Ostetaan...

59 posts, 3 pages, 8,121 views

#21 • • Daniel Braun Guest

Vuoristoradassa ovat hattu ja silmälasit vaarassa pudota. Eivät enää, kun vedät päähäsi sukkahousut! (Pirkka 5/2002)

Toimii, kokeiltu on.
Myös kännissä erinomainen keino olla hävittämättä päätään...

Toi toimii oikee hyvin myös pankissa asioidessa. Jostain syystä pankkivirkailijat on normaalia auttavaisempia kun laittaa sukkahousut päähän.

pssst!
Enks mä sanonnu että tosta ei puhuta?
Sä et sit millään voi uskoa.

Blondie:
Katsotaan nyt.
Saattaa kokonainenkin löytyä.
Heti kun uskallan mennä vessan.
Siellä asuu joku :scared::scared:
Mä en tiedä kuka se on.
Se on ollu siellä jo monta vuotta.
Mä nään sen aina kun seison lavuaarin edessä.
Se on pelottava tyyppi.
Tuijottaa vaan suoraan silmiin.
Mut mä yritän.
Saattaa siellä olla kokonainenkin.
#22 • • serotonot Guest
Mul ois edelleenkin vaihtaa nuoren poikalapsen elämä siihen ei-niin-teknolle-haisevaan munuaiseen. Traumat, takaumat ja psyykkiset sairaudet saa kaupanpäälle (tai alle) tavasta riippumatta. Toki jos on jotain tapoja niin voi noista traumoistakin antaa esim just ton kutunjuuston. Ku sen änkee sukkahousuihin ja käyttää ydinreaktorissa on siinä taatusti katseita keräävä fluoro-stick kaikille kiksuilijoille (jonka tietysti myyn erikseen hirveällä voitolla)

tarjouksia otetaan vastaan, myötään ja vihtaan. Ikään ja sukupuoleen katsotaan, jopa häiritsevästi
#23 • • Daniel Braun Guest

Mul ois edelleenkin vaihtaa nuoren poikalapsen elämä siihen ei-niin-teknolle-haisevaan munuaiseen. Traumat, takaumat ja psyykkiset sairaudet saa kaupanpäälle (tai alle) tavasta riippumatta. Toki jos on jotain tapoja niin voi noista traumoistakin antaa esim just ton kutunjuuston. Ku sen änkee sukkahousuihin ja käyttää ydinreaktorissa on siinä taatusti katseita keräävä fluoro-stick kaikille kiksuilijoille (jonka tietysti myyn erikseen hirveällä voitolla)

tarjouksia otetaan vastaan, myötään ja vihtaan. Ikään ja sukupuoleen katsotaan, jopa häiritsevästi

Äijä tulee niinku ihan törkeest tekemään kaupaa toisten ilmoituksiin.
Kuules nyt.
Joku roti sentääs.
Ei tollanen peli vetele.
Mä en oo kiinnostunu poikalapsista.
Mä vaan haluisin käyttämättömän tai suht uuden elämän.

Eniten kiinnostaisi uusimman päivityksen omaavat vuosimallin 2003 elämät.
Niitä saa vissiin nyt jo aika halvalla kun noi 2004 on jo julkastu.
Ensimmäiset niistä taitaa tulla kauppoihin tossa 1.1. 2004...
Onks jollaan tosta parempaa tietoa?
Onko niissä nyt jotakin hienoa ja uutta verrattuna vanhaan käyttikseen??

Kaappeja pengottuani löysin muutamia uusia vaihdokkeja mahdollisien vaihtokauppojen takia:

- puoliksi syöty juustoleipä hellan takaa vuodelta 1994
- 30 kpl parittomia sukkia
- Kalle Ankan vuosikerrat 1988-1990
- tuhkakupillinen n.45 lähes käyttämättömällä tumpilla

Tehdäänkö kaupat?
#24 • • serotonot Guest

Äijä tulee niinku ihan törkeest tekemään kaupaa toisten ilmoituksiin.
Kuules nyt.
Joku roti sentääs.
Ei tollanen peli vetele.
Mä en oo kiinnostunu poikalapsista.

Tää ei oo törkeetä kaupankäyntiä nähnytkään. Siinä vaiheessa kun mä alan käymään kauppaa törkeesti sä oot ostanu multa jo enemmän mitä mul on myydä, suuremmalla hinnalla ku mitä kehtaan pyytää ja oot vielä tyytyväinen ostokseesi, eli olepas ihan rauhassa.

Mut tosiaan MUNUAINEN WANTED!!!!!!

ei se nyt niin akuutti ole. Hiki vaan haisee sen verran niasiinille ja urealle että läheiset valittavat. Noh, onneksi niitä on koko ajan vähemmän ni se valituksen määräkin pienenee.
#25 • • OSC8 Guest
elama2.jpg
#26 • • Taedium Guest

Mul ois edelleenkin vaihtaa nuoren poikalapsen elämä siihen ei-niin-teknolle-haisevaan munuaiseen.

Jaa nuori poikalapsi?

Onko se minkä painoinen/pituinen? Oletko antanut juoksennella takapihalla ja millä olet ruokkinut sitä? Jos olet antanut juoksennella takapihalla, niin onko se ollut lie'assa vai vapaana? (Mä en minkään vapaanlapsen hintoja rupee makselee.)

Tuo ehkä voisi olla kiinnostava.

Voin vaihtaa näihin ylijäämiin:
50kg säkki riisiä, josta noin 8kg otettu pois.
32 tyhjää Uncle Bens' Sweet & Sour kastikepurkkia.
Repullinen syömäpuikkoja.
40 paprikan karaa.
½kg valkosipulia.
Kourallinen mustapippuria.
Noin 30cm inkivääriä.
10 tyhjää Del Monte ananaspurkkia.
#27 • • serotonot Guest

Onko se minkä painoinen/pituinen?

Se ei ole painoinen ja pituinen. Sen vetoisuus on 412 litraa

Oletko antanut juoksennella takapihalla ja millä olet ruokkinut sitä? Jos olet antanut juoksennella takapihalla, niin onko se ollut lie'assa vai vapaana? (Mä en minkään vapaanlapsen hintoja rupee makselee.)

"Akvaariossa" et paljoa juokse.

Tuo ehkä voisi olla kiinnostava.?

Tiedän. Itseasiassa ylläolevan lauseen takia haluan munuaisen lisäksi myös haiman.

Voin vaihtaa näihin ylijäämiin:
50kg säkki riisiä, josta noin 8kg otettu pois.
32 tyhjää Uncle Bens' Sweet & Sour kastikepurkkia.
40 paprikan karaa.
½kg valkosipulia.
Kourallinen mustapippuria.
Noin 30cm inkivääriä.
10 tyhjää Del Monte ananaspurkkia.

Noi kaikki paitsi mustapippuri on jo sisällytetty lapseen tavalla tai toisella, ananaspurkit itseasiassa vasta kolmannella. Lapsi itse on kuudennella ja vielä kaiken lisäks kuulla, en tajuu miten, mut kai siitäkin voi pyytää lisähintaa?
#28 • • Remotion Guest
Ois just sopiva vetosuus mun akvaarioon, vieläkö on poikalapsi myynnissä? Paljonko pyyntö? Onko sillä vettäpäässä, toisin sanottuna voiko siinä viljellä taimenia?

Mulla ois myydä elämä, tää on noin vuoden vanha, mallia 6310i, et jos joltain lähti ne kaverit kikeen kun hiki rupes haisemaan niasiinilta ja urealta niin tästä sais ainakin 200 uutta kaveria, kyllä ne ainakin kerran haluaa nähdä just sut!
Vaihdos voisin ottaa kumisaappaan jossa on sisällä daniel braunin vessasta löytyvän olio.

Sukkahousut kiinnostais, meinannu lähtee välillä pää irti kun menee niskat jumiin töissä ja sit niitä on pakko "venytellä".
#29 • • Remotion Guest

Noi on hyviä, saa paljon kuituja, mulla menee pari eastpakillista kuukaudessa..
#30 • • Daniel Braun Guest
Triip:Katsos, toi ilmoituksen mainostaman Elämän vuosikerta on jopa sama kuin minulla...
Nyt tiedän mistä äitini mulle omani osti.
Oli nähtävästi tarjouksessa vain vuoden loppuun.
Pihinä ei maksanut pidemmästä ajasta...
Perkules!

Kuulkaas nyt pojat!
Jätetään se poikalapsi rauhaan ja keskustellaan vaikka mieluummin tiilistä!
Serotonot: ei kukaan halua sitä sun lasta.
Sehän on jo niin käytettykin...
Ainakaan haimaa et siitä saa.
Käytetyn maksan korkeintaan...

Remotion:
Ööööööööö... Tota.
En mä haluaa sitä 6310i mallista elämää.
Onhan se joo toi päivitetty i versio, mutta...
Eiks sulla oo mitään kehittyneenpää?
Ja en mä noita mokia halua elämääni...
#31 • • Taedium Guest

Mokia @ IRCnet?
#32 • • Daniel Braun Guest

Mokia @ IRCnet?

öööö...
Häh? :confused:
#35 • • Daniel Braun Guest
Taedium-> Viittasin sillä tarjotun elämän malliin 6310i, eli mielleyhtymänä Nokia=Mokia...

Delphion-> Paskaakos sitten tulet tänne mitään kirjoittamaan! Jos ei kiinnosta niin ei tartte vaivautua edes lukemaan...

Mutta, asiaan.
Eikö kellään nyt oo sitä elämää tarjolla?
Mä voisin vaikka vaihtaa semmosen suht uudehkon, hyvässäkunnossa olevan elämän vaikka ööö...
Tarjoon siitä vaihdossa tonnikalapurkin!
Tehdäänkö kaupat?

Jos ei kiinnosta tää topic paskaakaan, niin ei tartte postata mitään paskaa. Tää on kuitenkin asiallinen ostoilmoitus, joten jättäkää noi shitit pois! Vittu mua ei kiinnosta jos joku urpo haluu taas "hauskoja" kuviaan viljellä jokapaikkaan... Ja BTW: toi kuva ei linkkinä näkynny, joten. Vittuakos sillä, jatketaan kaupankäyntiä!
#36 • • Taedium Guest

Taedium-> Viittasin sillä tarjotun elämän malliin 6310i, eli mielleyhtymänä Nokia=Mokia...

Ja mul tuli mielleyhtymänä se irkkikanava. Joten?
#37 • • Daniel Braun Guest

Ja mul tuli mielleyhtymänä se irkkikanava. Joten?

Joten ei kait mitään...

Vai haluatko tarjota mulle uutta elmämää ja mä voin vaihdossa antaa sulle purkillisen hyvinsäilöttyjä oletuksia, mielleyhtymiä, väärinkäsityksiä ja muuta mukavaa?

Jos nyt pikaisesti päätät kaupat tehdä, niin saat kaks purkkia!
Toimita mulle vaikka joku taxfree elämä, kyllä sekin kelpaa.
Vaikka siitä puuttuis Suomenkieliset käyttöohjeet, niin enköhän mä sen sais toimimaan edes jotenkin... :D
#38 • • Taedium Guest

Vai haluatko tarjota mulle uutta elmämää ja mä voin vaihdossa antaa sulle purkillisen hyvinsäilöttyjä oletuksia, mielleyhtymiä, väärinkäsityksiä ja muuta mukavaa?

No oletuksia, mielleyhtymiä ja väärinkäsityksiä mulla on omasta takaa - ja paljon.

Elämää mul ei vieläkään ole, mut edelleen olis se viattoman lapsen sydän.

Siellä pöydänlaatikossa.
#39 • • serotonot Guest

Siellä pöydänlaatikossa.

saisko siit pienel modaamisel munuaisen?
#40 • • Daniel Braun Guest

No oletuksia, mielleyhtymiä ja väärinkäsityksiä mulla on omasta takaa - ja paljon.

Siellä pöydänlaatikossa.

Voi paska.
Saiskohan siitä viattoman lapsen sydämestä kasvatettua elämän?
Se vois toimia.
Haudataan se maahan ja odotetaan että se kasvaa...
Eiks se niin mee?

Tota, muuten.
Mites noi sun kutunjuustot sinisessä ämpärissä ja Pirkkaniksit?
Onks ne jo menny?
Tehdäänkö nyt ne kaupat siitä vajaasta tuopillillisesta sitruunalla terästettyä vesijohtovettä (siltä ajalta kun Suomessa oli vielä miespresidentti) saappaassa?
Mul olis noi kaikki ainekset tossa vieressä.
Pistetäänkö tulemaan sinnepäin?