94 posts, 5 pages, 12,700 views
Mun mummo asui kotkassa. Meillä oli kesämökki siellä. Saanko siis osallistua keskusteluun, olenhan melkein kotkalainen :D
Joo kiitos :) Olikos kotkassa paikka nimeltä karhuvuori? Karhula siellä ainakin oli ja mussalo tjsp. Harmi etten muista sen osan nimeä missä mökki sijaitsi, meri oli ainakin lähellä..
Harmi ettei kotkassa ole minulle enää mitään. Hieno kaupunki :D
mussalo
Harmi ettei kotkassa ole minulle enää mitään. Hieno kaupunki :D
Sitten tietenkin Karhula, Sunila, Suulisniemi, Otsola, Mäntykangas, Ristinkallio, Rauhala, Kierikkala, Alahovi, Hovila, Käpylä, Jumalniemi, Oravala, Tavastila, Kalliokoski ...
mussalo
MTU-power! :)))
Tiedätkö muuten sitä että myös Mussalo on joskus ollut Kymiä?
Ihan kirjaimellisesti Kymiä...
Silloin jokus kun Kotka oli vielä vain Kotka ja Kymi oli asia erikseen...
Jotenkin mulla on semmoinen tunne, että kun tulee päivä jolloin Jokke laittaa lapun luukulle ja siirtyy hyvin ansaitulle eläkkeelle, ostaa hän mökin Kotkasta, läheltä Urmaksen kotitaloa. :cool:
Just joo, ideani on näköjään noussut kuolleista, noh, vettä myllyyn...
Jotenkin mulla on semmoinen tunne, että kun tulee päivä jolloin Jokke laittaa lapun luukulle ja siirtyy hyvin ansaitulle eläkkeelle, ostaa hän mökin Kotkasta, läheltä Urmaksen kotitaloa. :cool:[/quote
Hahaa! Vaikeneminen on myöntymisen merkki. (tervetuloa Jokke.)
Heissan kaikki Kotkan katuja rämpivät (oikeastaan Kymenlaaksossa rämpijätkin): työllistäkää Blondie! Eli kertokaa minulle jos kuulette inside-tietoja vapaista työpaikoista. Etsin töitä n. puoleksi vuodeksi (kesäkuun 2004 alkuun asti) kunnes jään mammavapaalle.
Hox! Tämä ei ole trolli.
Heissan!
Keksippäs minullekin työpaikka :)
Onhan täällä töitä kaikille, vaikka tällaista, tällaista...
Jos ei kelpaa niin tässä olis yks ja vielä tietenkin jokaiselle käypä ammatti olis tässä...
:D
Mistä löytäis työn, mikä ei olis pizzan paistamista, ei hampurilaisen kääntämistä, ei kaupankassalla istuskelua, ei siivousta, ei puhelinmyyntiä, ei RAY pelinhoitajan toimea, ei...
Kaikki muu käy :)
unohtakaa työkkäri kokonaan. se on olemassa vain siksi, koska laki niin määrää. ei niitä virkailijoita siellä kiinnosta, että saako joku duunia vai ei. ottakaa sen sijaan yhteyttä suoraan potentiaaliselle työnantajalle ja olkaa muutenkin itse aktiivisia ja varmasti löytyy jotain jollain tasolla mielekästä tekemistä. :)