believe?

98 posts, 5 pages, 14,065 views

_atmos

#1 • • _atmos
ehkä tää aihe on joskus käyty läpi täällä, mut minkälainen mahtaa olla teidän klubittajien uskon laita?

itse en ole tippaakaan uskovainen.. kuulun kirkkoon mutta eroan kunhan opiskelut loppuu ja työt alkaa (kirkkovero *dissaa* ...).
#2 • • Dorka Guest
en usko mihinkään... yliluonnolliseen siis. Oon miettiny tota raamattu juttua mut jotenkin se ei vain saa vakuuttuneeks.

Mä oon tässä miettiny et mitäs papit ja muut lähetyssaarnaajat jotka on pyhittäny koko elämänsä ramatun sanaa jaellessa ja kuollessaan ne huomaakin, että ei olekkaan semmoista kuin taivasta tai jumalaa... kyllä mua ainakin "vähän" vituttais. No mut sen nyt sitten näkee, kun maailma pimenee silmissä.

*enkeli*
tuitui

#3 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
onpas vaikee..palaan asiaan ku mietin eka hetken :D

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

#4 • • yana Guest
_atmos:

itse en ole tippaakaan uskovainen.. kuulun kirkkoon mutta eroan kunhan opiskelut loppuu ja työt alkaa (kirkkovero *dissaa* ...).

kannattaa hoitaa pois alta. tän kuun loppuun mennessä aikaa erota jossei halua maksaa ens vuonna kirkollisveroja
Youzo

#5 • • Youzo viidakkovekara
Mulla ei ole ongelmii uskon kans. En itse kuulu mihinkään uskon ryhmään enkä varmaan tuu hurahtumaan ikinä, mutta kyl uskonto auttaa joitakin kohtaamaan kuoleman tai menetyksen. Auttaa jaksamaan... *hmph*
Katrina

#6 • • Katrina
Mulla on kyllä aina ollut oma hiukan vino uskoni... Mutta se on kyllä aika kaukana kirkon käsityksistä!
2000

#7 • • 2000 Opetuslapsi
Koska minun mielestä on jokaisen uskottava johonkin, niin kai sitten minunkin...
Ainakin itseeni *ding*

--
2 nasty 4 U

Dragonfly

#8 • • Dragonfly Mariarawr
mä oon ateisti kans.. silti mua luullaan usein saatananpalvojaks.. mutta miks mä palvosin jotain saatanaa jossen jumalaakaa?? *outoa* yliluonnollisiin asioihin mä uskon. mut en mihinkää tiettyyn voimaan mitä pitäs palvoo nii helvetisti :=:)

--
Uguu~

Duris

#9 • • Duris lil L
Oon hyvin monta kertaa miettiny että miten on mun laita tällasissa asioissa.
Joskus tuntuu siltä et uskoo tosi vahvasti kristinuskon Jumalaan, varsinki jouluisin ja pääsiäisin...siin on jotain kiehtovaa...
mut sit joskus taas tuntuu siltä ku kaikki ois ihan humpuukia.
Jotenki oon kyl aina ollu kiinnostunu uskonnosta ja siitä millasta uskontoa harjotetaan muualla maailmassa...
Vielä ainakaan en oo löytäny mitään sellasta mikä syrjäyttäis kristinuskon, vaikkei se oo koskaan ollu mitenkään esillä mun elämässä...

nää on tosi hankalii asioita....
pitää miettiä paljon...

mut silti on kivaa et on jotain uskomatonta ja mystistä...
*hymy*

--
*pupu*

Defiz

#11 • • Defiz
En usko Jumalaan..

Silti menen kirkkoon kun muutkin menee yms. *igor* *enkeli*

Kaikki käännyttäjät on ihan pyllystä!!! *dissaa**dissaa**dissaa*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

#12 • • ikj Guest
aika outoo että mä olen eka ihminen joka voi rehellisesti sanoo että olen uskossa*täh*....olen kristitty ja uskon jumalaan mutta en ikinä käy missään kirkossa eikä missään semmosissa paikoissa paitsi jouluna*enkeli*
#13 • • Cera Guest
Katrina:

Mulla on kyllä aina ollut oma hiukan vino uskoni... Mutta se on kyllä aika kaukana kirkon käsityksistä!

Mulla on vähän sama. Uskon, omalla tavallani.
#14 • • Kirsikka Guest
Mä en ole ikinä kuulunutkaan kirkkoon, enkä usko ollenkaan mihinkään jumala-juttuihin.. johtuen ehkä siitäkin että lapsena mulle on tod.näk. syötetty melko jumalanvastaista valistusta.. Vaan, ei haittaa sinäänsä mua.
Texx

#15 • • Texx ^_^
Juu ite en kyl usko Jumalaan. En voi kuvitella et joku ukko seisoo tuol pilvien päällä kattellen meitä. *eiei*

--
*piis*

#16 • • ikj Guest
Teks:

Juu ite en kyl usko Jumalaan. En voi kuvitella et joku ukko seisoo tuol pilvien päällä kattellen meitä. *eiei*[/q

ei se nyt ihan noin mee*ding*

ATD

#17 • • ATD
hmmm... x-files..*plur**ding* todellakin..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

cosmikki

#18 • • cosmikki
idi:

aika outoo että mä olen eka ihminen joka voi rehellisesti sanoo että olen uskossa*täh*....olen kristitty ja uskon jumalaan mutta en ikinä käy missään kirkossa eikä missään semmosissa paikoissa paitsi jouluna*enkeli*

hmmh.. mä kuulun kans kirkkoon, ja vielä vuosi sitten aika aktiiivisesti kirkon jutuissa pyörinkin (vedin tyttökerhoa, olen käynyt isoskoulutuksen, saapaskoulutuksen, jnejne.)
ja uskon kyllä Jumalaan, tosin en usko puhtaasti siihen sanomaan jota esim. raamatussa kerrotaan.

tuntuu että ateisteille on kovempi paikka hyväkya "uskovaiset" kuin "uskovaisten" ateistit, vaikka ateistit väittävät usein oelvansa avarakatseisimpia kuin me "uskovaiset". jännä juttu..

..mutta jokainen uskokoot mihin huvittaa, tai olkoot uskomatta. it`s up to you
*hymy**piis**sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Inferno

#19 • • Inferno [Terrorcraft]
hmm...tota noin...onko tohon Jumalaan niin uskomista kun maailmassa on niin paljon pahaa..toisaalta on maailmassa paljon hyvääkin.tosi vaikee vastata suoraan,mut en mä tiiä,en kai mä mitenkään hirveesti siihen usko.

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

sune

#20 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
En tiedä mihin uskon, en varmaan mihinkään, mut ainaki raamatun jutut on mun mielestä täyttä paskaa näin rumasti sanottuna.. Tää on vaan mun mielipide, eikä siitä kenenkään tarvii ottaa itteensä jos uskoo jumalaan ja diggaa raamatun jutuista. *enkeli*

--
ei kovin ihku eikä plur