Vuoden parhaat bileet!

32 posts, 2 pages, 5,583 views

#1 • • Quu Guest
On täällä!

u-shg01-party-pose_.jpg
#3 • • metsis Guest
paska boardi! loggais mut ees ineen.. nii. anteeks.
#8 • • upee Guest
äitiis.
#9 • • hexagon Guest
Ei, kyllä ne on täällä: :D
12.jpg
#10 • • Tapsa Guest
OMG!

Kylläpäs on hienosti editoitu ne puukot
noiden kahden käsistä pois!

Another OMG!
#11 • • elok Guest
Mitään en oo ottanu!! ;)
#12 • • serotonot Guest
hexagon: kun tollasia bileitä järkätään seuraavan kerran ni pistätkö kutsua tulemaan tänne tampereen suuntaan :)

Tollanen rehellisen ja avoimen väkivaltainen visuaalisuus joka noissa ihmisissä paistaa, on jotenki se mitä oon bileistä aina hakenu _PLUR_
#14 • • serotonot Guest
hexagon: kiitos :) sä toit takas mun uskon siihen että suurin osa ihmisistä käy bileissä pelkän musiikin takia. En tajuu mitä media jaksaa riehuu...
#15 • • OSC8 Guest
Näissä bileissä ei tämänkään pelimiehen tarvinnut vaivautua vanhanaikaiseen meille/teille -keskusteluun

:hearts:
#16 • • serotonot Guest

Näissä bileissä ei tämänkään pelimiehen tarvinnut vaivautua vanhanaikaiseen meille/teille -keskusteluun

:hearts:

eikä tonnekkaan kukaan kutsunu. vähänkö tää topic on saanu nyt jo mun parhaat bileet näyttämään krapulalta :(
#17 • • Hugo Guest

Kansa vaatii lisää!:

Moonkin ihmetelly mistä iltalehdet yms saa matskunsa niihin _asiallisiin_ juttuihinsa :winkwink:

Mutta tärkeintä on että on hauskaa :)
#19 • • serotonot Guest
Hexagon: no emmä tiedä noista bileistä. Eiks noi ollu ne mis viemärit meni tukkoon ja kaikkee ja haju oli sen mukainen. Siltä noiden ihmisten ilmeet ainakin näyttää. Ei kai ihmisen naama muuten kuin pahasta hajusta taivu noin kuvaavaan asentoon.
#20 • • mosaik Guest
Vuoden parhaat bileet on mun pään sisällä.