Perttu Lindroos - Kontrol Freak (särötekno)

12 posts, 1 page, 2,040 views

Avatar
#2 • • Painkiller Guest
Letkeetä säröjamittelua, tomit gruuvaa kivasti. Välillä ehkä särö/kompura peittää vähän liikaakin, mutta ehkä se kuuluu tähän tyyliin :)
Avatar
#3 • • sonni Guest
voi jumpe, lisää tämmöstä!
Avatar
#4 • • Diodi Guest
Oujee. säröä ja groovea sopivasti. Tykkään.
Avatar
#5 • • J-P Guest
Joo tää oli oikeesti hyvä, biisissä tapahtui tarpeeksi ja muutenkin.

kivakiva! :)
Avatar
#6 • • Osiriz Guest
Hyvin paukkuu nurkissa, lisää tempoa olisin kaivannut, tosin varmaan johtuu siitä kun olen tottunut hieman nopea temposempaan matskuun. ;)
Avatar
#7 • • H_Lecter Guest
Letkeää groove-jumittelua. Ei hassumpaa, mut se jokin jäi uupumaan.
Avatar
#8 • • alke Guest
kuten taisin aiemminkin sanoa, tässä on kyllä hommat kohdallaan :) ehkä ainoa mitä ois voinu toivoa lisää on jotain hieman kompleksimpaa melodiajurnutusta noilla tomeilla mutta toimii kyllä tällaisenaan ihan vitun hyvin :)

tän vois ihan hyvin lähettää djaxille tai jollekin särömättölafkalle, vastauslähetyksessä tulis sopimus :)

go perttu go!
Avatar
#9 • • Jukka I Guest
Hyvä yleisfiilis, mutta säröä omaan makuun aivan liikaa. Basari jyrää kaiken alleen - esim. neljän minuutin kohdalla snare, ride ja kumppanit hukkuvat taustalle. Johtuneeko liian aggressiivisesta master-kompuroinnista.

Asenteesta on jälleen annettava täydet pisteet, vaikka noitten teknisten seikkojen vuoksi tämä tuotos ei iskenytkään.
Avatar
#10 • • Ville.A Guest
ihan letkeetä joo...kyllä mä tän imuttaisin jos netistä löytäisin %)

menee joissain kohdissa vähän muusiksi mutta ei se mitään.
Avatar
#11 • • Roz Guest
Ah! Ihanaa kun maltetaan pitää säröteknossa se tempo aisoissa. Hyvä groove ja hyvä meininki muutenkin. Juu ja toimivia fillejä.
Särö on ystävä!

P.S. Ja mielestäni myös hauska loppu :)
Avatar
#12 • • _U Guest
:) :) :)

säröö oli hivenen liikaa mun mielestä, pientä puuroutumista, mut ei haitannut. dynamiikkaa riitti, hyvin potki. oikein mukavaa, very nice :)