jo jos valitsisi tyylin soittaa tissisiltään, niin tuskin komeilisi neiti mainoksissa ja kuinka moni sanoisi että soittaapas tuo Dj hyvin! Miesten ja naisten lähtökohdat ja rajat on erilaiset!

Kaupallisuuta en myöskään Suomessa ottaisi minkäänlaiseksi tekosyyksi seksistiseen ajatteluun. Tottakai nainen deejiinä jää mieliin paremmin, mutta se että mietitään sitä hameen pituutta ja tissien kokoa, on itseään räpläävän, anttilan alusvaatesivuja selaavan koulupojan hommaa!
Avatar
#70 • • Tres Guest
Jos dj-kopin ympärille laitetaan aita niin mun
mielestä pitäs kuitenki jättää siihen semmonen
peep hole, että uteliaat pääsis katsoon jos
se DJ vaikka haluais näyttää jotain ruumiinosaansa,
tissiä tai pakaraa.

Eihän näiden ulkosten tekijöiden pitäis olla
mitenkään relevantteja, mut toisaalta jos
proteus haluaa esiintyä nahkahousuissa tai
joku tyttö ilman paitaa niin mun mielestä
niillä on siihen sama oikeus kuin muilla on
esiintyä vaatteet päällä.
Avatar
#71 • • djsakke Guest

(pois lukien nuo superstarat joiden blingbling on aikaa sitten mennyt yli esim. Roger Sanchez)...


David Morales tunnetaan myos hyvin ilman paitaa soittamisesta ja julmetusta koruselektiosta. Jr Vasquez tapasi joskus soitella paidatta myos. Mita mielta tuossa sitten on, en tiia.
Avatar
#72 • • djsakke Guest

mun mielestä deejiikopin ympärille vois rakentaa aidan, ettei deejiitä näkis. Pysyis mielenkiinto siinä itse asiassa eli musiikissa.


ai hitto tata pohdittiin jo 90-luvun puolivalis, et yleison ei pitas ees tietaa missa dj on. joku huone vaa mis on pa ja valot. dj vois sit nahda sinne huoneeseen sit vaikka parin piilotetun kameran kautta. nojoo, aika extreme-visiohan toi, mut veis sita turhaa dj-palvontaa veks mukavasti.
Avatar
#73 • • Pete Input Guest



mun puolesta molemmat sukupuolet voisivat pitää vaatteet päällä levyjä soittaessa. musiikistahan siinä on kyse :)



Ei kun kaikilta vaatteet pois! :D :D :D
Avatar
#74 • • Milla Lehto Guest

David Morales, jonka OIKEA tavaramerkki on soittaminen ilman paitaa (asiasta oikein on kirjoiteltu alan lehdissä sun muissa julkaisuissa...). Herääkin kysymys, että kuinka moni nainen kuuntelee ja menee katsomaan David Moralesin hyvin treenattua, ruskeaa ja tatuoitua vartaloa? Tietämättään kuinka hyvin kyseinen mies oikeasti osaa soittaa levyjä..



No entäs Carl Cox? Toi kuvaus sopii siihenkin. Tai no, ei ihan Moralesilla on enemmän tatuointeja ja tukkaa. ;)

Tottakai voi ja pitääkin laittautua kauniiksi keikalle jos siltä tuntuu, mutta pitääkö asiaa ajatella seksistisesti? Se että Morales on hedonisti ja tykkää soittaa ilman paitaa, on äijän oma valinta ja se tuskin vaikuttaa miehen suosioon suuresti. Smoking Jo jos valitsisi tyylin soittaa tissisiltään, niin tuskin komeilisi neiti mainoksissa ja kuinka moni sanoisi että soittaapas tuo Dj hyvin! Miesten ja naisten lähtökohdat ja rajat on erilaiset!

Kaupallisuuta en myöskään Suomessa ottaisi minkäänlaiseksi tekosyyksi seksistiseen ajatteluun. Tottakai nainen deejiinä jää mieliin paremmin, mutta se että mietitään sitä hameen pituutta ja tissien kokoa, on itseään räpläävän, anttilan alusvaatesivuja selaavan koulupojan hommaa!



juuri näin :)
Avatar
#75 • • serotonot Guest
Mä lainaan tähän mun lempifilosofini lempilausetta "kateus vie kalatkin vedestä"

Yhtä hyvin mä voisin miehenä väittää että te naiset saatte keikkaa vain sen takia että olette naisia, koska on erikoisempaa että on naisdj kuin niin että levyjä soittaa mies. Dj soittaa yleisölleen, ja nykyään yhä useampi myös esiintyy soittamisen lisäksi. Itse en näe siinä mitään pahaa, kukin tehköön tyylillään.
Avatar
#76 • • Lucy Luke Guest



Yhtä hyvin mä voisin miehenä väittää että te naiset saatte keikkaa vain sen takia että olette naisia, koska on erikoisempaa että on naisdj kuin että levyjä soittaa mies.



Paska dj on paska dj, oli mies- tai naispuolinen. Ja paskoille ei käsittääkseni keikkaa heru.
Avatar
#78 • • Juha Vilkamo Guest

Paska dj on paska dj, oli mies- tai naispuolinen. Ja paskoille ei käsittääkseni keikkaa heru.



Jaaha jaaha, sen päivän kun näkis että dj:n laadukkuus korreloisi keikkojen määrän kanssa (ei, en puhu nyt itsestäni, en ole mikään dj).

Olen muutamia kertoja kuullut suomi-neitoja soittimien takana ja kyllä he osaavat hommansa siinä missä miehetkin, jopa paremmin! Ei siihen ulkoisia avuja tarvitse, jotta suosiota saa.



Johtopäätös: Naiset ovat miehiä parempia dj:tä. :hah: Mä en ainakaan pysty heittämään arviota suuntaan ja toiseen kun en oo kaikkia vielä kuunnellut.

Ei naisdj:tä tietenkään voi mitenkään yleistää tietynlaisiksi koska naisia on aika moneen lähtöön muutenkin. :-) Luultavasti sama prosentti molempien sukupuolien edustajista osa promoaa itseään vähän huoramaisesti, mutta naisdj:llä tämä on näkyvämpää koska ovat vähän silmätikkuja naiseutensa vuoksi.
Avatar
#79 • • genki Guest


Tottakai voi ja pitääkin laittautua kauniiksi keikalle jos siltä tuntuu, mutta pitääkö asiaa ajatella seksistisesti? Se että Morales on hedonisti ja tykkää soittaa ilman paitaa, on äijän oma valinta ja se tuskin vaikuttaa miehen suosioon suuresti. Smoking Jo jos valitsisi tyylin soittaa tissisiltään, niin tuskin komeilisi neiti mainoksissa ja kuinka moni sanoisi että soittaapas tuo Dj hyvin! Miesten ja naisten lähtökohdat ja rajat on erilaiset!

Kaupallisuuta en myöskään Suomessa ottaisi minkäänlaiseksi tekosyyksi seksistiseen ajatteluun. Tottakai nainen deejiinä jää mieliin paremmin, mutta se että mietitään sitä hameen pituutta ja tissien kokoa, on itseään räpläävän, anttilan alusvaatesivuja selaavan koulupojan hommaa!




hyvin laitettu. ei enää sit tarvikaan mitään tähän trediin kirjottaa.

se eka kipinä tähän keskusteluun lähti mun mielestä siitä että Milla puhu käytännöstä ja Kyttä periaatteesta (fukin hippie! ;]), eikä sellasella keskusteluasetelmalla hirveen pitkälle päästä.


now kiss kiss and make up. :] :heart:
Avatar
#80 • • drS Guest

now kiss kiss and make up. :] :heart:



jos kundi meikkaa ja suutelee kasariheviä, ni onks se hyvä peruste keikansaannille?