tuun jos tuolla järjestetään kotkan seurahuoneen deejiille oma tappelukoppi ;)
Laivan pallomeri sopisi tähän tarkoitukseen mainiosti...
161 posts, 9 pages, 29,875 views
Ps. Jos kerran laivalle pitää lähteä, niin mennään tietenkin käymään samalla Tukholmassa.
Privabileet onnistuisivat siellä, mutta mitenköhän ne tykkää tosta melusta joka sieltä tulee??
Laivan pallomeri sopisi tähän tarkoitukseen mainiosti...
Privabileet onnistuisivat siellä, mutta mitenköhän ne tykkää tosta melusta joka sieltä tulee??
No mut eihän jonkun laivadiskon varaaminen keskellä viikkoa omaan käyttöön oo kauheen hintavaa / vaikeeta, kun ottaa huomioon että esmes eräillä millenniumin jatkoilla Tommi tais hoitaa diskon käyttöön ilmaseks? Tosin se oli näitä "once in a lifetime" -juttuja ja täysin ex tempore muutenkin.
Tollanen kokoustila olis siitä hyvä että sinne ei tarvis päästää ketään vitun urpoja heilumaan tai muutakaan perinteitä laivatoimintaa... Esim merisairaudesta (tietenkin) johtuva oksentelu tms :D
Tollanen kokoustila olis siitä hyvä että sinne ei tarvis päästää ketään vitun urpoja heilumaan tai muutakaan perinteitä laivatoimintaa... Esim merisairaudesta (tietenkin) johtuva oksentelu tms :D
Aika elitismii.... Kyl mä ainakin lupaan olla siel laival just sellanen heiluva urpo joka saleen on viel merisairas samaan hintaan..
Niin minäkin :D
Mutta, meitähän ei lasketa...
Kauhea risteylykuume on iskenyt...
Hopi hopi!
Nyt pikapuoliin aivoriihi kunnolla käyntiin ja risteilysuunnitelmat kuntoon!
Niin minäkin :D
Mutta, meitähän ei lasketa...
Kauhea risteylykuume on iskenyt...
Hopi hopi!
Nyt pikapuoliin aivoriihi kunnolla käyntiin ja risteilysuunnitelmat kuntoon!
miten niin meitä ei lasketa? koska me postataan teknoforumiin? Ei kai kukaan sentää tykkää teknosta selvinpäin?
Siks ne ihmiset siel just heiluu kännis, ku ei sitä jumpsjumps-musiikkia jaksa selvinpäin eläinkään.
Ei kai kukaan sentää tykkää teknosta selvinpäin?
Siks ne ihmiset siel just heiluu kännis, ku ei sitä jumpsjumps-musiikkia jaksa selvinpäin eläinkään.
Katsos, eihän meitä voi laskea siihen joukkoon koska meidän luonteenpiirteisiimmehän kuuluu yletön alkoholin käyttö...
Ei, se ei ole vika.
Se on ominaisuus :D
Ja siis en puhu "meistä" vaan "meistä" :D
Paitsi minä? Olen bileissä aina selvinpäin, enkä ole koskaan sitä katunut. Päinvastoin, kerran kun olin känässä bileissä, ei ollut ollenkaan hauskaa. Ei lähdetä dissailemaan tässä vaiheessa eri ihmisten alkoholinkäyttöä. Jookosta?
no hei. sovitaan et muut on kännis ja sä vedät kamaa. ni sä voit sit ajaa pois laivalt eiks je, ku puhallat nollat ja sanot et oot "selvinpäin"
no hei. sovitaan et muut on kännis ja sä vedät kamaa. ni sä voit sit ajaa pois laivalt eiks je, ku puhallat nollat ja sanot et oot "selvinpäin"
Ei sovita. Mä en käytä kamaa.