Korvatulppien saatavuus.

35 posts, 2 pages, 4,796 views

#21 • • kapseli Guest

Paljonko tällaiseen mittaukseen ja perus suodattaviin elacineihin pitää keskimäärin varata hilloa!?!?

Kai se ovh on joku 180e. Jos kimppatilauksena tilaa niin hinta tippuu, omat taisi irrota silloin aikoinaan 850 mummorahalla.

:panic: :eek: autch, taidanpa tyytyä apteekin palveluun.... :panic: :eek:
#22 • • Hansu Guest
Sain just siipaltani synttärilahjaksi sellaset vähän "paremmat" kuusitulpat, tod.näk. jotain tyyliin 20 e (lahjojen hintaa kun ei kysellä). En ole vielä testannut niitä tositilanteessa, mutta viimeistään sitten Synchronicity-bileissä Makasiineilla 22. marraskuuta (vielä kuukausi, prkl ). Tätä ennen olen käynyt sen verran harvoin klubeilla / bileissä, että olen katsonut ne apteekin keltaset vaahtomuovitöpöt riittäviksi. Ukkoni tosin taisi hiiltyä niihin kun tämmösen lahjan osti :heart:
#23 • • UzU Guest

Paljonko tällaiseen mittaukseen ja perus suodattaviin elacineihin pitää keskimäärin varata hilloa!?!?

Kai se ovh on joku 180e. Jos kimppatilauksena tilaa niin hinta tippuu, omat taisi irrota silloin aikoinaan 850 mummorahalla.

Itse järjestin kimppatilauksen tre/hki alueelle tuossa loppukesästä. Ovh. hinta oli se 185e ja 149e maksettiin kun tilaajia oli joku vajaa 20hlö.

Suosittelen ehdottomasti, koko rahan arvoiset!!! Sen tietää vasta kun sen kokee...
#24 • • Tapsa Guest
UzU, otitko 15 vaiko 25 ?
#25 • • UzU Guest

UzU, otitko 15 vaiko 25 ?

15 otin. Usein riittää hyvin. Pari kertaa on ehkä tuota 25 kaivannut, mutta eihän siinä kaappien vieressä ole pakko seisoa ;)
#26 • • Tapsa Guest
Jep, 15 mullaki.
TODELLA HYVÄT !
#27 • • timoteus Guest
Melkein kaikilla taitaa jo olla noi Elacinit MUTTA jos innostusta riittää niiden hankkimiseen niinkuin mulla nii varmaan vois taas jossain vaiheessa yrittää saada sitä kimppatilausta pystyyn, eiks jee? Tulis kai siis jonkin verran edullisemmaks :)

Miksköhän tuolta linkin http://www.ml-suojainpalvelut.fi/ ei löydy mitään infoo ko. korvatulpista...
#28 • • JussiS Guest

Melkein kaikilla taitaa jo olla noi Elacinit MUTTA jos innostusta riittää niiden hankkimiseen niinkuin mulla nii varmaan vois taas jossain vaiheessa yrittää saada sitä kimppatilausta pystyyn, eiks jee? Tulis kai siis jonkin verran edullisemmaks :)

Miksköhän tuolta linkin http://www.ml-suojainpalvelut.fi/ ei löydy mitään infoo ko. korvatulpista...

Jos joku järjestää tän kimppatilauksen, ni mä oon mukana. Niin paljon hyvää puhuttu noista, et on melkein pakko kyl ostaa.
#29 • • unik Guest
Mukana olen myös minä jos kimppatilausta on tulossa. Liian kauan olen jo siirtänyt tulppien hankkimista eli ilmoitelkaa jos tilausta on tulossa.
#30 • • UzU Guest

Miten niin ei löydy?

Etusivulta klikkaa valikosta kuulonsuojaimet. Heti ensimmäisenä pamahtaa ruutuun ELACIN teksti isolla. Siinä on myös pienellä kohta 'lisätietoja'.
Myös samaa sivua alaspäin kelatessasi löydät kohdan ER, jossa on tietoa tulpista. Ja http://www.elacin.nl/ on Elacinin omat sivut. ML-suojainpalvelut siis edustaa kyseistä tuotetta Suomessa.
#31 • • timoteus Guest
Kappas vaan ....saittihan näyttää ihan erilaiselta ku vähän aikaa sitten :eek: ...tai sit simmuissa/päässä on ollu joku häiriö :D .

Lisää tartteis sitä possea joka lähtis mukaan tilaukseen...nii ja kuka ottas hommakseen järjestää koko zydeemin?
#32 • • oddi Guest
Järjestin viime kesän alussa elacin-tilauksen, silloin meiä taisi olla n 15 ja saatin 141e hintaan, kannattaa soittaa Mikko Lankiselle (muistaakseni) ja sopia joku diili et tietää vähän paljonko porukkaa pitää haalia kokoon. Yhtään en o katunut kyllä ostosta.
#33 • • UzU Guest

Järjestin viime kesän alussa elacin-tilauksen, silloin meiä taisi olla n 15 ja saatin 141e hintaan, kannattaa soittaa Mikko Lankiselle (muistaakseni) ja sopia joku diili et tietää vähän paljonko porukkaa pitää haalia kokoon. Yhtään en o katunut kyllä ostosta.

Juu kyllä se oli Mikko Lankinen (ML-suojainpalvelut..kas kas.. mistähän tuo ML ;) ). Ja yhteystiedot löytyvät kyseisiltä www-sivuilta.
#34 • • ville Guest

Yhtään en o katunut kyllä ostosta.

Elacinporukkaa taitaa yhdistää yksi asia: Jokaisen mielestä sijoitus on ollut vähintäänkin kannattava.
#35 • • lort Guest
Nyt näitä saa Jyväskylästäkin. Otonkuulo OY (vasarakatu 8 cygnaeuksen vieressä) on
ML-suojainpalvelun jälleenmyyjä.