BEST SCANDINAVIAN DJ 2003 - VOTE !!!

59 posts, 3 pages, 7,516 views

#1 • • Misc. Mgmt Guest
Moro !

Ajateltiin vain ilmoittaa että tällainen on käynnissä! Suomi voittoon ! Your vote is important...

http://www.megamind.dk/
#2 • • Edited plink Guest
go Jarea, go!

edit: tarkemmin katsottuna muutenkin täysin naurettava koko viritelmä.
#3 • • akir0 Guest
Pelottavaa on se, että Jarea todellakin on ykkösenä.

Ja toisaalta, Orkidea kakkosena. Ehkä ne vetää b2b sit ku voittajat julkaistaan
#4 • • zAo Guest

Pelottavaa on se, että Jarea todellakin on ykkösenä.

Pelottaa jo ajatella miten Jarea käyttää mahdollista
voittoaan egonsa boostaukseen :scared:

Tuo äänestys systeemi on IMO tehty vähän
typerästi, ääniä voi käytännössä antaa vaikka kuinka paljon...
#5 • • k1mm0 Guest
kävin äänestämässä jareaa :D
#6 • • hexagon Guest
Kävin heittämässä ääneni Adam Beyerille.
Voisi myös kysyä että kuka v*tun Miss Jarea :confused:
No, olihan se nätti joo :laugh:
#7 • • MikkiHiiri Guest
ääni lähti Tapsalle..

Joo ois varmaan kannattanu tehdä äänestys niin että jokainen ääni
vaatis annettavaks sähköpostiosoitteen. Niitä ei kuitenkaan kukaan jaksa
tehdä useita satoja yhen äänestyksen takia :D
#8 • • panu Guest

Kävin heittämässä ääneni Adam Beyerille.
Voisi myös kysyä että kuka v*tun Miss Jarea :confused:
No, olihan se nätti joo :laugh:

kuin myös.
mistäs sen jarean kuva löytyy?
olisin äänestänyt sitä worst top 100-listalle mutta ei löytynyt joten joutu antaan äänen sashalle.

voisin myös kysyä että kuka ihmeen pablo/p.bateman??
#11 • • Jokke Guest
Äänestäminen on kansalaisvelvollisuus. Orkidean turvallisen tuntuinen johto katosi kuin tuhka tuuleen, kun Miss Jarean runsaslukuinen ja uskollinen fanijoukko on mystisesti muutamassa päivässä nostanut Hollannissa asuvan puolalaisdj:n kirkkaasti Skandinavian suosituimman soittajan pallille.

Jos olet jo kertaalleen äänestänyt, cookie on todennäköisesti jo umpeutunut ja uuden äänen antamisen pitäisi onnistua.

http://www.megamind.dk/top100/scandinavia/
#12 • • Funkatronik Guest
Ihan vain mielenkiinnosta, onko tuo Jarea oikeasti ikiinä edes soittanut missään merkittävissä bileissä? Jotenkin tuntuu että ei löydy edes tuota 440:ntä ihmistä jotka hänen soittoaan olisivat livenä kuulleet.
#13 • • Hasse G Guest

Ihan vain mielenkiinnosta, onko tuo Jarea oikeasti ikiinä edes soittanut missään merkittävissä bileissä? Jotenkin tuntuu että ei löydy edes tuota 440:ntä ihmistä jotka hänen soittoaan olisivat livenä kuulleet.

http://www.miss-jarea.com < tuolta löytyy mimmin soittokalenteri. Minä en ole kauaa ympyröissä pyörinyt, enkä ulkomaisista bileistä niinkään tiedä että osaisin sanoa, onko mikään noista ollut oikeasti iso tapahtuma.

Nuo sivut heittää kans tommoisen popupin, jossa mainostetaan luonnollisesti ko. äänestystä, kuten tapana on. Allekirjoittajana on joku Dan Brinslee ja ikkunan taustakuvana sama logo, joka on äänestyssivun taustalla. Täten heräävät kysymykset: missä väleissä Jarea on megamind.dk:n ylläpitoporukan kanssa ja kuuluuko Dan Brinslee heihin?

Eihän tuo sinänsä mitään merkkaa koko äänestys ainakaan minulle, mutta kyllähän se aina vähän harmittaa jos propsit menee väärälle tyypille (tosin edelläoleva kommentti "väärästä tyypistä" ei välttämättä ole kovin oikeutettu, sillä mielipiteeni miss Jarean tasosta dj:nä perustuu puhtaasti tuohon paljonpuhuttuun jarea-topikkiin).
#14 • • Edited kapseli Guest

Miss Jarean runsaslukuinen ja uskollinen fanijoukko on mystisesti muutamassa päivässä nostanut Hollannissa asuvan puolalaisdj:n kirkkaasti Skandinavian suosituimman soittajan pallille.

Hollannissa asuvan puolalaisdj :confused: :confused:

Mitäs ihmettä hän sit tekee listalla jolla äänestetään skandinavia parasta Djtä!?!? :confused: :confused:

Ööö.. jotenkin tämä on vähän 1+1=0 :D
#15 • • uniko1 Guest

Äänestäminen on kansalaisvelvollisuus. Orkidean turvallisen tuntuinen johto katosi kuin tuhka tuuleen, kun Miss Jarean runsaslukuinen ja uskollinen fanijoukko on mystisesti muutamassa päivässä nostanut Hollannissa asuvan puolalaisdj:n kirkkaasti Skandinavian suosituimman soittajan pallille.

yeeaa! ai se on puolalaissyntyinen? siitä propsit, tytön ulkonäkö jostain syystä puree muhun vaikkei olekaan aivan kauneimpia naisia mitä oon nähnyt, sai kuitenkin mun ääneni. no on se nyt paremman näköinen kuin orkidea kuitenkin. muulla ei oo väliä.

jos cookiet vanhenee tuolla niin täytyypä käydä nostamassa jareaa vielä uudemman kerran.

http://www.miss-jarea.com < tuolta löytyy mimmin soittokalenteri. Minä en ole kauaa ympyröissä pyörinyt, enkä ulkomaisista bileistä niinkään tiedä että osaisin sanoa, onko mikään noista ollut oikeasti iso tapahtuma.

vilkasin, ei aavistustakaan, mutta jollet sattunut huomaamaan niin kyllä se ainakin soittaa useammassa maassa lyhyen ajan sisään kuin orkidea :)
#16 • • sixtus Guest
oma ääni lähti Mr.A:lle :king:
(Antti on vaihtanu viime aikoina iha uuden vaihteen päälle, ainakin mitä oon äijää ite kuullu esmes choicessa ja voodoossa)
#17 • • olliS Guest

oma ääni lähti Mr.A:lle :king:
(Antti on vaihtanu viime aikoina iha uuden vaihteen päälle, ainakin mitä oon äijää ite kuullu esmes choicessa ja voodoossa)

Totta. Ana on ollut kyllä suht tulessa lähiaikoina :angry:
#18 • • drS Guest

Totta. Ana on ollut kyllä suht tulessa lähiaikoina :angry:

näinkö on? kuulin ukkoa livenä viimeksi keväällä ja sillon oli aika jees, mutta toi plattarissa jaossa oleva voodoo mix on kyllä aika väsynyt esitys mun mielestä..

takas topik: koskakohan jarealta loppuu into proxyillä leikkimiseen?
#19 • • Retro Huggu Guest

http://www.stayinvisible.com/index.pl/proxy_list

Tosta vaan aina uus proxy kehiin ja voit äänestää vaikka 100 kertaa omaa suosikkiasi :scared::scared:

Perskeles! Mä kokeilin tuota proxyjuttua ja katso, sehän toimii!!! Ensin antamani äänen jälkeen Tapsalla oli 451 ääntä ja proxykikkailun jälkeen 452 ääntä, JIIIIHAAAA.
#20 • • pie Guest
Se olisi niin hienoa jos Jarea voittaisi tämän äänestyksen. Saisi neiti lisätä meriittilistaansa olevansa BEST SCANDINAVIAN DJ 2003!