Damien - Demonserver Online - 3 New Mixes

23 posts, 2 pages, 3,539 views

Avatar
#1 • • Edited Damien Guest
Kaikki nauhat tunnetusti 320kbps ja isokokoisia, ime ja innostu.
Serveri on nyt sitten "vihdoinkin" saanut lisää kaistaa alleen, vauhti on
tällä hetkellä huimat 512kbps ulospäin.

Servulta löytyy myös kaikki vahnat nauhat.

ftp://demonserver.ath.cx


Sanomattakin on selvää että kommentit ovat arvostettuja ja jokaista nauhaa voi kerrata tämän topicin alla. Over and out....
Avatar
#2 • • ER Guest
Mulla herjaa toi serveri aika pahasti. Jotain että sivua olis siirretty. Onko muilla samaa ongelmaa vai onko linjat vaan tukossa?
Avatar
#3 • • Osiriz Guest
Toimii! Ehkä vain oli tukossa tai muuten vaan offlinessä... :rolleyes:
Avatar
#4 • • Damien Guest
Tod. Näk. tukossa. Servulla on vaan 4 slottia ja ne on täynnä koko ajan. Plus yhestä ip:stä voi imuttaa vaan yhtä settiä kerrallaan, jos joku ihmettelee ettei saa avattua toista imua päällekkäin...
Avatar
#5 • • Agt Guest
Äsh.. taas kestää ikuisuus saada nuo. Ei kukaan haluis pistää jakoon DC++:lla tai jollain?
Avatar
#6 • • Edited ER Guest
Joo. Nyt minäkin pääsin kiinni tavaraan.

Pakko tätä nyt kai on yrittää kommentoida kun on kai aika selvää että tämän kuuntelin. Aika sekavan ja epäharmonisen kuuloiden paketti. Mutta ehkä se on tämän tyylisessä musiikissa tarkoituskin. En oikein tiedä mitkä ovat gabbermiksauksen haluttuja ominaisuuksia.

Ja siis kuuntelin tuon gabbermiksauksen..
Avatar
#7 • • Agt Guest
Kiitos! Hyvää settiä oli jälleen kerran. Erityisesti haluaisin kiittää tosta 320kbs pakkauksesta noissa biiseissä, mitä Damien on aina vaalinut.
Avatar
#8 • • XriX Guest
Nonniin tätä onkin odoteltu :excellent:

Edit: ääh en pääse tonne serverille vaikkakin noita suoraan pystyn imuttamaan noista linkeistä, mutta niitä muita settejä en pääse hakemaan.
Operalla kokeilin. IE:llä kokeilin ja Leechftp:llä kokeilin...joten mikäköhän auttas?

Edit: Enpäs pystykkään alkamaan imemään. Aluks tulee et talentas koneelle mut ei ala imemään joten onkos servu maissa?
Avatar
#9 • • ERROR Guest
Otin vain tuon Deatchantin, kun on viime aikoina tullut kuunneltua moista. Hyvältä kuulostaa ja kiitettävää miksausta.
Avatar
#10 • • XriX Guest
EIp pysty vieläkään imemään??? Miksiköhän?? Jos joku noita on imassu ja ircissä tai vaikka dc:llä noita kehtais jakaa niin kiitollinen olisin kun ei tosta suoraan ilmeisesti noita pysty ottaa :(
Avatar
#11 • • Ezzy Guest
heitäppä damien mulle messua, niin laitetaan miksaukset kunnon putken päähän ;)
Avatar
#12 • • nenna- Guest
:heart: ..tetsuon laatulinja jatkuu..ehkä kuitenkin, se ykkönen on paras tähän asti..mutta tää 3 on kyl hyvänä kakkosena..ja mixin meininkihän alkaa vasta tosta 18min-> :happyroll:

..oikeen hyvää tällasta musiikkia! :excellent:
Avatar
#13 • • Damien Guest
En sitten tänne muistanu kommentoida tapahtunutta. Mulla on ton 120gb muskowon kanssa onkelmia, ja pieni salvation party meneillään. Fingers crossed ettei 60gigaa naminamia ole päässyt bittiavaruuteen. Ilmoon heti kun saan jotain wörkkimään...
Avatar
#14 • • sakin Guest
Terve "taas" sain sit imutettua ton sun Daddy Tank 4.sen

laitoin sen koviksen kautta "pauhamaan" ...olisko ollut 22-23 min kohdalla kun mun subi alko resonoimaan, pelästyinkö ? no hell yeah en koskaan viimesen viiden vuoden aikana ole kokenut vastaavaa!! diskantit hävis, keski äänistä ei tietoakaan.. ja mun pikku subi HAJOTTI KÄMPPÄÄ!! juoksu jalkaa vahvistimen tykö ja nollilla, ei niin-ku täällä on "opettettu"
että virtaa lisää.. EI TÄNÄÄN!!! oli muutenkin säälilaukasta vailla!!!!!

:excellent: :excellent:

no juu toi sun alku, toimii mut ei niin hyvin kun aikasemmat mixit, pitiköhän mun joskus antaa niistäkin feed baaaackkia mut tais jäädä!!!!!!!!!!

yleisesti sanoen, 1 ja 2. potki mua kiveksille! en osaa sanoo tarkkaa miks!
niissä vaan oli sitä jotakin kevyttä uutta saundii mulle, ja tää poju on mennyt (vanha lause) "pitkin seiniä"..... exstacy!!! :hearts:

3.sta en nyt muista, en edes koska viimeks kuunnellut...frendin luonna parantamassa maailmaa, joten ei pääse kuuntelemaan vaiks haluis.. :(

täss nelosessa mun osalta oli parasta toi loppu, en kumminkaan ole loppujen lopuks HC mies...vaiks kivaa voikin olla...


JÄTKÄ ON mies paikallaan!!!

OT

PS kun noita säteen bileitä on aika USEIN!

-olisko paha jos itse vaikka soittaisit harrille! ja kysyisit uskaltaako hän lähtee sun kansa

---->>>>> DAMIEN VS PROTEUS <<<<<----'
................ EXCLUSIVE 3 H SET.......................


lipun hinnalla ei ole enään merkitystä! kaikki ketkä tuon haluaa nähdä on VARMASTI paikkalla! thats for sure baby!

Onks täss suomen maassa muita kun iso O. ja minä kuka ton haluis nähdä, tästä on ollut puhetta aikasemminkin, mut kaikilla ei ole uskoa, tässä tarkoitan damienii ja protskuu..


T. Saki
Avatar
#15 • • Timmo Guest
Voihan musta lumikki!!!

Millon nää saadaan sellaseen mestaan mistä onnistuis ladatakin jotain!!??

:mad: :mad: :mad: Tahtoo!!!! Suatana!!
Avatar
#16 • • XriX Guest
Katoskos setit kokonaan vai vieläkös joskus päästään kuulemaan?
Avatar
#17 • • Damien Guest
Levy pamahti mutta setit on poltettu talteen.
Phuk me! Jospa sitä sais ittestään jotain irti ja saisi tungettua ne taasen jakoon. Harmillista kun joutuu taas tasapainottelemaan DC:n ja Ftp;n välillä... Koitetaan saada joku roti tähän hommaan, ilmoon kun on aika.
Avatar
#18 • • jz Guest
Kannattaa itseasissa tutustua sellaiseen systeemiin kuin BitTorrent, se voisi olla aika makoisa systeemi.
Avatar
#19 • • Damien Guest
Vaihteeksi toiminnassa....
Avatar
#20 • • HenkkaZ Guest
SIIS voi ziiiisus!!! aivan helevetin hyvä setti :hearts: , dikkasin kyllä ihan kybällä!!