Vai voiko muut leivät kusettaa sua rankasti, kuksia sun muijaa ja pölliä lompakon?
Tietäisit vaan :crybaby:
Onneks mulla ei oo vaimoa.
Onneks mulla ei oo leipää
1,224 posts, 62 pages, 312,088 views
Vai voiko muut leivät kusettaa sua rankasti, kuksia sun muijaa ja pölliä lompakon?
Tietäisit vaan :crybaby:
Onneks mulla ei oo vaimoa.
Nauhota se CD C-kasetille ja syö se kasetti. Menee helpommin alas. Vähä ku nuudelia söis.koitin syyä mut toi jäi kurkkuun kiinni :(
Nauhota se CD C-kasetille ja syö se kasetti. Menee helpommin alas. Vähä ku nuudelia söis.koitin syyä mut toi jäi kurkkuun kiinni :(
Ei makiaa mahan täydeltä. Syö voita kans. Tai häviä.Miks vaan vähä?
Ei makiaa mahan täydeltä. Syö voita kans. Tai häviä.Miks vaan vähä?
Margariinit ja ryppyöljyt ei oo tuettuja vaihtoehtoja. Jos ei voita, niin ei voi veikata muuta ku oliiviöljyä. Tai rypäleensiemenöljyä tai pähkinäöljyä...Tuleeko margariinista sitten vain osittain transparent?
Vielä kysymys:
Sanonta: Panna halvalla
Eli siis mitä tässä tarkoitetaan?
1. Suorittaa yhdyntä halva-nimisellä makealla tuotteella?
2. Suorittaa yhdyntä halva-nimisestä tuotteesta valmistetun sängn tai tason päällä?
Margariinit ja ryppyöljyt ei oo tuettuja vaihtoehtoja. Jos ei voita, niin ei voi veikata muuta ku oliiviöljyä. Tai rypäleensiemenöljyä tai pähkinäöljyä...Tuleeko margariinista sitten vain osittain transparent?
Mut ryppytuotteisiin ei koske ku farmarit, jotka haluu ajaa traktorillaan halvalla.
Hmm... Miksei?tarkoitatko nyt halvalla lakritsia vai halvaa?
Kyllä mä voin henkistä tukea hampaiden pesun jälkeen tarjota, mutta fyysistä tukea voi kysyä vaikka EU-komissiolta, esmes vuoristotukena.totatota. ei kai voikaan tarvitse erikseen tukea? Vai käytätkö sä voita säälistä tai ystävänvelvollisuudesta juuri siksi että se tarvitsee tukea. Vai siksi että se on tukea tarvitsevana helppo hyväksikäytönkohde?
No kyllä teryleenit jalkaan, ryppyvoide taskuun ja farmarilla vanhainkodille!Ja noi ryppytuotteet ja farmarit ei oo ikinä ollu mun juttu. Mieluummin etupylly ja sedan
Isi, mitä oli sellanen vanhanaikainen fyysinen posti?
Niin lämmin suolan makuinen, kun saapui yö...levyi. tai en tietty tiedä mitä sun isin "fyysinen posti" on.
Miksi telkkarissa nyt mainostetaan noita tähtitieteellisen hintaisia (joo, olen ottanut selvää hinnoista) ryppyvoiteita? Miksi niitä mainostavat kolmekybäset naiset, joiden tuskin tarvitsee tuollaisesta murehtia vielä aikoihin?
- Kun DJ:t soittavat levyjä, niin yleensä levarit ovat DJ:n edessa poikittain - siis siten, että esim. teknarissa pitchi on oikealla kädellä. Joskus näkee soittimien olevan pitkittäin. Onko tällä jokin syvempikin merkitys, vai onko tämä ainoastaan yksi tapa erottua joukosta?