BT-Force of Gravity (remix) / kixua tjsp.

15 posts, 1 page, 2,082 views

Avatar
#2 • • salaisinko Guest
itse kyl tykkäsin tästä, mutta se johtunee että olen itse kixu :hearts:
Avatar
#3 • • murQla Guest
uih...olipas kivoja molemmat, en nyt oikein osaa sanoa tän enempää mut tykkäsin ja tulin hyvälle tuulelle :roll:
Avatar
#4 • • Pete Input Guest
Vitun jees!
Voisit laittaa sen puolenvälin jälkeen tulevan baselinen myös tuonne alku puolelle. Se kuullosti niin hyvälle, et miks säästellä sitä?
:D

Posts: 3,707

#5 • • :D


Voisit laittaa sen puolenvälin jälkeen tulevan baselinen myös tuonne alku puolelle. Se kuullosti niin hyvälle, et miks säästellä sitä?



No hyvää kannttaa säästää vähän pidemmälle. :) Sehän kuluis rikki jos
se koko ajan nysväis siin taustal, kontrastia pitää olla ;)
Avatar
#6 • • Edited Pete Input Guest


No hyvää kannttaa säästää vähän pidemmälle. :) Sehän kuluis rikki jos
se koko ajan nysväis siin taustal, kontrastia pitää olla ;)



Joo. Toisen kuuntelukerran jälkeen myönnettäköön, että olet aivan oikeassa. Toi on mun mielestä aika valmis tuotos. :excellent:

nimimerkillä: postia odotellessa... ;)
Avatar
#7 • • Homegrove Guest
Dub on ainakin OIKKEI VITU HYVÄ! :happyroll: :happyroll: :happyroll:

Saako soittaa?
Avatar
#8 • • olliS Guest
Loistavaa! parasta tuotantoa sulta mitä oon kuullut! toistan saman kysymyksen kuin hannu: voiko tätä soittaa? :heart:
Avatar
#10 • • Osiriz Guest
Ei muuten ollenkaan hassumpaa saundia näissä biiseissä. Molemmat ovat erittäin maistuvia. :) *thumps up*
Avatar
#11 • • kristian Guest
juuh, ei soundeissa mitään vikaa, mutta mielestäni olis kuulunu hyviin tapoihin ilmoittaa et noi soundit on suoraan imuroitu netistä BT:n remix-composta.

täältä saatte liiskattua suoraan noi paketit:

http://btremixes.m-audio.com/
Avatar
#13 • • frank Guest
joo, hiukan kyllä dance e-jay meininkiä näis remikseis ku voi ladata tosiaan tosi kattavan sämplepäkin mis on kaikki funtsittu jo valmiiks. mut hei, näinhän se menee remiksien osalta. re-arrangehan tää olis eikä remix =)
plur
Avatar
#14 • • miikkaL Guest
Ei kovin omaperäinen..mutta toimii kuin junan vessa ainakin mulle :)